Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    pffff meiden. ik voel me een dweil.

vannacht had de kleine man nachtmerries en manlief was niet wakker te krijgen.... ben dus 3 kwartier met 'm bezig geweest (sussen, flesje water, sussen) en vervolgens nog 2 uur wakker gelegen.... ondertussen lekker liggen piekeren over wat ik de gyn allemaal moet vragen en hoe de echo straks zal zijn....
    straks komt m'n moeder, die past altijd op op woensdag. geloof dat ik dan nog maar ff terug ga naar bed. hopen dat ik dan wel kan slapen.....

sorry, ff ego

reageren komt vanmiddag wel weer denk ik.:)

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!!
    Ik lag er pas om half 1 in, en was vanmorgen om half 7 al klaar wakker!
    Nog wel geprobeerd te slapen maar om 7 uur kreeg ik onwijs dorst dus toch er maar even uitgegaan voor een groot glas cola :):)
    Nu lekker in bed met de kat naast me even pc-en, misschien kan ik zo nog slapen..

Ik leef nog steeds op een roze wolk :D:D

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Pffff Wat is t vroeg!!! :D

en dit is niet normaal hoor.. ik heb echt heeeel lang wakker gelegen doordat ik maar bleef dromen over een geslachtsbepaling als ik in slaap wilde vallen.. en bij elk scenario was t weer een meid he... :$ alsof ik t vandaag zou gaan horen.. zon gevoel ook qua zenuwen.. sloeg nergens op.. :) was om 5 uur weer wakker en om 7 uur ook.. lekker gebroken nachtje dus! ;)

Werd gewoon gek van mezelf :)

En tuurlijk zal je denken, is toch niks ergs aan.. maar ik word ondertussen echt "bang" dat t een knul is en ik er straks gewoon niet aan kan wennen :$

Nu me gauw aankleden beetje optuttelen en iets qua eten naar binnen werken dan kunnen we met de toet-toet even door de wasstraat en dan richting verweggistan (voor jullie vast niet, zo voelt t voor ons wel :D ) om de auto te kijken..

Jullie horen vanmiddag of t geslaagd was!!

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @mamasan: Geweldige opmerking joh!! en tis toch brutaal dat mensen zich daar openlijk mee bemoeien?!!! :$

Dat je t soms denkt kan ik nog bij inkomen.. ;) als je weer s iemand van 200 kilo die amper kan lopen op tv voorbij ziet komen die dan 3 macdonalds maaltijden wegwerkt denk ik ook echt wel, joh zou je niet s de ceaser salade bestellen :D hihihi..

@Shelly: Oef wat balen van je familie! en een orkaan.. bah dat klinkt altijd heel eng! ben wat dat betreft blij dat ons kikkerlandje eigenlijk nooit zoiets heeft..

En wat de kat betreft, hier zijn ze ook allemaal vrij zwaar maar deze gaat altijd zo lief liggen.. hij loopt ook echt zachtjes, al snap ik niet eens hoe! :D hihi.. ons kitten daarintegen is nu ook al lomp maar die presteert t dan weer om precies bovenop mn zere tepel te gaan staan ofzo :)

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    krijg net een mailtje van iemand, dat ik al haar roze meisjes kleertjes mag overnemen voor een prikkie..
    Super leuke dingen allemaal.. van mexx, olilly, esprit.. leuk leuk leuk.. En dat voor weinig! :D:D
    Allemaal schattige meiden kleren.. ;)

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    -Pooh,heb soms ook last van hoofdpijn. Is wel vervelend ja. Meetsal valt het mee zodat ik er mee kan functioneren maar soms barst men hoofd en dan ben ik een dweil haha :D

-zwschapsBH's: heb er 1. Daar slaap ik nu meestal mee omdat ik anders wakker wordt van pijn als ik op men zij draai ofzo. Ga er volgende week nog wel wat bijhalen. Ben trouwens ook van een 80C naar een 95 D en nu zelfs 90E gegaan :$ Vriend vind het geweldig haha

-guppie hmm,moeilijk. Als je hem bij houd en ze komen erachter en ze vragen hem terug dan moet je hem misschien zelf betalen omdat je hem al hebt gebruikt. ik zou bellen.

