Goeiemorgen meiden ben een tijd hier niet geweest er zitten ff wat dingen niet mee ING die je geld kwijt maakt en waar je niet bij kan, het huisje wat vertraging oploopt en mijn mams en werk Erg veel geregel en gedoe en ben daardoor ook beetje ziekkies geworden dus even stapje terug gedaan. Heb dan ook niet alle pagina's gelezen want waren er echt teveel. Heb ik nog iets gemist??? Heb het weekend wel de kinderwagen en babykamer bestel om toch nog even iets leuks te doen
@ mama t: als je het niet vertrouwd gewoon je vk of gyn bellen! Vinden ze helemaal niet erg, daar zijn ze juist voor! Hoe gaat het nu met je? Wordt het al iets rustiger? Lekker blijven liggen en rustig aan doen hoor! @ suzanne: gefeliciteerd! Je kon wel wat leuks gebruiken! Hoe gaat het met verder met je? Valt nog niet mee he? @ Shelly: veel plezier en succes! @ Petatje: welkom terug! Heb je het verder leuk gehad in Praag? @ Kikkert: waardeloos zeg! Zit het al niet mee met je vent, en dan ook nog zo'n klasgenoot die er zo'n puinhoop van maakt! @ Nancy: lekker hoor, het kan maar binnen zijn! En je spaart echt een hoop geld uit zo! (echt, je loopt gewoon leeg op een baby.....) Gelukkig heb ik alles nog staan, dus straks alleen wat nieuwe hydrofielen, spuugdoekjes etc en evt wat roze spulletjes als het een meid blijkt te zijn. (nou ja, zal je zien dat dat ook aardig op kan lopen ) @hier: hier een lekker relaxed weekend gehad (tja, kan ook niet veel anders). Kleine man sprong alleen vanmorgen toen ik in bed lag wel bovenop m'n buik:x Wel aan de zijkant, maar toch. Het is wel 15 kilo die in de volle vaart er bovenop valt. Ik doe heel rustig aan en kijk gewoon even hoe het gaat. Op zich nu geen last, maar als dat weer komt, dan bel ik gewoon de gyn hoor (ook al heb ik woensdag weer een afspraak) Ff een vraagje aan de andere meiden met al rondlopend grut: hebben jullie dit ook al eens gehad en kan het kwaad? Ik weet wel dat het beebje veel kan hebben in z'n zwembadje, maar toch? Vanmorgen ging manlief naar z'n werk, zegt die kleine boef: "Dag papa, werk ze, succes, voorzichtig meisie" (dat laatste zegt m'n opa altijd tegen mij). Ik dacht dat ik het terplekke in m'n broek zou doen van het lachen!!!! liefs, pooh
Leuk dat je de kinderwagen en de babykamer besteld hebt! Over dat geld? Kan ik je helpen? Werk namelijk ook bij een bank (niet bij ING hoor!) liefs, pooh
Ik heb een aantal weken niets gevoeld en gisteren had ik ineens bandenpijn. Dus was eigenlijk wel een beetje opgelucht. eindelijk voelde ik weer iets gebeuren. In het boek zwanger staat dat als je rustig in bed ligt en je met je handen rustig onderaan je baarmoeder drukt er een kans bestaat dat je de kleine kan voelen bewegen. er staat wel bij dat je veel geduld moet hebben en dat het ook eraan ligt of de kleine genoeg kracht heeft. Vanacht was heel raar. ik was naar de wc geweest en had last van bandenpijn. ik ging weer in bed liggen en drukte met mijn vingers net boven mijn schaambeen. daar voel je dan de rand van de baarmoeder. Ik drukte daar en voelde een heel hard puntje, net een spelden-knopje. En dat ging daarna weer weg. Misschien was het wel een voetje ofzo?? gek joh. vind het zo maf!!!
Nancy wilde net typen wat heeeeerlijk dat je al die spullen gekregen hebt, maar je moet er wel voor betalen lees ik weer. Nou ja, vast goedkoper dan in de winkel! Is nogal een klap geld al die spullen. Ben nu ook wel blij dat wij bijna alles al hebben hoor! Sam, wat een verschil die buiken! Mijn buik is wel ongeveer hetzelfde als met Ymke. Gelukkig maar anders zou ik op het einde nog dikker worden en dat kan volgens mij niet Susanne, gefeliciteerd! Lucky blue balen joh! Ohhhh laat het please heel snel donderdag worden! Kan niet wachten onze beeb weer te bekijken en dan ook nog te weten welke kleuren ik kan shoppen Mn dochter is trouwens alweer ziek, zo sneu... Ze heeft een luchtweginfectie. Ze heeft het vaak te pakken deze winter! Gelukkig heeft mn man nog vakantie, want ik heb het vrij druk op mn werk deze tijd.
