hihi Nancy hoeveel ben je aangekomen... Hoe durven ze zeg! Maar het stomme is wel dat ik me al de hele avond zit af te vragen of ik echt niet te fel reageer nu ik zwanger ben. Vorige keer was ik wel echt labiel hoor. Kon zo gaan huilen tijdens een vergadering, maar daar doe je ook niks aan (ben dus echt niet zo!) Een andere collega weet dat ik dat heel erg vond, maar de rest doet weer lekker gevoelloos.
nouja,,nancy en guppie,,sommige mensen zijn nu eenmaal niet wijzer moet je maar denken:x:x:xgggrrrrrr,,,,,maar kan wel begijpen dat je er kwaad om wordt hoor,,waar bemoeien ze zich mee??
@nancy hoe durven ze....dat vraag ik me dan af, helaas hier ook van die brutale mensen die dat vragen, en dan eerst zeggen jeetje je bent echt al dik he . sommige mensen :x @voorliggende placenta de uitleg is al gegeven zag ik maar hou er rekening mee dat deze nog kan verschuiven, bij dylan lag de placenta iedere echo ergens anders. het hoeft niet kan wel. @dihtje mooi
ff nog een vraagje,,weet niet of ie al eens gesteld is hoor maar zijn er nog meer die er voor kiezen om het geslacht niet te willen weten???of ben ik nu de enigste
hier voor de verandering eens een heerlijk rustig avondje, mijn man is weg naar zijn moeder zodat ik ff tot mezelf kon komen (volgens mij ) hihi had ik ook eerlijk gezegt vandaag ff nodig
Even snel een bericht Ik lees straks alles wel terug en zal dan lezen wat er in jullie wereld gebeurd Onze ob/gyn was wat laat, hij moest een baby ter wereld brengen! Hij heeft geluisterd naar het hartje, was 150x per minuut. Daarna heeft ie nog een laatste echo bij mij gedaan. Het is een beetje onduidelijk (zie foto) maar dat komt omdat we meer op de cyste waren gefocused. Links is nu verdwenen maar rechts is er eentje opgeduikt, gelukkig niet super groot. Baby was flink aan het wiebelen en deed ook een trucker movement hehe... Hij/zij is nu 5,5cm groot. Zijn superrrrr blij en vinden het jammer dat we deze arts niet meer naar Duitsland kunnen sleuren, want hij is echt een geweldige arts! Ach ja... ik ga even teruglezen xoxo
@nancy: En gelijk heb je hoor! je ukje is t belangrijkste nu.. Tis gewoon jammer dat deze mensen zo zijn geworden vaak door ervaringen met zwangere vrouwen! En vriendin van me zat toen ik net zwanger was maar t nog niet wist nog te vertellen hoe gek ze er van werd op t werk! Ze sloofde zich helemaal uit maar die hadden t alleen over baby's zwangerschappen en belde de hele dag want werken? nee dat kon ineens niet meer.. Ze had niet eens tijd voor pauze gehad de hele dag hierdoor! nou dan zou ik ook minder reageren als weer een collega met t blijde nieuws komt Scheelt hier weer.. geen baas geen gezeur.. ideaal hihihi
aaah gelukkig ben ik niet de enigste8)bijna iedereen die ik ken wil het weten,mijn zus is zwanger vd eerste en wil het dolgraag weten want dan kunnen ze gericht gaan shoppen???????bij een eerste???je kan toch ook alles geel of oranje of mintgroen doen? nja het is hun beslissing,,moeten ze zelf weten,,ik blijf bij me standpunt,,pas in juli wil ik het weten
ik ga naar bed,de oudste is niet lekker en mag bij mij in bed slapen,papa is naar de brandweer dus komt laat thuis8)8)ik hoor haar nu roepentruste en tot morgen dames
meiden even een ego berichtje: We hebben vanavond een geslachtsecho gehad. We weten sinds vanavond dat we een dochter krijgen. Een hele leuke verrassing. Ik kwam er trouwens ook achter dat de echoscopist bij mij in het ziekenhuis werkt en hij heeft me aangeboden om gewoon een keer in het weekend wat extra echo's te doen. Volgens hem secundaire voorwaarden, haha. Een geweldige avond dus. We hebben onze mooie meid gezien en alles zag er goed uit. De echo werd iets langer dan gepland want hij heeft al van alles na gekeken, haha.
Zo denken wij ook hoor.. ik vind oranje en groen enzo gewoon niet zo leuk! Bij een knul hoort stoer en blauw en dat soort dingen, en bij een meid jurkjes en roze! Zou t gewoon niet leuk vinden als ukje een meid is bijv. en de eerste maanden alleen shirtjes en broekje heeft in uni kleuren! Dan mag er ook vanaf stralen dat t een meid is! en andersom natuurlijk ook En de kamer wil ik ook in blauw of roze, vind ik persoonlijk gewoon leuker dus willen wij t ook zo snel mogelijk weten hoor..hihi ik snap je zus dus wel
' Oooh waaaaauwwww!! gefeliciteeeeeeerdd!! dat wordt de roze muisje in de aanbieding in de gaten houden hihi En extra echo's.. ooeeeh wat leeeeeuk! nou ben ik wel stikjaloers, kan ik geen nummer krijgen van die persoon ?
@Marsin, een dochter geweldig gefeliciteerd!!! @Pampapilio/nummer4, heb hetzelfde als Pampapilio en daarbij hier een aagje eersteklas, dus kan gewoon niet wachten
Marsim, wat leuk een dochter!!! gefeliciteerd! Ik wil ook gericht shoppen hoor. Ieder z'n ding he Niet dat ik van het roze of blauw ben, maar je hebt wel degelijk jongens,- en meisjeskleren. En inrichting! En als het een meisje is hoeven we sowieso amper te shoppen hihi