Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Whaaaaa nancy.. :D ik ben NET zo!... iets in mn kop, dan moet t ook NU.. ok, liever gisteren! hahahaha

Daarom heb ik ook stiekem een geslachtsbepaling ergens anders nu.. we hadden er een gepland maar die duurde me te lang..whihi.. ergens anders kon t wel eerder.. ach dan rijden we toch wat verder :)

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Over t voelen.. vanmorgen lag ik nog half slaapdronken een lekker plekje te zoeken in bed..

en ineens voelde ik iets raar in mn buik:| linksonder, waar ik ook altijd de meeste steekjes en pijntjes heb.. echt een beetje uhm.. alsof er iets draaide of weet ik t.. heeeeeel apart..

Ik werd er een beetje wakker van, misschien onbewust toch aan t opletten of ik iets voel? :D

Zou dat t ukje geweest kunnen zijn denken jullie? ;)

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Zo, heb even 30 pagina's doorgeworsteld en ga even mijn best doen:

Shelley, veel plezier in NL! Het kan idd veel schelen waar je straks woont ja. Zou goed kijken naar een buurt met wat groen en meer kindjes, dat scheelt in contact krijgen.

Mamachan: Jeemig wat naar zeg, ik hoop dat die prikken niet lang nodig zijn en dat in ieder geval beebje nog heeeeel lang blijft zitten! Dikke knuf voor jou!

Nancy; Wat spannend nu al een geslachtsbepaling. Hoe bedoel je nieuwsgierig ;) Haha, hoop dat je toch nog ergens snel terecht kunt!

Even een update vanuit Frankrijk dan;
    Maandag een supermooie echo gehad. Ze nam er de tijd voor; 45 minuten :$ Echt super en heb wel ruim 25 foto's meegekregen. Moet even mijn camerakabletje zoeken en dan plaats ik ze. Wat was het geweldig mooi, alles erop en eraan... Echt helemaal af... Zucht... vond het zo bijzonder. Zou je niet verwachten bij de 3e misschien, maar ik heb helemaal geen buik dit keer, kan nog al mijn broeken aan en weeg nog 54 kilo. Ben door de verhuizing en alles wat nog komen gaat gewoon helemaal niet meer met dat kleine friummeltje in mijn buik bezig geweest en ineens was 'ie daar. Alive and kicking! Zo mooi! Werd er helemaal emo van. :)

Verder hebben we besloten om naar Qatar te gaan. Spannend!!!! We gaan dus begin maart weer verhuizen en dit keer een ietsiepietsie verder weg ;) Ga ik dus in het middenOosten bevallen. Poeh weer een hele ervaring hoor. Krijg ik straks een klein Arabiertje :D

Liefs Elea

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @elea hai meid hoe is het met je???
    @nancy balen meid dat alles vol zit, wij hebben ook geluk gehad dat ze nog plek hadden bij babyvieuw (hier in de buurt zitten er bijna geen nl ;))

hier vandaag een super drukke dag gehad ben eerder weg gegaan van werk moest met mijn man naar het ziekenhuis ivm ijzersplinter in het oog (vorige week) en waren restjes achter gebleven, we hebben 2uur moeten wachten voordat we aan de beurt waren, als klap op de vuurpijl is de voorruit van de auto gescheurt door z'n debiel voorons (niet extra van hem uit) maar goed dan word je toch ff pissig, een voordeel we zijn gelukkig verzekerd voor ruitschade. straks met de hond naar de dierenarts voor de entingen en een check van het hartje ze is vorig jaar aan het hart geopereerd anders was ze er nu niet meer geweest.

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Nancy: balen meid dat je niet meer terecht kunt voor een echo...

@Pampalio: jeetje zeg, jij bent wel heel ongeduldig:D;). hihihihi, zegt degene die morgenvroeg zelf de geslachtsbepalingsecho al heeft:).

@Elea: welkom terug;)! Jeetje mina zeg, Qatar! Wow...en daar ook bevallen. Petje af voor jou hoor.

@Kikkert: drukke dag vandaag! En ben je inmiddels een beetje bekomen van alle troubles op het werk en met je opleiding? Je krijgt ook wel alles tegelijkertijd hoor. *Knuff*

Pfff, moet nog ff werken maar heb helemaal geen zin meer:). Grrr, waarom duurt de vrijdagmiddag toch altijd zo lang...???
    Ben zo nieuwsgierig morgenvroeg, om 11.15 de geslachtsbepalingecho (sorry nancy;))! Hebben de eerste en enige echo gehad met 9 weken, dus alleen het verschil in grote van de beeb zal al schokking zijn. En nu maar duimen dat beeb ook zo lief is om met de beentjes wijd te gaan liggen:p.

Heb trouwens nog steeds geen uitsluitsel over mijn uren:(, maar wel een loonsverhoging gekregen:D. Daar ben ik uiteraard heeeel erg blij mee, hoef ik minder in te leveren als ik straks minder ga werken.

