@mamasan, moeten je kindjes de pakjes niet even passen dat jij hier alvast foto's kan neerzetten?? ben nieuwsgierig
@Sam: wat een geweldig nieuws! Kan me goed voorstellen dat dat een hele opluchting is! @ Dithje: wat leuk!!! Gefeliciteerd!!! @dromen: hier ook zo erg! En zo echt dat ik me vanmiddag nog af zit te vragen of iets nou echt waar is of dat ik het vannacht toch gedroomd heb..... Lekker, die hormonen! @shoppen: heeeeeeel vervelend. Vooral ook als het geld echt "op" moet O, het eten is klaar. Heerlijk! Lekker pasta met een salade. Tot morgen! liefs, pooh
Net het hartje van de baby gehoord.. was vandaag lekker duidelijk hoorbaar weer sloeg even de twijfel toe of het wel het hartje was van de baby, maar heb even vergeleken met die van mij in mijn lies en ja hoor.. ging als een sneltrein, en was lekker goed te horen.. Even een vraagje.. Mijn gel is bijna op die bij de Angelsounds zat.. moet ik die weer bestellen? of kan je ook iets anders ervoor gebruiken?? heb wel eens gehoord dat je ook iets anders kunt gebruiken maar heb geen idee meer wat..
@ Dithje: gefeliciteerd!! en nog ff een tip van Einneh: geen blikje tomatenpuree open maken boven een openstaande lade als je blikje dan per ongeluk valt heb je de puree in je lade liggen en kun je de inhoud van de lade afwassen (dit is mij net dus overkomen )
@ Dithje, meid van harte gefeliciteerd een knul, leuk hoor! @ Es, ik heb wel eens gehoord dat je zwitsal kan gebruiken en dat mengen met water.
Ik gebruik bbyolie voor de angelsound Ik heb ook weer ingeslagen voor de bby kamer,ik maak pas foto tot ik klaar ben T wordt creme met bruin tinten Dinsdag na ziekehuis:S
Dithje leuk zeg! Ben blij dat ik de afspraak voor de geslachtsbepaling al op tijd gemaakt heb, krijg helemaal de kriebels van jullie! nou ja, nog een paar dagen wachten hihi... Oh Ennineh, balen! Heb je geen vaatwasser?
mamachan ik wil voor wit met beige gaan, beetje zelfde kleuren dus. Ben benieuwd hoe het wordt bij jullie!
Ik denk dat ik wat mensen niet heb meegenomen in mijn comment lijst, maar eh ik moest echt 20pagina's doorspitten hehe Dus bij deze sorry voor diegene die zich hier niet in terug vinden! Nancy leuk jouw buikband En je hebt alle meubels al? Wow dat gaat snel Sam succes met het vinden van een nieuwe oppas! Ohhh en wat goed nieuws van je man!!! Gefeli!!! Marj! Gefeli! Ik gisteren 12 weken Elea nog steeds geen buikje? En je bent al 15 weken? Toch je buikspieren die misschien opspelen Komt vast nog wel! En misschien wel met een vengeance! En mooie wagen!! Es, saucijzenbroodjes... mmmm dat moet ik nog even toevoegen aan mijn voedsel lijstje te-eten-in-Nederland Hahaha wat een dromen Guppie! Ik droom ook vreemd (maar dat is normaal voor mij). Dihtje wat geweldig! Gefeliciteerd met je kleine mannetje Hier: Gaat alles goed. Nou ja gisteren weer super duizelig toen we boodschappen gingen doen! Heel vervelend. En mijn man heeft gisteren voor het eerst geprobeerd auto te rijden... nee hij heeft geen rijbewijs, want in Berlijn heb je goed openbaar verkeer en hij zag de noodzaak er niet van in... Moest echt lachen. Een automaat is ook heel anders dan een normale schakel auto.. hij trapte elke keer mega hard op de rem dat we behoorlijk naar voren vlogen. Hij vond het maar niets. Morgen nog maar een poging doen
gefeli!!! Hey hoe zit dat trouwens met mensen die een dvd van hun echo hebben? Moet je dat speciaal aanvragen? We hebben onze echo maandag en ik wil het toch echt opnemen...
