Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ziet er goed uit es!! :D

en thnx voor der verandering! ;)

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    :);)

3. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    thanks es:D:Djij bent snel!!:):):)

4. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Hoi meiden,

Wel alles gelezen maar niks onthouden. Net thuis van het werk en duik eventjes m'n bedje in. Gisteren te laat gaan slapen en dat merk ik meteen.

Mooie lijst Es. Zal je nog ff pb omdat ik 3 dagen eerder uitgerekend bent.

Tot later

5. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    PS is het een leuk idee om de namen in blauw of roze te zetten? Kan je meteen duidelijk zien wie wat krijgt.
    Geen idee hoe het moet en langs de zijlijn wat roepen is natuurlijk erg makkelijk.

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Je zou het bijna denken Nancy! Volgens mij zit het in de Hoofd P&O/Manager HR;).
    Weet je wat het probleem is... mijn manager is altijd zo meelevend en alles kan en mag. Heel makkelijk, en nu???? Had dit gewoon echt niet verwacht...

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Leuk idee, moet iedereen me maar even pb-en wie wat krijgt.. :D:D

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es Verrassing :D !!

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Es je hebt ff BP.. :D

Ik ben net ook weer wakker geworden van mn wekker.. kon echt niet meer wakker blijven en ben dus ff naast vriendlief gaan liggen (heeft nachtdienst gehad)

en we worden allebei ook net pas wakker.. was ff nodig denk ik ;)

Nu maar ff wat makkelijks qua eten halen want hij moet straks weer werken..

Worden een paar drukke dagen! morgen naar de VK voor controle, woensdag waarschijnlijk nieuwe auto halen en donderdag naar de babypark! :D

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dan maak ik jou naam roze en blauw :D:D

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey meiden

ik heb niks terug gelezen...ook geen zin in ik heb alweer een super klote dag achter de rug. en nancy vroeg al of ik het aantrok die mensen of wel deze pech ja volgens mij wel....ik heb echt het idee dat ik alleen maar pech heb de laatste tijd :( ik zal jullie de details besparen ;).

hoe is het verder hier?????

knuffie

12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wat naar Kikkert... Dikke knuffel voor jou!

13. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Mamachan!!!!!!!!!!
    Gefeliciteeerd met jullie dochtertje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Susanne!!!!!!!!!!!!
    Gefeliciteerd met het behalen van de titel, wat knap van je! Diep respect en je papa straalt vast van trotsheid daarboven, zeker weten!

Hansje, apart zeg, ik heb gisteren ook voorzichtig gevoeld aan bm toen ik ging slapen, niet teveel drukken en gewoon zo een half uur blijven liggen maar ik dacht ook te voelen dat er af en toe wat voorbij kwam, misschien ben ik gek haha.

Nancy wat tof al die spullen! Ik ben ook wel zo iemand die alles snel wilt maar deze keer verplicht ik mezelf het rustig aan te doen en overal geduld mee te hebben... aaah zo moeilijk! Moet ook het geld uitsmeren dus dan heb je weinig keus haha!

Angelsound, ik kan nu over een groter oppervlak het hartje horen, soms navelstreng en hartje samen en dan weer ieder hartslagje apart en die schopjes en zwembewegingen aaaaah!! Echt te gek!

Zo weer verder naar de volgende pagina (anders onthoud ik echt niks meer hoor hahaha!).

xxx

14. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Es moooooooooi! Aaaaah en misschien staat vanaf vrijdag mijn naam ook wel in 1 kleurtje :):):). kannie wachten! Es wat denk jij dat het wordt? Ik een meid, veel plezier morgen als ik je niet meer spreek! xxx

Dithje: ik vindt het wel een goeie deal op zich, kom je elkaar mooi tegemoet toch? Het is wel een zakkenwasser hoor, daar niet van, maar toch een mooi compromis. Wie weet kun je 2 dagen opvang per week regelen en dan heb je eens in de 2 weken een dag volledig voor jezelf en kun je wasjes draaien en de muziek lekker hard zetten en stofzuigen of stadten met vriendinnen? Of zeg ik nu iets stoms? xxx

Oh meiden ik ga eten, val om! Kom straks nog wel ff spieken! Iedereen met een gb-echo of een gewone echo veel plezier, zijn er nog meer vandaag aan de beurt?

En iedereen: GEFELICITEEEEEEERD WE ZIJN ALLEMAAL OVER DE 12 WEKEN-GRENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik denk een jochie :D:D ben zoo benieuwd... ga vroeg naar bed vanavond des te eerder is het morgen :p Alleen moet wachten tot 7 uur 's avonds...

16. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    @susanne,wat kanp van je om zo positief te blijven,,en gefeliciteerd met jullie titel!:Dhoop dat het allemaal goed met je gaat!!enne,,,lekker de twaalf weken grens bereikt;):D:D:D
    knuf voor jouw!!!!!

17. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    veel succes morgen,,ben erg benieuwd:D:D:D

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    he bah, nu heb ik zo lekker gegeten...... en weer last van maagzuur.... je zou bijna stoppen met eten :(

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Succes met wachten het is zomaar zover!! :D
    ben benieuwd of je gelijk hebt!!

20. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Zo heb even teruggelezen:

Dithje: wat balen zeg. Ik heb voor ons een theorie bedacht he... die heb ik vandaag uitgevonden aangezien ik toch echt een waarschuwing van het lichaam heb gehad. Hij luidt als volgt: Denk lekker aan jezelf, want als de crisis op werk uitbreekt dan zullen ze jou zonder moeite ook niet besparen. Dus ook ik ga na terugkomst op werk iedere dag gebruik maken van mijn 1 uur extra recht op doorbetaalde pauze per dag.

Es: Dus je kat eet liever dieren, hahaha. Zielig voor de dieren, maar je kan er denkelijk weinig aan doen?

Ehm... suzanne85: Ik had nog niet gezien dat je vader overleden is. Gecondoleerd en veel sterkte met het verwerken van het verlies!!! Je hebt ook een titel gehaald?

Dacht echt dat ik de namen verder onthouden had, maar ben het gewoon kwijt.... zw-dementie..
    Hier: Ik ben net terug uit het ziekenhuis.. heb daar vanavond 3 uur gezeten en ook lekker geslapen. Ik heb de baby weer gezien!! Ze vroeg of ik wilde weten wat het was, maar dat wil ik niet. Het maakt het in ieder geval goed. Daarnaast nog urine nagekeken, (bah die katheter), maar ook dat was goed. Ze vroeg of ik me goed genoeg voelde om naar huis te gaan, maar dat wilde ik ook. Als het slechter gaat meot ik terugkomen. Wel heerlijk hoor bij de gyn lopen..

Deel Deze Pagina