moeders voor moeders is bij mij ook al geweest hoor.. Ik begin alleen pas met urine opvangen als ik 6 weken ben.. over 4 dagen dus
Pfff dat moe zijn ken ik wel zeg... Heb net boodschappen gedaan en ben nu al helemaal kapot. Mijn benen zijn vooral zo ve-rmoeid. Gelukkig kan ik nog even lekker zitten voor ik mijn oudste van school moet halen... Kus Elea
Ik wilde even lekker onderuit op de bank met rtl gemist (atwt) doet ie het niet :x Ik zou zo kunnen slapen 8) misschien ga ik dat ook wel even doen een uurtje..
blijk ik wederom niet de enige te zijn die zo moe is hahaha. helaas moet ik nog even aan het werk blijven tot 16.30 en ben vanavond pas ergens rond 24.00 thuis. zucht........... Morgen klein beetje uitslapen en dan weer een drukke maar leuke dag.
hee meiden, Ik heb zo'n zeurende buikpijn onderin. Duidelijk daar waar nu zo ongeveer mn baarmoeder zit. Is dat innestelingspijn? Heb mn man vandaag al de zware boodschappen laten tillen. Dat wordt nog wat straks, met die pittige peuter van ons! Ik ben niet zo van de hyves, dus ik blijf lekker hier hoor! Toen ik bij de jan 08 groep zat viel die groep helemaal uit elkaar toen we met hyves enzo begonnen...
@guppie die krampjes horen er nu echt bij .... en wat die hyve's betreft we hebben er ook eentje met de februari 2008 mama's en dat gaat goed hoor. we gebruiken hem voor dingen die we niet hier op het forum kunnen doen zoals meetingen plannen, prive dingen wat je kwijt wilt maar niet op een open forum enz... het ligt ook puur aan de groep mama's hoor de februari 2008 mama's dat was heel gezellig tijdens de zwangerschap en erna ook nog (iets minder logisch ook). maar dat gaat ons met de juli mama's ook zeker weten lukken toch meiden ....al begrijp ik natuurlijk wel wat je bedoelt
Hey meiden, Ik heb deze middag mn 1e echo gehad! er was nog niet heel veel te zijn maar het was toch heel speciaal! En alles was gelukkig in orde! liefs
Goed Shyness, gefeliciteerd! Al een hartje of was het daarvoor nog te vroeg? Onze 1ste echo is op 23 nov....spannend
fijn dat alles goed was!! ik kan nietwachten tot wij de echo hebben. @ all: ik wilde iets doen voor mn oma. met sinterklaas zien we oma weer, en ik wilde eigenlijk een buikband laten maken met een bepaalde text erop maar weet ff niet wat voor text. mn buik is nog niet heel groot, maar gaat om het idee dat ze dan leest dat ze een achterkleinkind krijgt. hebben jullie misschien leuke texten ideeen?
Zal me ook even aanmelden bij de hyves pagina. Superidee! Moet nog steeds een afspraak maken bij de vk. Moet ik maandag maar eens gaan doen. Heb al even rondgekeken welke hier in de buurt zitten en we zijn er wel uit welke het wordt nu.
Leuk idee Bubsie, ga ff nadenken over teksten. Lizz, zie je op Hyves dan! Ik ga afsluiten en lkr met manlief eten en naar de film (FAME). Zoonlief is uitbesteed WE GAAN HET VIEREN!
Over Hyves: ik zeg het maar alvast maar ik ben niet echt een actieve hyver (zegt ze met 200+ vrienden). Ik heb gewoon iedereen die ik persoonlijk ken erin staan zodat ik ze altijd ff kan opzoeken maar dat was het ook wel. Ik blijf lekker hier plakken maar het is wel heel leuk om het gezicht bij de naam te zien! Zoals Kikkert: Wat een schatje van een zoontje heb je! Wow! L78 veel plezier lekker genieten saampjes! Wij gaan lekker popstars kijken op de bank, heerlijk! Ben zo blij dat mijn vent weekend heeft! Ah! Het bevalt me nu al niks dat alleen thuiszitten, bleh. Shyness, wat goed! Gerust het weekend in! Fijn weekend allemaal en dat er maar veel meiden bij mogen komen dit weekend!! xxx
Leuk idee die hyves! Ik wilk het idd ook noig ewven niet bekend maken, dus was ook bang dat het dan bij mijn hyves-clubs gte zien zou zijn. Dus nu is het niet meer te zien? Dan lijkt het mij ook heel leuk om mee te hyven! Hoe doe ik dat? Ben vanmiddag even lekker naar bed gegaan toen mijn jongste sliep. Het was maar even een half uurtje, maar voel me wel als herboren. Hihi, oude vrouw he Liefs Elea
je gaat naar Forum meiden - Hyves.nl en klikt dan links in het menu.. lid worden. dan kan ik je toevoegen! En idd niemand kan het zien dat het over zwangerschap gaat, er staat gewoon bij: Forum meiden, en de inhoud is onzichtbaar voor niet-leden 8)
nou ik wacht het nog even af met de hyves dan, vinden jullie dat goed? Het jan08 groepje is op een hele rotte manier uit elkaar gevallen en daar heb ik echt een deukje van opgelopen. Maar goed, we zijn nog met een klein groepje over ook op een gesloten forum. Ik heb vandaag iets STOMS gedaan! Ik kan mezelf wel voor mn kop rammen. Ik was gehakt aan het kruiden en zonder na te denken stop ik het zo in mn mond om te proeven! Rauw dus... Was wel gehakt dat meteen na het slachten en draaien in de vriezer gaat en was nog half bevroren, dus de kans dat het besmet is, is gelukkig minimaal. Maar goed, zo weinig ben ik me er dus nog van bewust... En dan te bedenken dat ik het bij mijn dochter pas met 6 weken wist en nog gedronken had en filet americain gegeten had toen ik 5 weken was (wist ik achteraf nog...) Kan het alleen niet zo goed naast me neer leggen, vind het zo stom van mezelf!
@guppie geen zorgen maken meid een klein stukje kan heus geen kwaad en de kleintjes worden nog niet via de navelstreng gevoed (dacht ik) dus dat kan echt geen kwaad. en wat hyves betreft doen waar jij je goed bij voelt @shyness van harte met de goede echo meid @suekes dank je wel, het is ook een schatje maar ook een hele grote boef hebben jullie het trouwens ook steeds zo koud????bij dylan was ik net zwanger hartje zomer dus had ik het steeds warm
hmm heb het niet echt koud nee. Maar de verwarming staat in huis altijd best hoog hier. Nee nog geen voeding via de navelstreng? De placenta is nog niet gevormd he? Maar met rauw vlees is het risico van toxoplasdinges. Maar das volgens mij wel minimaal, doordat het geen supermarkt vlees was en heel vers. Na ja, gewoon niet meer doen! Hee Kikkert, jouw kindje is maar een paar dagen jonger dan mijn dochter! Wat grappig! Ik zal ook al in het lijstje nog iemand anders met een kindje van januari 08
@ kikkert hier ook steeds koud or,. dacht ook dat warm hebben een zwangerschapskwaal was. maar op dit moment heb ik het steeds koud en staat de kachel lekker warm en heb ik een trui aan. dus ik heb het ook.