Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hier voor de verandering alweer shit nieuws gehad....ja ik blijf echt bezig en word er zelf ook echt niet goed van het ene komt na het andere en zit er ook echt doorheen.

nu moest de auto weer gemaakt worden (hals over kop) opeen waren weer dingen kapot die 2 maanden geleden nog prima waren. en dat grapje kost je dan bijna 300euro en dan heb ik de schijfremmen nog maar niet laten maken want dat was nog eens 170euro erboven op. hebben we eindelijk een leuke cent aan de kant liggen voor dingen op te knappen en een nieuwe kamer voor dylan te kopen komt zoiets er weer tussen & de belastingdienst moeten we ook nog veel van terug betalen ze hadden een foutje gemaakt

2. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Ik zou je vk een second opnion laten regelen, het liefst bij een gyn waar zij goede ervaringen mee heeft. Dit is echt niet oke!!!!
    Succes en sterkte!

*dikke knuf*

3. mamasan

mamasan Fanatiek lid

mogguh,

mamma chan, ik zou voor een 2nd opinion gaan.
    Zoals mijn gyn het bij de vorige zwangerschap uitlegde heb je inderdaad een verhoogd risico op vroeggeboorte als je die al eerder hebt gehad.
    De lengte van je bmm kan WEL wisselen, dat hebben wij de vorige keer gezien.
    Daarom dat meten juist belangrijk is, zo kunnen ze zien of bijv rust houden werkt of dat er iets anders de oorzaak is van het inkorten.

Als de gyn niet kan zeggen of het helpt zou ik ook eens meer info inwinnen.
    Als het een berg geld gaat kosten en je leest meer berichten over dat het weinig of niks doet zou ik er nog eens over nadenken om te spuiten.

Ik zal vanmiddag ook eens een balletje bij mijn gyn opgooien, eens kijken wat zij er over te zeggen heeft.
    Ik vind in ieder geval dat hij dit wel even netter had mogen aanpakken.
    Hopelijk kan de vk je verder helpen!

4. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @lucky blue: succes! ik hoop dat het wat oplevert! (en probeer je hormonen in toom te houden als je belt:D:D:D)

@kikkert: het zit je ook echt niet mee he? sterkte!

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    goedemorgen, ff niet terug gelezen.. doe ik straks wel even..

Vandaag is de dag.. Vanavond om 7 uur zullen we het hopelijk weten..:D:D:D
    Heb best redelijk geslapen vannacht maar toch vaak wakker geweest.. zal toch wel de spanningen zijn

6. mamasan

mamasan Fanatiek lid

en toen de rest :D

Luckyblue, jemig wat een zooitje hebben ze er van gemaakt zeg:x
    Hopelijk is het snel opgelost!

Kikkert, wat een pech weer :(

ships, de rest kwijt :)

Ben echt een zeef zeg, wat een ramp.
    Ben er ook niet helemaal met mijn hoofd bij vanwege de uitslagen, dus ga maar zo eens douchen en aankleden.
    Tot later.

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    snap het helemaal. succes straks! hoe laat moet je?

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Wow! mooie buik Es!!

ik zal ook weer eens een fototje maken kan ik ff vergelijken met de 1e weken ;)

Net ff lekker gedouched! was in de machine, zo nog ff 2 wassen opvouwen.... :( ach is het maar weer klaar!

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    al ben ik die opmerkingen op straat nu wel een beetje zat van mensen..

''wooh weet je zeker dat het er maar 1 is'' of ''ben je nog maar 16 weken''
    ppffff irritant, ik weet dat ze het niet rot bedoelen, maar ik weet zelf ook wel dat me buik enorm is :p:p zeker voor een eerste.
    Maar mijn moeder zei al: je lijkt qua zwangerschap op je mams, mijn moeder was ook enorm rond de 16 weken van de eerste (van mij dus)
    dus zal wel in de genen zitten :D

11. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Nou dames, ik heb net gebeld..

Ik mag vrijdag komen bij een andere gyn een vrouw!!

POEH WEL FIJN..

Pfff dat die lul ook nog zegt goh wat knap van die vrouw die dat nu al kan zeggen dat het een meisje is..:x

12. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ mamma chan: fijn dat je nu naar een ander mag! :D
    ik zou nooit weer naar die andere gyn gaan.....

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Es: fijn he, die reacties.... Not! Maar je moeder kan weleens gelijk hebben. Hier namelijk precies hetzelfde. Enne...dat je nu snel groeit hoeft niet te betekenen dat je met 40 weken mega bent hoor! Ik had aan het eind van m'n vorige zwangerschap een heel bescheiden buik (niet klein, maar absoluut ook niet enorm) en was slechts 5,5 kilo aangekomen. Dus: er is nog hoop!;)

@ mama chan: super dat je een afspraak hebt voor een second opinion! En er gewoon op aandringen dat zij wel gaat kijken hoor (maar misschien doet ze dat zelf al)

14. mamasan

mamasan Fanatiek lid

mamma chan, super!!!

Pooh, we zijn om 14.20 aan de beurt, over een uurtje pakken we de bus.

Es, moooooooooi!

Nou ik ga ff bammen smeren voor het huishouden en de spullen pakken,tot later!

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Wat is het hier nu rustig...... :(
    zal wel lunchpauze zijn.... Eet smakelijk allemaal :D

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Kikkert, het zit je ook niet mee:$... sterkte!

@Es: mooie foto!

@Mamma Chan: super nieuws:D!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames : voel me alweer beter hoor :D !! Vergeet alleen soms dat ik zwanger ben. Loop dan in behoorlijk tempo met de honden, maar dat is eigenlijk wat te veel zeg maar.. Jildou bleek vanochtend snotverkouden te zijn, dus hier helaas voor haar geen kraamvisite :( Gelukkig woont vriendin in de straat en die bood aan om Jildou daar even te brengen, ook omdat ze verder wel vrolijk is!! Nou dat vond ik natuurlijk goed :D :D !! Dus prachtig baby kunnen kijken, wat een beauty :D :D !!!

Verder ben ik nog een paar pagina's terug en lees net verhaal van Pooh.. Jeetje meis, dat is heftig!!! Kan de spanning me dan helemaal goed voorstellen!!

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hey meiden,

Even een vergelijkingsfoto, kunnen jullie zien hoe ik in de afgelopen week ben gegroeid!

Deze is van vorige week:

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Grr mamachan wat vreemd!!! En wat een kloothommel!! BAH

ES: Wat een mooie buik!!
    Sorry als ik iemand overgeslagen heb!!

Degenen met geslachtsbepalingen succes!!

Guppie, ik heb ook pas de 20 weken echo met 21 w 1 dag ;) !! Maar goed, dat overleef ik wel :D !!

20. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    En deze van nu:

Deel Deze Pagina