mjammie! hier ook al een paar weken een chocolaverslaving *slecht, slecht, slecht, maar zooooo lekker!* Haha Es! Zenuwachtig??? Nee joh, ben je mal Nou maar hopen dat beebje niet eigenwijs is en naar papa en mama luistert Kikkert: eindelijk goed nieuws. Dat had je echt ff nodig!
@es veel plezier straks en kijk je ogen uit zou ik zeggen had ik nou wel of geen buddy????? wie wil anders mijn buddy zijn????
@pooh ja had ik idd ff nodig. @chocolade hier op het moment helemaal niet zoveel zin in zoete dingen en normaal ben ik echt een snoepkont
nou dat beloofd nog wat. Veel plezier in ieder geval. Nog een paar uurtjes... en neem van mij aan....als ze er eenmaal uit zijn is het vaak met dat luisteren ook wel afgelopen
meiden ik ben er weer eens vandoor ik ga de rekening maar plunderen voor de auto te betalen maar ja t moet maar. en dan door naar de winkel en dan weer een dillema wat eten we vandaag???? hihihi
Nou de hormonen spelen alweer op hoor!!! :x Ze zeggen op het vroegst vrijdag klaar te zijn, echt belachelijk
@Elea: wow, wat een platte buik. En wow wat een verschil in 1 week!!! @Mamma Chan: ik zou eerst de mening van de andere gyn afwachten en vooral met haar en je VK overleggen. En natuurlijk doen wat jij denkt dat het beste is. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar zeker goed bedoelt. @Pampapilio: gefeliciteerd met je 15 weken! @Petatje: jij ook gefeliciteerd maar dan met 17 weken! @Kikkert: Yeah! Eindelijk goed nieuws, je hebt het verdiend. @Einneh: hahahahaha
er is 1 voordeel aan last van maagzuur hebben: kan nu gewoon chocola eten mannetje gaat nu medicijnen ophalen, ben benieuwd wat ik krijg... als het een beetje kan wil ik morgen eigenlijk wel weer aan het werk
@luckyblue, neeeeeeeeee kan niet!!? Dit bestaat toch niet!? Ik zou het echt niet pikken sorry hoor :x @Chocolade, mag het ook peer zijn? Echt helemaal verkikkerd op peren nu ineens whaha @Rest, sorry sorry weinig bijgelezen!
Hier ook een chocoladeverslaving... Heb in 3 dagen een pak van 12 Twixen op Ergggg.... Veel plezier Es, bijnaaaaaa! Pooh, een dikke knuffel voor jou. Wat zal dat een klap geweest zijn zeg. Wordt je nu extra in de gaten gehouden door de gyn? Maar gelukkig heb je vertrouwen in deze zwangerschap, idd zoiets zal je toch niet 2 keer overkomen he... Ik zal in ieder geval een kaarsje voor jullie en jullie 2 kleintjes branden. Weet even niet meer wie er geld van de Ziggi terugkreeg, maar fijn! Wij hebben ook zoiets gehad en wat een drama is dat zeg. :x Vooral die Klantenservice... Nouja, service... :x Hier wat foto's van de echo van vorige week. Die hadden jullie nog tegoed Eerst het koppie (sorry voor de kwaliteit foto van foto)
NOU HET WAS NIET DE BEDOELING OM MENSEN VOOR HUN HOOFD TE STOTEN HOOR,IEDEREEN MOET LEKKER DOEN WAT IE ZELF WILMAAR IN HET GEVAL VAN ME ZUSJE,,HAAR VRIEND WIL HET GRAAG WETEN,EN ZIJ IS ER NOG NIET OVER UIT!!!HIJ WIL HET ALLEEN WETEN OMDAT IE HEEL ERG GIERIG IS EN LIEVER GERICHT GAAT SHOPPEN:xZE VRAAGT NU DE HELE TIJD AAN MIJ WAAROM IK HET NU NIET WIL WETEN!WIST HET 2 X NIET EN DE LAATSTE X WEL,OMDAT ME MAN HET WILDE!VOND DE VERASSING VEEL LEUKER!!!!EN NEE,IK HEB NOG DOZEN MEIDEN KLEREN,ROZE,,DUS 2 BLAUWE PAKJES DURF IK WEL TE KOPEN HOOR,HAHA
haha, de peren heb ik al gehad. Bij m'n vorige zwangerschap was het echt erg! Had afwisselend komkommer, tomaten, ananas, grillworst, etc etc-tics! Het enige wat 9 maanden lang constant was: absoluut geen thee meer lusten (en ervoor ruim 2 liter thee per dag drinken. ) Na m'n bevalling vroeg de zuster in het ziekenhuis wat ik wilde drinken: "Nou, een lekker bakkie thee!" Manlief viel gewoon van z'n stoel af!