Hier nemen ze over het algemeen alleen de 20 weken echo op..... mannetje heeft bij onze echo's het scherm zelf gefilmd best wel goed gelukt
Even geen fut, maar wil toch snel even reageren... Dithje, gefeliciteerd! Sam, wat een goed nieuws zeg! En wat een opluchting! Zo, nog even in de zetel liggen en dan naar bed...morgen terug gaan werken Slaapwel iedereen!
Oh wat leuk Dithje, een knul! Vind het toch zo knap dat ze dat al kunnen zien met deze termijn! Ben benieuwd of bij de andere meiden hun voorgevoel ook klopt. Bij mijn eerste 2 was ik ervan overtuigd dat het meiden waren en dat is idd ook zo gebleken. Haha Shelley, arme man van jou... Weet nog wel hoe lastig ik dat oplaten van de koppeling vond en dan ook nog tegelijkertijd gas geven toen ik net ging rijden Ik ben trouwens geslaagd voor mijn rijbewijs een maand voordat E line kwam. Kantje boord dus met enorme toeter . Ben er nog iedere dag heel blij mee. Wat geeft een rijbewijs je toch een vrijheid zeg! @Einnuh, wat fijn dat alles er goed uit zag. Ben benieuwd naar de foto's! Enne had helemaal gemist dat Nancy haar meubeltjes al binnen had! Wat snel joh! Leuk zeg! Ik vond dat zo leuk lekker aan de babykamer knutselen. Ben heel benieuwd naar jullie foto's straks! Shelley; De vorige keren had ik wel al een hele buik hoor, al blijft hij wel altijd compact door de buikspieren ja, maar nu is hij gewoon vrijwel afwezig Heb de afgelopen dagen wel heel veel proberen te eten en volgens mij heb ik wel wat meer buik nu Al zal dat dan wel vooral maag zijn, haha Maar je zou best eens gelijk kunnen hebben als hij eenmaal komt... Vanmiddag dus naar de Printemps geweest en wat een drama zeg! Ik heb echt nog nooit zoooooo veeeeeeel mensen bij elkaar gezien, leek wel of ze het gratis weggaven. We waren vergeten dat het soldes was 8) Het was echt onmogelijk om te parkeren en druuuuuuuk Verschrikkelijk! En uiteindelijk viel het ook nog eens heel erg tegen wat ze hadden, waren de verkopers echt van die omhooggevallen types en werden zowel wij als de kinderen er baldadig van, dus dat hielp ook niet echt als je tussen het porcelein loopt Haha dus dat doen we echt niet meer, we bestellen wel via internet Liefs Elea
Elea! Komt echt wel goed! En wat goed van je rijbewijs. Ik probeer hem het nog te laten halen voordat we hier vertrekken... maar ik weet niet zo goed of dat gaat lukken. Anders haalt ie het maar in Duitsland, alleen is dat wel 10x duurder.. hier doe je alleen een test en voila... rijbewijs... HAHA en je soldes... tja... ik word soms ook helemaal gek van uitverkoop! Te veel mensen! Maar goed dat er internet is Ga je nu een oosterse kamer creeeren voor de arabische baby?
Zo visite is weg! Nog even relaxen op de bank achter de pc, en zo lekker slapen. Vriendlief ligt al te maffen op de bank naast me.. heel gezellig ook
Sam wat geweldig! Gefeliciteerd dat je man mag blijven wooooohooo, een grote zorg minder zeg!! Elea wat een mooie kar zeg! Echt te gek! Helemaal blij kan ik me voorstellen! Marj gefeli nog met je 12 weken, volgens mij zijn we nu allemaal de 12 weken gepasseerd toch? Ja ik denk het wel zo ongeveer! YAY!!!!! Okee ik ga nu verder met pag. 180...