Erperheijde ben ik 6.5 jaar geleden geweest. Was wel leuk park, maar niet leuk als je op een verdieping zit met 30 graden vlakbij een heel dik varken dat lekker aan het stinken is !! HIhi..
Zo we zijn weer terug. Echt mooie kast op de kop getikt via Marktplaats weer, helemaal super! Echt blij mee joh Die krijgt ook weer een likje witte verf en dan wil ik er van die oude handgreepjes opzetten, en klaar Foto heb ik helaas nog niet want hij is uit elkaar... Dus we hebben alle meubeltjes nu. Nu wachten op de geslachtsbepaling en we kunnen in gaan richten/accessoires gaan kopen
haha nee sam dan zou ik het ook niet leuk meer vinden ik zie het al voor me{sorry hoor}ik wordt al misselijk van het konijnenhok in schuur8)oja en van keulgras op de boerderijga zo over me nek!!!!!
HAHA !! Neej hoor, dat viel mee !! Varken haalt hij ook bij lange na niet hoor !! Ooh neej ik vind boerderij -geuren heerlijk Maar een vies varken in 30 graden dat hoeft van mij niet !
Yep klinkt als mijn zoon Vrig jaar zijn we dan ook 3w naar frankrijk geweest, eerst een week weer in ritme komen en vervolgens 2 weken genieten. We hadden ook een gezinscamping geboekt en gevraagd om een rustige plaats, dus hij kon heerlijk zijn gang gaan. Voor ons dus voortaan ook lange vakanties, dan heeft onze draak en wij dus ook plezier. pippo,truste en werk ze morgen! Nancy, je bent lekker op dreef Lekker dat je de meubels al hebt.
ja ik normaal gesproken ook hoor,alleen nu kom ik liever niet in de koeienstal,paarden heb ik geen moeite mee!schapen ook niet,maar wel dat gras!!!blehh maar ik moet wel dus hou me neus maar dicht8)
HAHA Ja wat beteft Autisten en Pddnos 'ers kun je idd beter lange vakanties doen, denk dat je daar dan het meeste aan hebt. Nummer 4 hoe oud zijn jouw kids? Nancy leuk dat je weer geslaagd bent !! Schiet mooi op zo !! Ik ga zo naar bedje toe.. Ben kapot!! SLaap lekker en tot morgen ofzo!!
mij n kids zijn 9 6 en 2,5!ik ga het even aan me man doorgeven dat we voortaan 3 weken weg gaankan alleen niet want hebben een eigen zaakof ik ga alleen met de dames weg ga ook slapen,truste dames,ik hoop dat ik niet weer de tegels van de wc ga tellen vannacht:x:x
Zo ik heb weer een beetje bijgelezen @Es: Wat een leuk idee die poll! misschien dat ik dit wel doe op mn verjaardag.. Als t echt duidelijk is wat t wordt voor die tijd wil ik t dan vertellen aan de groep denk ik, We kunnen toch ons mond nooit houden dus dan mag iedereen t gewoon weten.. misschien leuk om er een soort wedstrijdje van te maken ofzo @Mamasan: Wat fijn voor je van je zoontje! misschien toch PGB en ook wat hulp soms.. Ik duim dat t erdoor komt iig! @Bubsie: bah bekkenpijn klinkt echt heeeel naar! maar hoe herken je dat als ik vragen mag? ik heb zelf namelijk nogal een brak lichaam en altijd pijn. dus aangezien mn spieren en dergelijke al slecht zijn ben ik wel s bang dat ik BI niet eens zou herkennen en dan misschien teveel mezelf ga pushen! Heb de laatste tijd steeds ergere pijn in mn heup/been iets en das t ergst als ik even teveel gedaan heb maar ik zoek achter zoiets verder nooit wat.. Einneh: 5.5 cm en 12 weken, dat klinkt als onze echo! wat gaaf is het om dan zon heel mensje te zien bewegen enzo he! ik vond dat zon mooi moment! en het besef kwam ineens echt toen, van joh.. er zit echt een mensje daarin! @Nancy: leuke buikband!! die vond ik ook echt gaaaf! draag je m al denk je? Ik heb er vanmiddag ook stiekem 2 besteld, zeg niets tegen vriendlief want heb er eentje met "made by.." en dan zn naam erachter besteld wil m ineens gewoon aandoen als verrassing.. Kijken of ie t doorheeft hihi! Over die buikbanden trouwens.. vanaf wanneer kan dat nou volgens jullie.. ergens vind ik dat ik al een heel buikje heb.. maar aan de andere kant is t nog niet overduidelijk zwangere toeter.. dus ik zit echt in mn hoofd te wel-nieten Oh en toen ik daarover ging googlen kwam ik op een viva forum en daar vond iedereen zon ding verschrikkelijk, t was uit de mode en zeker die afgezaagde teksten vonden ze allemaal zoooooo erg.. Ik las dat echt van... uuhhm.. ik vind dat juist zoooooo leuk!!!!!