Goedemorgen!! Hihi dank jullie wel! Ja waar gaat dat heen he? Zal nog wel eens een foto llaten zien van 40w4dagen zwanger.. Stagneert straks vas wat Wat betreft slank, ik was toen ik zwanger was /werd van Jildou 70 kilo, nu 63 dus ook slanker als toen met Jildoiu Nancy goed gedaan!!! Susanne: Jeetje meid wat goed!!! Gefeliciteerd!! MamaT maar even rustig aan! Ik had gisterochtend dat de kleine naar mn hand ging volgens mij en ik t voelde. Was helemaal hard daar!
Goedemorgen!! nog 1 dagje!! whaaaaa Hoop zo dat ze het kunnen zien!! dat baby niet met zijn beentjes over elkaar blijft liggen 10 min lang! 8)
Goedemorgen dames! Hoe gaat het met jullie? hier in ieder geval vandaag ziek thuis, heb vanaf gistermiddag ontzettend last van maagzuur gehad, vannacht zeer slecht geslapen, af en toe liggen kokhalzen gaat nu wel iets beter maar mijn slokdarm en keel zijn nu ontzettend pijnlijk. Mannetje heeft me vanmorgen lekker laten liggen en het werk afgebeld lief! @ Suzanne: gefeliciteerd met deze prestatie! en met je 12 weken! @ Vandaag echo: veel plezier meiden @ Petatje: leuke tijd gehad in Praag? @ Pooh: hihi leuk die uitspraken van de kleintjes! @ Gruppie; Beterschap voor je dochter, vervelend dat ze steeds ziek is....
@ mama chan, guppie en Es: leuk en spannend zeg al die echo's!!!! @ guppie: beterschap voor je dochter! @ Sam: geweldig gevoel he? @ hansje: geen idee, wel maf hoor! ik ben zelf zo'n schijterd, durf echt niet te voelen waar m'n bm nu zit. veels te bang dat ik te hard duw of zo (en dan weer meer last krijg van krampen) m'n moeder heeft net die kleine boef meegenomen om lekker ff een stuk te gaan fietsen. heerlijk, die rust! stopwoordje van vandaag is duidelijk: Nee-hee! Zucht..... Buik nog niet helemaal rustig na vanmorgen, maar zolang ik rustig lig doet het geen pijn. Gyn dus ook nog maar niet gebeld.
Een hond aan de kipfilet dan?? nog nooit van gehoord.... wel van witbrood geven, dat moet geloof ik ook helpen....
@Mamma Chan: veel plezier! @Suzanne: gefeliciteerd met je prestatie en natuurlijk ook met het behalen van de 12 weken!~ @Petatje: hoe was het in Praag? @Nancy: wat leuk al die spulletjes en dat je vent zo enthousiast met de maxicosi aan de wandel is geweest! @Pooh: jeetje joh, op je buik gesprongen. Gaat het goed met je? Wat een kleine ondeugd met z'n uitspraken, geweldig! @LuckyBlue: geld kwijt. Jee, dat klinkt niet goed! @Sam: leuke foto's! @Einneh: beterschap! @Guppie: beterschap voor je dochtertje!
haha ja hoor, een hond eet dat wel, en gekookte kipfilet is licht verteerbaar dus goed voor de darmen als ze aan de dunne zijn..
Even kleine aanvulling.. ook t vocht van gekookte rijst en t vocht van de gekookte kipfilet helpt hierbij! @Allemaal: Spannend al die echo's!! ben zelf ook echt ZO nieuwsgierig!
Oh maagzuur, vreselijk! Moet straks even controleren of ik daar nog iets tegen heb liggen. Bij de vorige ben ik een keer midden in de nacht naar de apotheek gereden omdat ik er niet van kon slapen en dat was al voor de 20 weken!
Ben me vooral rot geschrokken. Ik ben natuurlijk al 1,5 maand thuis omdat ik het heel rustig aan moet doen ivm buikkrampen. Nu ook wel last, maar of dat dat van vanmorgen komt of dat dat de "gewone" krampen zijn weet ik niet. Ik kijk het nog heel even aan. Woensdag moet ik weer naar de gyn. Straks even slapen, maar mocht ik dan nog veel last hebben, dan ga ik zeker bellen hoor. Het is inderdaad een onwijze ondeugd. Hij is nog geen 2,5 maar kletst ons echt de oren van het hoofd. Ook ongelooflijk wat hij af en toe zegt. Zinnen van 6 tot 8 woorden zij niet ongewoon....
Mijn maagklep sluit waarschijnlijk niet helemaal goed, dus ik heb regelmatig last van maagzuur, meestal help een rennie of 2/3 wel maar gisteren niet. Mijn medicatie mag ik niet meer nemen dus dan maar een rotnacht. Mannetje had zoiets van alles best en prima, als je niet zwanger was geweest had je naar je werk gemogen (blijf niet graag om zoiets thuis) maar hij had nu zoiets van je bekijkt het maar! niet dat ik het erg vind! Het gaat nu trouwens redelijk moet ik zeggen, mijn slokdarm en keel doen nog pijn maar het maagzuur is redelijk weg! Vanmiddag maar ff graviscon (ofzo) halen misschien helpt dan wel!