Goede middag dames!! Tijdje niet geweest sorry, erg druk. Keuken besteld en aantal avonddiensten. Heb niet alles terug gelezen maar zag dat MAMACHAN een meisje krijgt GEFELEICTEERD!! ik wist niet eens dat ze dat al zo vroeg konden zien!! Ik zag bij DITHJE in je onderschrift een jongen ook gefeliciteerd!! Susanne kan me voorstellen dat het gek voelt omdat het alweer 8 dagen geleden is.. Vind het wel super kanp van je hoe je ermee om gaat hoor! Zo'n positieve instelling! DIKKE KNUFFEL! Veel krijgen vandaag een echo he?! Spannend hoor!! vanaf wanneer kan je het eigenlijk zien? ik las ergens vanaf 18 weken.. Wij wachten op de 20 wk echo, ben de laatste dagen weer erg onzeker vanmorgen had ik echt een keihard balletje in mijn buik ik dacht gelijk oeeh is dat mijn baarmoeder is dat wel goed?? Maar na een tijdje was het gelukkig weg.. Heeft iemand alweer wat van elea gehoord? liefs
Joehoe Bellamano, daar ben ik weer!!!! Heb weer internet Dus ben weer gezellig aan het meezwetsen hoor! Lief dat je aan me dacht MamaChan, wat leuk een meid !!! Weet uit ervaring dat dat heel leuk is Kun je lekker jurkjes gaan shoppen! Balen van dat maagzuur Einnuh. Dat is zo naar... Liefs Elea
Mamachan en Dithje gefeliciteerd!! Heel stoer, dus nu kan je echt al gaan fantaseren en inkopen doen enzo! Einnuh: ze hebben daar wat voor. Gyn vertelde dat bij de laatste afspraak.. bij de eerste wist ik het niet dus heb ik hele zwangerschap last van gehad. Hier gaat het verders nie zo goed. Ik moet zo om 15.00 uur naar de verloskamers komen, want ik denk dat het toch echt harde buiken zijn. Ik ben echt zenuwachtig.. liefs, mamaT
Thank you. Ik laat het straks even weten. Moet eigenlijk vandaag opdrachten inleveren voor de cursus maar ben nog nie eens begonnen. Ziet er naar uit dat ik woensdag ook nie ga werken, dus ik ga straks even na de afspraak naar werk bellen dat ik sowieso tot woensdag nie aanwezig zal zijn. Het is toch een teken van het lichaam.. en 40 uur werken met een hummeltje van 2 rondlopen en een studie erbij lijkt me toch erg veel. Dan hebben we het niet eens over mijn sociale leven. Vinden jullie nie? liefs, mamaT
Je moet goed naar je lichaam blijven luisteren hoor! Het lichaam geeft zelf wel aan tot hoever je kan gaan, ik ben wrs ook te ver gegaan anders had ik niet zo erg last van maagzuur gehad! Lekker rustig aan doen hoor!!!
:x:x:x:x:x:x GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!! Net vervolggesprek met mijn leidinggevende over mijn uren gehad. Hij keurt 28 uur gewoonweg af:x. Hij vindt dat ik minimaal 32 uur moet werken. En ik ben het daar helemaal niet mee eens!!! Sterker nog, ik vind het echt te veel... Dus flinke discussie gehad met argumenten zijn en mijn kant. Heb aangegeven dat ik 32 uur echt te veel vind en dat ik toch echt 28 uur wil werken. Hij vindt dat als je halve dagen werkt (zoals de woensdagochtend welke ik voor ogen heb) je niet productief bent. Om mij dan maar tegemoet te komen... heeft hij de volgende oplossing bedacht (met veel pijn en moeite): de ene week 3 dagen werken en de andere week 4 dagen werken. Is alsnog 28 uur, maar dan ben ik wel hele dagen aan het werk en dus productief. Na ja, voor the time being heb ik niet veel andere keus denk ik dan het te accepteren totdat ik een leuke andere baan heb gevonden waar ze niet zo bekrompen doen om uren. Nu maar kijken of ik mijn opvang zo flexibel kan inregelen, ene woensdag wel hele dag en andere woensdag niet. Snap het nog steeds niet!!! En daarbij komt ook nog dat er bij ons met 2 maten gemeten wordt. De ene collega mag wel een ochtend thuiswerken en de andere niet........hmmmmzzzzz hoezo eerlijk:x. Sorry meiden voor mijn ego berichtje, maar ben echt over de zeik!
