Precies. Ja t is wel een gedoe altijd. Ook omdat ik straks vrijdagochtend 2 kinderen om half 8 klaar moet hebben en 2 honden. Maar goed, dat duurt nog even En hopelijk dus pas over een jaar !! Moet zeggen dat ik het aan de ene kant niets vind dat mn schoonmoeder een dag oppast, maar voor Jildou wel erg ideaal. Niets vroeg uit bed en snelsnelsnel. Dus ja, moet er wat in schipperen dan !!
yep daar heb je helemaal gelijk in! mijn schoonmoeder past al op dus dat is sowieso geen optie.... en mijn moeder tja... ik weet niet of ze een vaste dag wil oppassen moeten we het nog maar eens over hebben......
Zou er wel wat 'snel' meezijn, als je kleine naar kdv moet, moet je het wel al opgegeven hebben rond de 3 maanden zwangerschap.
hier al eerder (eerlijk gezegd ben ik dan al te laat....) zo druk is het hier maar we hadden van te voren al afgeproken dat het geen KDV zou worden, er zijn nog wel wat andere opties mogelijk mocht het allemaal echt niet lukken dus het gaat altijd goed komen
maar dat zijn noodopties en tijdelijk dus eigenlijk liever niet maar goed het is een oplossing net maar ff mijn handtekening gewijzigd... stond: 20 weken echt 16 februari, zag net in handtekening Sam dat deze gepland staat voor 20 feb..... hmmzzz ikke zwangerschapsdementie.......
ach gooi het maar op de zwangerschap Ow is Garyp ook op zaterdag open?? wij konden nog op een dinsdagavond terecht!
Nancy, jammer geen geslachtsbepaling dus... Ennineh, fijn dat je zo'n mooie echo had! ik wilde vandaag bellen voor de 20 weken echo, maar ik belde te laat... Dat gaat nog wat worden qua planning. Ik heb 1 ochtend dat wij beiden vrij zijn en we opvang hebben en verder zijn er eigelijk geen opties, dus ik duim dat we die ochtend terecht kunnen! Anders moet Ymke gewoon mee, niks aan te doen..
einneh: Ja ze hebben ook op zaterdagochtend. En ook op woensdag en donderdagavond, maar de ene heb ik cursus en de andere komt ons ook niet zo geweldig uit, en die 2 dagen later maakt dan ook niets meer uit ! De week ervoor was het vol.
@ nummer 4: ja dat zegt iedereen dus laat ik dan maar geloven! @ Sam: wij hebben op een dinsdagavond de echo dus ook die avond heeft ie er al bij
heb ook pas de 20 weken echo met 21 weken,ben op vakantie als ik 20 weken benlekker een weekje centerparcs in belgie!anders kunnen de dames helemaal niet meer weg dit jaaren wij willen ook wel even er tussen uit!man gaat 27 jan naar de kaapverdische eilanden,ivm werk:xzie er nou al tegen op,een week alleen thuis!!
19 weken ja dat had ik ook kunnen vragen!ben echt dement aan het worden!we hebben dus de vakantie geboekt vorige week,kom ik er vd week achter dat ik precies in die week een optreden met de band had staanhelemaal vergeten,en nu even denken hoe ik dat ga oplossen:x:xwe zijn gelukkig met 2 zangeressen dus kan mijn collega het wel deels overnemen,maar voelde me wel heel stom dat ik er achter kwam ik geef de hormonen maar de schuld