Yes! Hier vandaag ook de 12 weken bereikt! Nog 6 dgn en dan weer beebje kijken. Ben de laatste 2 dgn ineens minder moe, zal het beter gaan? I hope so! Lig al lekker in mn bedje, man heeft bedrijfsvolleybal! Slaap lekker voor zo!
@Einneh, nog gefeliciteerd met de goede 12 weken echo he! @Pampapilio, ook leuk! Tja de een houdt er wel van en de ander niet hoor... Gelukkig zijn we allemaal anders Ik draag 'm wel hoor, maar kheb dan ook al een beetje een zwangerschapsbuikje Moet kunnen hoor! @Marj, gefeliciteerd met de 12 weken!
Leuk die zwangerschapsbanden. Heb er hier ook heel veel liggen, maar nog nooit omgehad Ben er gewoon te dun voor Ze zakken steeds af Ben op het moment trouwens mijn buikje (wat al niet al te overtuigend was ) helemaal kwijt. Ben bijna net zo plat als eerst Kan ook heel veel van mijn gewone broeken nog aasn. De vorige keren was ik nu al ruim 6 kilo aangekomen en nu ben ik op mijn gewone gewicht, dus er zit nog niets bij. Hoop toch wel dat er snel een buikje gaat komen hoor, want zo zie je niks! En ik ben al zo druk met andere dingen, vergeet gewoon dat ik zwanger ben Haha, zit ik nu te klagen over geen buik, ga ik over een paar maanden zitten klagen dat ik die buik zo zat ben zul je zien Haha, zwangere vrouw he Over die vakanties, hier een hypermeisje die gelukkig ergens wel heel flexibel is voor wat betreft de vakanties, sterker nog het kan haar niet gek genoeg (geldt ook voor het wonen trouwens, haha), maar het ritme moet er wel een beetje inblijven anders word je gek van d'r. En maar vragen; 'wat gaan we doen, waarom, en wat daarna, gaan we dat doen, ja he, we gaan dat doen he, en daarna dat, ja he mama, wat gaan we doen, waarom, met wie, met die?, waarom, wat gaan we daarna doen... Af en toe word ik er zoooo moe van Liefs Elea
@Elea, jeetje naar Qatar! Hoe komt dat ineens zo? Spannend maar wel weer een onderneming. Heel veel succes! Denk niet dat jij iemand bent die lang op 1 plek kan zijn he..
Haha ja waar beginnen we weer aan he. Ik ben eigenlijk best wel van het huisje boompje beestje hoor, alleen ben van mening dat je dat best kunt oppakken en meenemen naar een ander plekje Home is where my heart is (en dus mijn man en kinders) Liefs Elea
Dat heb je heel mooi gezegd Elea Als ik niet met de vriend was geweest waar ik nu mee ben, was ik allang uit NL weggeweest... Hijs niet zo avontuurlijk
Joepiedepoepie! Ben zo blij, heb net deze kinderwagen besteld, waar ik al zo'n beetje sinds de conceptie van lig te dromen mooi is ie he!!! Ben helemaal blij, en manlief ook want die is nu eindelijk van mijn mijn gezeur af, haha!
Goedemorgen! haha, jullie hadden er flink de gang in gisteravond. Moest ruim 15 pagina's bijlezen!!! Elea: leuk! Ook deze kleur? Hier gaan we het gewoon met een buddyplankje proberen. De kleine boef is bijna 3 als z'n broertje of zusje zich zal aanmelden. Eens kijken of dat dat gaat werken. Vast wel Nancy: lekker dat je al zo ver bent met de babykamer! @mamasan: super zeg, dat je wat ondersteuning krijg!!! O, de kleine man heeft bedacht dat ie wil glijen (kleien). Gooit nu al z'n charmes in de strijd om ervoor te zorgen dat ik de kleiton ga pakken. Haha, geweldig. Net een golden retriever maar dan met een heel schattig lief bedelstemmetje. *smelt* Nou, daar ga ik dan maar. Tot straks! liefs, pooh