Hahahahahahhaha!!!!!!! Bart en ik wilden een keer macaroni met tomatenpuree maken en we waren net samen gaan wonen en hadden nog geen blikopener. Hij probeert het met een heel scherp mes en komt er nog doorheen oook... Wat denk je, de druk in het blikje was te groot en het spatte letterlijk tegen de keukenkastjes omhoog incl gestuckte muren en plafond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAARG! Gelukkig gingen we een paar maanden later weer verhuizen en volgens mij zie je die troep nu nog zitten daar hahaha! xx
Dithje! Wat GAAAAAAAAAAAAAAAAF!!! Gefeliciteerd een zoooooooontje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt helemaal te gek! Wij zijn vrijdag aan de beurt, kleine week nog en ben zoooo benieuwd! Okee even eerlijk dan... Ik hoopte heel in het begin een klein beetje op een mannetje, voor mijn mannetje zegmaar, die zou dat toch wel te gek vinden. (Gezond is het belangrijkste hoor, voor allebei!!) En nu denk ik al weken heel sterk een meid. Ik denk dat ik misschien wel een beetje heel erg overrompeld ben als het toch een jongen blijkt hahaha, wat raar ineens. Niet dat ik teleurgesteld zou zijn, maar het idee leeft al helemaal bij mij hahahaha! Zag mezelf altijd al als mama van 2 meiden (vroeger) maar vindt mezelf nu meer een jongensmama, haha. Okee ik bazel! Nancy gefeli met je kast! Ben benieuwd voor als er foto´s zijn!!!! Verder heb ik echt vet bandenpijn al een paar dagen, zo´n drukkend en zeurend gevoel daar. Ik ben vanaf de zijkanten gaan voelen voozichtig en voel zo duidelijk mijn bm, wat is dat toch een wonderbaarlijk iets allemaal, gewoon... een wonder dus.. Ik begin het nu echt helemaal te gek te vinden, het is ook al goed te zien (inclusief pukkelig gezicht haha). Donderdag ben ik naar prenatal gefietst en heb ik voor 14,95 een mamalicious skinny op de kop getikt, ben helemaal blij! Voor de rest: sorry dat ik niet veel hier ben maar ik heb gewoon weinig zin en heb het lekker druk en ben lekker bezig met vanalles. Ik beloof beterschap, dikke knufff! xxx Sue
Ja klopt! 30 juli Haha wat grappig zeg Op deze datum is de vader van mijn man geboren! Die is nu extra blij denk je dat je een jongen of meisje krijgt?
Goeiemorgen dames! @Sam, gefeliciteerd met het onwijs goede nieuws van je man!! Echt super, het wachten is beloond! @Dithje, gefeliciteerd, een zoon wat super!! Zo zie je maar dat voorgevoelens waar kunnen blijken Nog even geduld maar ik denk heeeeeel sterk een meid bij ons! @Onze meubels, wij hebben alles van Marktplaats gehaald en zijn die aan het opknappen, dus het meeste staat nog uit elkaar. Daarna zal ik zeker foto's maken! Gisteren ook andere handgreepjes bij de Xenos gekocht, echt supergaaf! Ja gaat vast heel mooi worden @Hier, begin de beeb echt steeds meer te voelen zo super! Gistermiddag de stad in geweest, moesten nog cadeautjes hebben. Ben ook megagoed geslaagd bij de Miss Etam voor positiekleding in de uitverkoop. Had 2 broeken en een rok voor E 35,- En nog wat leuke/mooie lingerie in de sale bij Hunkemoller, helemaal blij Daarna nog 'even' naar onze stamkroeg geweest (van 17u tot 22.30u) maar was supergezellig, leuk om iedereen weer te zien! Vandaag eten bij Bas zijn broer en als het goed is hebben ze spulletjes apart gezet om te kijken of het wat is (maxi cosi, ledikant, kinderwagen, badset, etc). Zij hebben altijd het duurste van het duurste spul en leuk, dus kan niet wachten! Vandaag 17 weken JOEHOE!!! Fijne zondag meiden!
