Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje, wat vervelend zeg!!! Balen!!!

MamaT succes, hopelijk niets aan het handje!!

2. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    hay,je kan het bij de HA vragen,en dan in overleg et de VK.
    xxx

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    oke zal morgen maar ff bij de ha horen dan.....
    ga denk ik morgen toch nog niet aant werk behalve even naar mijn veroordeling (functioneringsgesprek :p) dat is later op de middag dan kan ik morgen nog ff bijkomen.......

4. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    @mama T,,veel sterkte,hoop dat het meevalt,en denk aan jezelf!!!
    @dithje,,bah:x:xwat een vervelende baas zeg!!!!
    @es,hier is de kat ook op jacht,,alleen heeft hij niet door dat ie niet de jongste meer is dus lekker traag,,mazzel voor de vogels:D:D:D

5. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    je hebt helemaal gelijk,lekker rustig aan doen;)

6. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    dat is wel wennen (deed ik normaal nooit, gewoon doordenderen) maar nu moet ik wel........ soms lukt het gewoon niet :(

7. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    ja dat snap ik helemaal,,ben zelf ook lang geen stilzitter{en zeker geen vrager}maar nu ik erge bekkenklachten heb,,kom ik mezelf wel tegen hoor!!!!kreeg vd week op me kop vd fisio,,:$:(maar ik ga echt niet alles aan een ander over laten,zo zit ik niet in elkaar,,en toch voel ik dat ik bakzeil moet gaan halen,,kon gister echt die bank niet meer uit komen zonder te janken vd pijn!!gelukkig is de oudste al 9 en helpt mama super goed!!ben trots op d'r:D:D:Ddus meid,luister naar jezelf!!!!

8. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    ps en van doordenderen krijg je een burn out oid,,en dat is zeker niet aan te raden!!weet er alles van:):)

9. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

mamma chan,gefeli een meid wat gaaf!

mama T, succes zo!

Dithje, oooow wat een *piep*

Es, hier ook al 3 jagers, we krijgen zeer regelmatig een kadootje :D
    Alleen de oudste van 13 lukt het echt niet meer.

maagzuur, kan er helaas over meepraten.
    Sinds een paar dagen alweer zwaar maagpijn erdoor, ik heb er magnesiumhydroxyde voor gekregen.
    Heel vies, maar het werkt wel.

Petatje, welkom terug uit praag!

Had iemand gevraagd om foto's van mijn aapjes in carnavalspak, ga ik snel regelen :D

morgen weer naar de gyn en ben zooooo benieuwd of we het geslacht te zien krijgen.
    Na de eerste berichten wil ik ook! :D

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland

:)ik zal het niet meer doen:)

Heb me vandaag erg goed gedragen: half 11 uit bed, lekker op de bank met dekbedje over, zpen en Farmville spelen :D
    Goed van mezelf! :D

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Mama Chan, van harte gefeliciteerd een meid! Leuk hoor.

@ All, vandaag weer wat discussie gehad op het werk mbt werktijden en wat te doen. Gelukkig is het alweer recht gezet maar heb er ook gelijk bij gezegd dat ik wel wil dat het voor iedereen duidelijk is. Niet dat mijn unitmanager dit zegt, mijn ene teamcoördinator dat en de laatste weer wat anders. Dat schiet niet op zo.

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ga even op de website knutselen, en even kijken welke meiden hier nog kletsen en wie niet..
    Degene die ik niet meer hoor verwijder ik van de Juli lijst..

Als ik iemand er perongeluk afhaal die er nog wel op wil blijven pb me dan maar maar neem het me niet kwalijk :D:D;);)

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland

heb je nog ff een pbtje gestuurd ivm een verkeerde datum (van mijn kant verkeerd doorgegeven :))

14. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hij zal zeker ontzettend trots op je zijn!!! Wat je zegt: je moet door, maar dat betekent niet dat je niet mag blijven treuren, hoor. Niemand kan je vertellen hoe lang, jij bent de enige die dat aan kan voelen. Neem je tijd, hoor.

*dikke knuffel*

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Werk zelf op P&O en de bond inschakelen doe ik liever niet. In principe mag ik wel parttime werken maar alleen niet 28 uur. Dus ze wijzen het parttime werken niet af, maar wel het aantal uur. Daar kan ik vrij weinig mee... En het is ook niet helemaal goed voor de arbeidsverhoudingen;). Ik wil het namelijk ook niet verder op de spits drijven en met een vervelend gevoel naar mijn werk gaan.

Maar dat neemt niet weg dat ik het nog steeds *Piep* vind...

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Het beleid is sowieso niet verandert, want het beleid wordt door mijn afdeling gemaakt. Mijn manager is de HR Manager... dus beetje lastig allemaal. Ik ga het vanavond thuis maar eens uitgebreid met mannetje bespreken...

Thanks voor je lieve reactie!

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, is jouw manager mijn manager???? Ik werk ook voor P&O en hij is dus ook Hoofd P&O :$
    Hier onwijs hommelus, ik geef later wel uitleg etc, nu nog even werken
    Ik reageer later ook even op iedereen

Fijn dat ze op je werk zo meeleven he en zo menselijk zijn, zo onwijs top NOT! :x Wij zwangeren zijn maar lastpakken ;) klootviolen joh bah

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Dithje: balen zeg!!! Ik heb het zelf meegemaakt vorige keer en dat was echt niet leuk. Ik hoop dat je toch een oplossing kunt vinden. En gefeliciteerd! (weet niet meer of ik dat al gedaan had....*zeef*)

@mamachan: gefeliciteerd!

@ mama t: succes! Ik duim voor je dat alles goed is.

@ einneh en nummer 4: rustig aan he, dames!;);)

@pretecho: wij hebben de vorige keer bij 25 weken een pretecho laten maken. 3-D. Alle controles in het ziekenhuis vond ik zo "medisch", wilde ook gewoon eens een uurtje kunnen genieten. Was geweldig om te doen. Zit te twijfelen om het deze keer weer te doen. Was namelijk best duur (ca. 90 euro). *twijfel, twijfel*.

@ hier: slapen heeft wel geholpen. blijkbaar was ik er ook wel aan toe, want werd 2,5 uur later wakker:) Nog wel een paar harde buiken, maar niet meer dan normaal.

@ Es: zal je ff pb-en.

liefs,
    pooh

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hoe vinden jullie mijn tabel bij de bevallingslijst???

Ff snel in elkaar geknutseld, vond het wel wat netter staan..

Juli 2010 Mama's

20. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    goed zo!!ben trots op je:D:D:D:D:D:D

Deel Deze Pagina