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Ha meiden,

ik zal me ook ff melden. Niet echt een topdag vandaag. De kleine man is een echt draakje, met stoom uit z'n oren incluis.... Gelukkig vandaag weer veel hulp van m'n ouders, want ik kan 'm echt niet achterna zitten... Tot overmaat van ramp had meneer ook nog besloten dat ie vanmiddag niet wilde slapen... M'n moeder heeft 'm nu lekker even een paar uur meegenomen, zodat ik wat kon bijkomen. Lig dus al 2 1/2 uur voor pampus op de bank en voel me nog net zo brak.
    Zoooo genoeg geklaagd voor vandaag ;)

Heb wel meegelezen, maar ben echt zoooo vergeetachtig!
    Een poging:
    @ elea, welkom terug! spannend nog even zo'n verhuizing. en wat een hoop internationale meiden hier!
    @ nancy: jammer dat je niet eerder terecht kan. ik wacht gezellig met je mee op het wachtbankje tot de 20 wkn echo, hoor. dus je bent niet de enige;)
    @mama chan: het zit je ook niet mee he? sterkte! kun je het nu niet al (nog) wat rustiger aan doen, zodat dat mss extra helpt?

liefs,
    pooh

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    kikkert, het zit je ook niet mee he? succes met alles!

dithtje, salarisverhoging is niet verkeerd! nou nog die uren en dan ben je helemaal blij!:D

8. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Pooh wat gaaf, U2 bij Brandenburger Tor! Dat maak je niet elke dag mee!
    Heb jij zwangerschapstrombose? Jeetje wat vervelend.. mijn moeder heeft trombose gehad in haar been dus ik weet hoe vervelend het is. Maar bedankt voor je advies heb ik zeker wat aan!

Mamasan had jij een opvang? Wat gaaf!

Nancy wat een mooie poes :)

Pampapilio wat een prachtige beestenboel heb je :D

Argh Kikkert wat een kl*te stagebegeleidster! Heb je niet iemand anders waar je naar toe kan?
    Gaat het nu weer beter met je man? Wat een rotdag zeg :(

Es :( Voel jij je weer niet lekker :( balen zeg.

Elea! Welkom terug!!! Yayyy WOW Qatar???? Wat een mega spannende nieuwe uitdaging! En wat leuk dat je de kleine hebt gezien en dat ze zo de tijd voor je hebben genomen! Echt super!!

Aww succes Mamma Chan! Zal aan je denken en voor je duimen.

Hier in Denverrrrr: gaat alles goed. Mijn bandenpijn is niet meer noemenswaardig. Behalve mijn kiespijn! Verdorie.. blijkt dat onze dentalplan helemaal niet geregeld is, terwijl we dit in juli al hadden aangemeld... moet nu wachten op de papieren! En we vertrekken bijna! Yikes...

Ach ja.. vandaag zijn we 12 weken zwanger :D YAYYYYYYY eindelijk! Ik ga zo mijn ob/gyn bellen om onze afspraak een dag te vervroegen (is dat een woord hehe) we willen namelijk nog naar San Francisco volgende week.. hopelijk lukt het.

En ook wij kijken uit naar de geslachtsbepaling.. we moeten echt nog zoveel regelen als we weer in Europa zijn voor de hele bevalling. Hopelijk komt het goed.

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hoe weet je of je de kleine voelt? Ik voelde namelijk vanmiddag ineens iets ''kriebelen'' aan de binnenkant van mijn buik..
    Ik wilde eerst jeuken aan de buitenkant maar dacht ineens: huh het zit aan de binnenkant..
    Moet je eens met 2 vingers aan de binnenkant van je handpalm kriebelen, zo'n gevoel was het binnenin mijn buik..
    Had het nog nooit eerder gevoeld.. dus misschien die kleine wel? ;)

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Jij moet duidelijk de buikband "pas op ik kietel!" bestellen dus?! :D hihi

11. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    hahahahhaha lol

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haha ja die is wel leuk ja!! Maar geen idee of het de kleine was hoor.. hoop dat ik het nog eens ga voelen..

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    wij zijn hier een poll gestart.. wat is ons ukkie een meisje of een jongen.. en wat wordt de geboortedatum.. iedereen moet het op een briefje schrijven met naam erbij en bij mij inleveren, iedereen die mee wil doen geeft ook 2 euro.. en degene die het goed heeft het geslacht en de geboortedatum krijgt dat geld!! :D:D

We hebben al 15 deelnemers 8) familie en vrienden.. lache joh!!

14. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    das best moeilijk om te begleiden!soms gaat het goed op het reguliere basisonderwijs,bij onze dochter dus niet:(nu doet ze het super op haar nieuwe school:Den in combinatie met 3x per week ziekenhuis{therapie}gaat ze met sprongen vooruit;)

mamasan,,jeetje wat verve;lend zeg!!dat ze dat afwijzen,dat kan ik niet begrijpen!!klassieke autisme,dat is best een grote zorg,dus is jullie aanvraag heel terrecht,zo stom dat het afgewezen is:x:x:x

heb ook al een afgewezen pgb gehad,voor de oudste,heeft ADHD,,maar werd oo zo van tafel geveegt:(:xnu gaat het super goed met haar,ze wordt ouder en de cursussen hebben hun vruchten afgeworpen:)is een super lieve meid die af en toe druk is!haha.
    xxx

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    nou meiden ik heb vandaag fisio gehad. en het zijn duidelijk mn bekken. heb ook een standje gehad dat ik het rustiger aan moet doen. en hij heeft gemasseerd maar nu heb ik pijn joh.
    ga ff lekker liggen.
    en met jullie hoe is het? en met jullie buikjes?

16. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    oei das minder!!ja rustig aan doen,das makkelijker gezegd dan gedaan;)krijg je ook een bekkenband??het helpt wel goed,ik krijg hem volgende week.
    succes meid,het is een rotpijn:x

17. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    yepp,,klinkt wel zo!!:D:D

18. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland

:( aww dat is minder! Nou rustig aan doen he? Jouw gezondheid is belangrijk!

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0

we hebben het wel over zo'n band gehad ja. hij zou ff nagaan wat ze kosten. en dan krijg ik die waarschijnlijk ook ja.

ja tis indd een rotpijn.:x

20. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Ik ga weer offline, ik moet nog een aantal dingen doen

Fijne dag eh avond

xoxo