Pffff ik snap best dat je baalt! Maar wel fijn dat als je toch je opvang zo kunt regelen dat je wel aan die 28 uur zit op deze manier toch? Zeker als je je werk wel leuk vindt en t straks ook echt volhoudt.. Wel ontzettend idioot dat ze met 2 maten meten en er zo ongelovelijk moeilijk over doen zeg!
@ Dithje: wat een vervelende leidinggevende!! **KNUFF** hoop voor je dat het het alsnog kunt gaan regelen zoals jij dat graag wilt! ik zit me nu af te vragen of een werkgever je kan verplichten 32 uur te blijven werken, misschien eens iets om bij de bond na te vragen
Gatverdamme gatverdamme!!! komt net de overbuurvrouw aan de deur met de mededeling dat onze kat met een duif in zijn bek loopt.. Dus ik in de achtertuin kijken, ja hoor.. meneer heeft een duif meegenomen als kadotje En dan moet je dat nog opruimen... kijk ik in de tuin, zie ik nog 3 dode muizen liggen ook.. sjonge jonge.. wij hebben een moordenaar!!
Heeft jullie kat geen belletje om es?? Alhoewel, onze 2 buitenkatten hebben beide een belletje maar presteren het nog om binnen 7 dagen een houtduif en nog 4 andere vogels te vangen ach tis een teken dat ze het goed hebben
Ja en dat de vogels te zielig en uitgehongerd zijn op t moment? Whahahah nee pest je maar.. als onze katten buiten onze tuin kwamen had ik hier ondertussen ook een kerkhofje denk ik.. Tis trouwens wel een goed teken dat ze t komen brengen he.. kan er ook mee te maken hebben met de zwangerschap trouwens.. eten brengen voor de zwangere dame
:xDithje bah wat een baas!!, gefelci nog met je zoon @mamat: 40 uur werkte ik dus ook bij de eerste , ben 7 weken te vroeg bevallen en werk dat heb dr zeker aan mee geholpen Lkker dagje minder!! @ es getsie, veel plezier met de duiff
Tvalt mee dit was midden in de zomer, eten genoeg dan voor de vogeltjes toch?? en onze katten krijgen trouwens ook voldoende (bakje zit altijd eten in).....
Mijn kat krijgt geen bandjes meer om met belletjes of wat dan ook.. hij heeft zich al zowat 3x eraan op weten te hangen zelfs met die bandjes die horen te breken als ze vast zitten.. jaja En zelfs met belletjes weet hij ze wel te vangen.. hihi..
Wij gebruiken hier bandjes met elastiek, deze bevallen het best, die bandjes die zelf moeten breken zijn ondingen heb al een keer meegemaakt dat de kat er met 1 van zijn voorpootjes tussen was gekomen en dus op 3 pootjes liep heel zielig!
Ik hoop dat dat lukt, om een flexibele opvang te vinden. Hier kon dat niet bij het kdv. Misschien dat het bij een gastouder wel kan? Vervelend is dat ja als ze iets bij de ene wel toestaan en bij de ander niet. Maar misschien dat het beleid in de tussentijd veranderd is en die anderen nog onder het oude beleid vielen? Ik hoop dat het lukt om het zo te regelen. Zou toch zonde zijn, als je je werk leuk vindt natuurlijk, dat je hierom weg zou gaan. Liefs Elea