Goedemiddag dames! oeps, wij zijn hier net wakker..... ach tis zondag.... en het kan nu nog @ 12 weken termijn: volgens mij zijn we deze ook allemaal gepasseerd en was ik gisteren de laatste @ Suekes: oeps... zonde van je net geschilderde muren en plafond (of waren ze al rood )
Dames, goedenmorgen Vannacht 5x eruit geweest voor me zoontje, hihi hij slaapt nu in een kinderbedje en ligt welliswaar in de slaapzak, maar ziet dan iets waar die mee wil spelen en huppa probeert eruit te komen.. Hihi, Morgen wete we wat het wordt... als het goed is Dinsdag 8.45 ziekenhuiss
haha suekes, niks mis mee toch! Ik hield mezelf de eerste keer gewoon voor dat het een jongetje was, omdat ik eigenlijk heel graag een meisje wilde en mezelf voor een teleurstellinkje wilde behoeden. Ergens weet iedereen wel dat dat niet nodig is natuurlijk, maar een beetje voorkeur mag toch. Uiteindelijk zijn je eigen kinderen toch wel de meest fantastische wezens op aarde! Ik heb net een hele mooie noppies jurk gescoord op marktplaats. Ben daar eigenlijk niet zo van, maar heb ik maart een feest dat 2 dagen duurt en moet wel iets moois hebben. Noppies is echt een goed merk, dus ik vertrouw er wel op dat het 2e hands ook nog mooi is. Anders was ik daar een dikke 100 euro aan kwijt voor een paar keer dragen...
hey dames!! Goede koopjes hier allemaal hoor ik wel !! Goed gedaan!! Nancy gefeliciteerd en veel plezier ! Ik ga straks even met mn moeder en Jildou naar mn werk. Even laten zien aan mn moeder wat voor mooi digibord we hebben en verder nu ff niet zoveel. We zijn erg blij dat manlief zn werk houdt! Hij is vanochtend zoo fanatiek geweest op zolder! Mooie schuifschotten gemaakt, waar de troep achter kan !! Zit schot in de zaak. En ik geloof dat Jildou toch maar op haar eigen kamertje blijft, haha, en dan de baby een nieuwe kamer !! Die van Jildou is behoorlijk groter en ja, die kan de ruimte wel goed gebruiken straks om te spelen. Dus dan toch daar maar blijven!
Ik heb gisteren een voedingskussen besteld.. Stond ook bij dat je hem kan gebruiken bij het slapen in je zwangerschap, en aangezien ik onwijs slecht slaap door dat ik gewoon weg niet meer lekker kan liggen hoop ik dat dat kussen me iets gaat helpen.. Bekijk bijlage 44097
@nancy; ben zo benieuwd naar jouw kamertje! volgens mij wordt ie zoooo tof! poezels he? @mamachan; drukke nacht heb je gehad! en dat je morgen weet wat t wordt!!!! ben zo jaloers!!! @sam; mannetje is dus helemaal gerust; fijn! en dat zie je dan weer overal in terug! @guppie; dat doe ik dus ook! ik denk heeel hard dat t een jongen wordt, omdat 51% tegen 49% van mij een meid erg leuk vind!
Sam, Ymke houdt ook haar eigen kamer omdat die groter is. Dan kan ze lekker spelen als ik met de beeb bezig ben. wij hebben ook net een nieuw smartbord. Leuk speelgoed he
Yep!!! Slaap al weken met een voedingskussen! Werkt ook super bij bekkenklachten! Je klemt het kussen als een soort banaan tussen je armen, iets onder je buik en dan tussen je knieen. (of zoals ik doe, ook tussen m'n enkels en dan niet tussen m'n armen. In het begin is het even wennen dat wel. Maar eenmaal gewend slaapt het prima.
Ja heel leuk speelgoed !! Wij hebben nu in 4 van de 5 lokalen zo'n bord Machtig !! Als het goed is dit jaar ook nog de laatste, dan zijn we helemaal up to date !!