Hey meiden, Ff snel, we zijn net thuis en gaan zo eten. De gyn was enorm uitgelopenen mijn bloed moest daarna weer geprikt worden, dus we zijn een middag zoet geweest. Bloeddruk was weer super 100/60, buik loopt flink voor op de groei, maar normaal voor een derde. Helaas was de biopt niet goed, ik blijk een agressieve bacterie achtig iets bij me te dragen die de vliezen kan prikkelen. Dit kan zorgen voor premature weeen of gebroken vliezen, dus ik heb een zware kuur gekregen. Bij harde buiken moet ik mij ook meteen melden op de triage, want als het begint daardoor is er vaak geen stoppen meer aan. Daarna de echo en we krijgen.......................................... Een eigenwijs acrobaatje Uk lag ondersteboven met de kin op de borst en beentjes helemaal voor het lijfje gevouwen. We konden met geen mogelijkheid het geslacht zien. Uk lag wel lekker te drinken van het vruchtwater en schopte af en toe. Alle botjes waren heel mooi te zien. De placenta ligt nog steeds laag over de uitgang en is nog amper omhoog getrokken. Helaas is ze in de haast vergeten foto's af te drukken, dus ik kan ons acrobaatje niet showen Het zag er in ieder geval bizar uit. Nu nog 5 weken wachten op de 20w echo, eerder was geen plek Dus nu moet ik nog langer wachten om te shoppen en ik wil zooooo graag Ik kom straks bijkletsen meiden,mijn eten is klaar.
Oh wat naar van die bacterie! Maar goed dat ze het op tijd hebben gevonden! En wat een grappige baby hehe Die van ons lag met de rug naar ons toe toen de foto werd genomen Die wilde geen pottenkijkers
mirie welkom en gefeliciteerd! Ja Elea,kan het goed zien,en wist dat er zo'n nestje bij zit hoor. Maar mannetje wilt een stevige draagwieg en blablabla...kan hem helemaal niet overtuigen dat een draagwieg inderdaad een beetje verloren geld is... Dus we zien wel,waarschijnlijk wordt het dan een bugaboo.
@Shelly, valt wel mee hoor Leve dr Oetker; pakje poeder, eitje en roomboter, mixen, in de springvorm en staat nu in de oven @Mamasan, dat is me wat van die bacterie zeg! Heel veel sterkte daarmee joh.. Jammer dat je 'acrobaatje' (hihi ) geen zin had om zijn of haar piepie of streepje te laten zien, nog even geduld dus!
Elea: Prachtige foto's van de echo En mooie kinderwagen hoor, alleen voor ons niet praktisch! Verder... Wel alles gelezen, maar neit alles blijven hangen Mirr85 (ofzo??) welkom en gefeliciteerd Het is hier erg gezellig .. Dames minder kletsen hoor !! Mamasan.. Jeetje dat klinkt wel heftig. Hopelijk Maakt de kuur er snel een einde aan!!! En moet wel lachen om je leuke beeb HAHA.. helaas nog even wachten meis!! Verder hier kapot.. Te veel gedaan Was ik vanmiddag nog naar babyplanet gereden voor een nieuw stoeltje/ bankje voor Jildou, was hij er zaterdag nog, nu dus niet meer Dus kan nu zaterdag weer heen !!
HA heeft een of ander vies drankje voorgeschreven net of zit je op een blok magnesium te bijten...... nou ja als het maar helpt!!
Hee meiden, heb eindelijk weer internet. Hoe is het met iedereen? heb ik wat gemist? Ga zo is heel wat bladzijdes teruglezen. Met mij alles goed, minder moe, en voel me lekker. xxxxxxx
@ kinderwagen: ik moet nog al op zoek..... volgens mij hebben de meesten hier al een mooie gekocht! @ Mirie: welkom en gefeliciteerd @ vakantie dit jaar: wrs alleen ergens in maart/april een lang weekend daar niet meer..... @ Nancy: doe mij ook een stukje boterkoek: lekker!!!! @ Mamasan: ik hoop voor je dat de kuur gaat werken, jammer dat je geen foto's mee hebt gekregen, had je acrobaatje wel ff willen bekijken!!
hahaha Nancy! Nou geniet ervan! Oh Sam foei! Je moet het rustig aan doen.. en balen van het stoeltje Ik ga even lunchen en dan de stad in.. moet nog een afscheidsdinner regelen.. ik ben zoooo laat met alles op dit moment. Ohhh en we krijgen straks onze nieuwe videocamera... mijn man staat te springen! Hij wilt dat ik zelfs een videodagboek bij ga houden HAHAHA niet dus
Hihi leuk Shelly .. Ja ik vergeet wel eens dat ik zwanger ben. Wil veel te veel. Heb vandaag eigenlijk ook niet stil gezeten, van hot naar her gereden en gelopen...
Ik lees net dat je gaat luchen: ik meteen om half 8 's avonds???? ff vergeten dat je aan de andere kant van de wereld woont rot hormonen ook Leuk een videocamera!! mannetje is hier van plan om de hele bevalling op film te zetten mooi niet dus he!!
Actieve Sam! Ik echt niet HAHAHA.. beetje thuis zitten, lezen, vrienden bezoeken.. wat shoppen maar niet meer dan dat... echter wordt het wel anders als we straks weer in Europa zijn Yayyy kan nu niet meer wachten... wil mijn kat zien hahaha HAHAHAHA Einneh lag dubbel, vroeg mijn man wat er was... ik moet er niet aan denken om de bevalling te tapen! Vooral niet van een bepaalde hoek hahahaha (ik denk dat die van mij trouwens flauw valt, dus dat is een geluk bij een ongeluk ) Ok ik ga. Ik lees straks wel weer wat iedereen heeft bijgekletst... gaat hard man! Ik moet elke dag wel minimaal 12pagina's bijlezen! Phew..
Shelly: Haha neej dat hoefde van mij ook niet !! Wel heeft manlief het stukje net na de bevalling gefilmd. Dat vind ik wel erg leuk!! En neej, niet het hechten HAHA!!
@Sam, O o rustig aan he jij! @Eline, Welkom terug Fijn dat je je weer beter voelt @Einneh, baaaaaah lijkt me erg vies, maarja als het helpt... @Shelly, jij hebt het er ook maar druk mee! En jouw vriend is ook enthousiast he, lachuh zeg hihi @Hier, boterkoek is goed gelukt en hij is lekkerrrrrrrrrr Word hier zowat van de bank af gebeukt door de kat, die wil graag knuffelen geloof ik, de scheet Vriendje is naar school dus meidenavond (lees Desperate housewives kijken en being erica) niet gek
@ Shelly: ik heb et em ook al verboden en mijn moeder heeft het hem ook al verboden nu maar hopen dat ie gaat luisteren ik hoef dat niet zo nodig op tape te hebben, vlak na de tijd dat is wel leuk maar niet tijdens! @ Nancy: ik heb wel het idee dat het helpt! eindelijk een beetje van dat vervelende brandende knijpende vieze gevoel af!