Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik denk ergens ook wel dat dat t is, en ook dat hij de stap van die 12 weken grens nog niet heeft gemaakt.. dat ie idd bang is om blij te zijn en er serieus dingen mee te doen ofzo..

Wordt t te echt denk ik;)

Maar misschien als ie een geslacht weet, ik hoop dat ie dan helemaal los gaat! :D

2. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    @Es, gaaf zeg dat hartje!

@Shelley, leuk zijn dat soort feestjes. Hier ook al heel lang niet meer gebeurd, en ik mis het niet eens, gek he. Ben gewoon een oude muts aan het worden ;) Een echte moeke hè :D Whahahaaa! Al ben ik nog altijd wel in voor een gezellig feestje hoor 8)

@Sam, daar zit idd een flink verschil tussen de buiken zeg! Waar gaat dat heen :$ Hahaha!

Hier heeft over het weekend opeens een megatransformatie plaatsgevonden voor w.b. de buik. Zat afgelopen maandag mijn bm nog maar net boven mijn schaambot, nu is hij ineens naar boven gekomen en gaat hij opeens richting navel :$ Hij lag denk ik eerst naar achter gekanteld (was bij mijn eerste ook) en heeft zich nu wat meer opgericht. De tijden dat ik geen buik had zijn dus ook voorgoed over, jeemig zeg wet een peur ineens!

@Nancy, altijd fijn zo'n schoonbroer. Lief dat je dat zo mocht meenemen zeg!

Liefs Elea

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik kom jullie alvast welterusten wensen, ga de pc uitgooien..
    Wel nog even The Green Mile afkijken (1 van mijn favo films) en dan naar bed..
    Ik zal lekker slapen, weer het hartje gehoord van ons ukkie!!

Welterusten..

4. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ladies even een bericht uit bed. Vandaag gaat het even niet goed. Kan het zo zijn dat ik nu al last van harde buiken heb?

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Volgens wat ik gelezen heb op internet wel en zolang t geen pijnlijke zijn kan t geen kwaad..

kan wel betekenen dat je teveel doet en meer rust moet nemen trouwens!

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pampapilio, Ik denk zeker dat het onzekerheid is hoor van je mannetje. Maar dat gaat helemaal goedkomen denk ik :D

@Elea, we moeten er denk ik voor betalen hoor.. Ze zouden nog een 'prijsje' bedenken ;)
    Daar gaat je mooie uberplatte buikie, maar gaat daarna helemaal goedkomen met jou. Al 2 kinderen op de wereld gezet en dan zo mooi plat :$ kdoe het je denk ik zeker niet na ;)

@MamaT, dat kan zeker! Sterkte ermee joh :(

7. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Ja hoor, dat kan heel goed. ik werd vanmorgen wakker met echt een knoeperd van een harde buik en duurde ook wel 20 minuten voor hij weg was. Ik heb het bij mijn beide meiden ook heel veel gehad en gedurende de gehele zwangerschap. Het is vooral als je wat verder bent wel eens om naar van te worden. Bij mij waren het dan echt ET-taferelen, kun je gewoon alle ledematen en het koppie enzo zien zitten, heel die buik vervormd :$ Echt bizar! Maar goed, om terug te komen op jouw vraag (was even off-topic aan het gaan :)) dat kan dus heel goed.

Liefs Elea

8. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Haha als ik nu naar beneden kijk kan ik me bij een platte buik niet zo veel meer voorstellen ;) En na de bevalling heb ik helemaal zoiets van 'HOE KAN DIT OOIT NOG GOED GAAN KOMENNNNN, DAT KAN NIET, DIT KOMT NOOOOOOOOOI MEER GOED!!!!!' :$ Hahaha, maar op de een of andere manier krijg je toch geleidelijk aan je oude lijf weer terug, al moet ik dan wel wachten tot ik met de bv stop, maar daarna komt alles toch nog (nouja redelijk) goed :D
    Ben wel benieuwd hoor, de schade na een 3e... :)

Liefs Elea

9. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik ben er helemaal paniekerig van geworden. Zelfs praten geeft inspanning in de buik. Ik debk idd dat ik veel te veel doe, dus morgen ga ik niet werken. Op sommige dagen nam ik een uurtje extra pauze maar ik denk dat ik dat nu gewoon elke dag ga doen hoor. Ik werk veertig uur en heb nog een hommeltje thuis rondlopen

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    hey meiden

weer ff een berichtje van mij. heb dit weekend t NK twirlen gehad en wilde even mededelen dat ik ondanks al t gedoe rondom mijn pa toch met t pomponteam NL kampioen zijn geworden. we gaan dus gewoon naar t EK in schotland. wohoo. alleen ga ik niet mee als deelneemster maar hopelijk wel als toeschouwer want ik ben op dat moment 6 maanden zwanger. daarnaast heb ik vandaag de 12 weken bereikt dus weer een mijlpaal erbij,

slaap lekker allemaal en tot snel weer lieverds

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nog heel veel sterkte toegewenst meis.. en toch ook gefeliciteerd! een hele prestatie zeg!

En de 12 weken grens blijft magisch.. :)

12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Gefeliciteerd Susanne, goed gedaan hoor! Heb helemaal gemist wat er met je vader is dan? Toch niets ernstigs hoop ik?

Liefs Elea

13. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    gefeliciteerd meid met het NK en met de 12 weken!
    en nogmaals veel sterkte de komende tijd toegewenst

14. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    wat een verschil!!!

15. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Awww wat schattig :D echt leuk dat ie zo erin mee gaat :) Mijn man ook! Die wilt nu al de baby hebben zodat ie het in alle schattige kleertjes kan stoppen hehehe

16. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Haha een oude muts, nou ja zeg :D Ik hoef ook niet zo nodig te feesten, maar ga wel graag met vrienden wat drinken en ik denk dat het ook wel in de toekomst zo blijft, niet te vaak natuurlijk maar wel af en toe.

Hey ik zei toch dat die buik er wel zou komen??? En tadaaaaa daar is ie dan! Nou gefeli! welkom bij de dikke buiken club ;) hehehe

17. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Hey wat goed van je NK! Gefeliciteerd, wat een prestatie tijdens zo'n zware periode! En naar Schotland! Dat wordt een prachtige reis!

18. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Nog een paar uur...

Morgen om 10u (18u Nederlandse tijd) hebben we onze laatste echo in Amerika... ik ga mijn dokter missen :( Ben heeeeeel benieuwd hoe het met de kleine gaat.. ik duim dat alles goed is...

Jullie horen het morgen!!!

xo

19. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    @ mamat : Doe het alsjeblieft rustig aan meid!!
    Ik dee dat ook niet en lag met 30 weken in zkhuis vanwege weeen en ontsluiting, geloof me die weken die dan volgen die wil je niet!! ,meemaken.

Ik doe het nu ook rustig aan, ik bedenk bij alles wat ik te veel wil doen, denk aan die tijd:( en die wil ik niet weer!!

@susanne: gefeliciteerd meissie!!

@ sam: wat een verschil hee hahah leuk man

Hier: 11 uur echo:D gut gut hoop dat hij of zijn mee werkt!!
    Tot straks!!

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hey Ladies,

heb alleen de laatste pagina terug gelezen! Hoe gaat het hier?
    Zag dat Elea terug is! :D (sorry voor het niet meer reageren meid,zat in Praag.)
    Hier gaat alles goed. Ben alleen heel moe,het hotel was niet echt schitterend en heb heel slecht geslapen. Straks maar even een dutje doen.

Deel Deze Pagina