-Shelly ik hoop dat we het weten 9 februari..We zien wel :)
    wel jammer van de tornado...ga duimen dat die wegblijft. :)
    Wahah shelly,zie je al op je rug liggen spartelen! gekke meid! :p

-Pampillo succes met je nieuwe auto!

-Pooh ocharme,hopelijk kan je straks nog wat slapen.

zo,hier wordt sebiet de vaatwas geleverd :D kan al niet meer wachten! :)

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    super cute Es!

zo heb ik met spijt in men hart maar gezegd tegen die vriendin van ons dat ze die 3 meisjes setjes maar terug moest hangen in de winkel...En die waren zo cute!!! :(

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen!!

WOW Mamasan wat een buik!!! :D

11. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ooh ooh dames!!!! echobaby heeft zaterdag nog plaats om 15u30...Wat zal ik doen?wat zal ik doen????:$

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA nou mijn mening weet je :D !!

13. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    zou het aan ventje moeten vragen en die zegt toch nee,plus het is om 15u30 en ventje moet om 18u beginnen... :(

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Doen doen doen!!!!!!!!!!!!!!!!8)

15. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    donderdag zijn er ook nog 3 plaatsen maar ventje staat met de late shift :x en dan voor zaterdag...het is een uur rijden naar Lommel dus als we er om 15u30 moeten zijn,om 16u buiten of nog later en een uur terug...nee dat gaat die nooit willen doen :(

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Elea: mooie kinderwagen en super die tassen!

@Mirie85: welkom en gefeliciteerd!

@Mamasan: jeetje joh, een bacterie! Sterkte... Wat jammer dat jullie het geslacht niet konden zien. Na ja, nog maar paar weken en dan al herkansing. Hopen dat de kleine uk dan iets meer meewerkt;).
    Wow wat een buik! Mooi hoor:)
    Hahahaha, die heb ik ook al gebruikt hoor mamasan... ik ben zwanger, wat is jouw excuus!! Vind het wel een goede...

@Eline: He, je bent ook weer terug. Welkom:D

@Es: Een meisje!!!!!! Super, gefeliciteerd!!
    En mooie echo's:D. Wat super dat je de meidenkleren mag overnemen! Goede deal:)! En ohhhhhh zo cute!!

@Pampapilio: wat leuk dat je mannetje zo enthousiast reageerde op de buikband. Missie geslaagd:D:)
    Zeker duim ik voor jullie auto en een goede deal!

@MamaT: ik krijg een jongetje! En dat klopt ook met de Chinese kalender en met mijn voorgevoel.

@Pooh: hier ook vaker hoofdpijn hoor. Volgens mij hoort het er een beetje bij:(8)

@boobs: hier ook pijnlijke boobs8). Nog voordat ik uberhaupt wist dat ik zwanger was had ik al zere boobs tot op de dag van vandaag. In ieder geval al 1 cup groter, maar misschien ook al wel 2;).

@Guppie: hmmmmm, lastig! Is natuurlijk wel heel verleidelijk om de ipod te houden:$, moeten ze maar opletten;);)... Lastig hoor.....

@Petatje: je kunt het altijd voorstellen met je liefste gezicht;):):p

@Hier: gisteravond naar de sportschool geweest. Pfff, was helemaal kapot... Dus niet meer de puf gehad om te reageren. Jeetje had ik het maar wel gedaan;), moest nu heeeel veel pagina's bijlezen;). Maar wel gezellig hoor!!!:)

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb mezelf een lekker ontbijtje op bed gegeven :D
    2 boterhammetjes en een heerlijk bakkie thee met melk :):)

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ shellyberlijn, in het etos pakket zit: grote zwitsaldoos voor je billendoekjes, pak billendoekjes, 2 luiers en een bon voor 10 euro korting op 3 pakken, een bon voor 5 euro korting op billendoekjes bij 3 pakken, een speen, een fles ( zo’n natural feeling-ding, haha), badthermometer, knuffeldoekje, bon van de miss etam 15% korting op positiekleding, zaten nog wat boekjes in en wat folders. Verder ben ik het even kwijt.
    @ Mamasan, wat een eigenwijs kind is het nu al zeg, haha. Jammer dat je nu zolang moet wachten. Wat vervelend die bacterie, grrr. En wat een buik, hugggggggggggeeeeeeeee, maar wel mooi!
    @ Mirie, van harte gefeliciteerd en welkom!
    @ Elea, mooie echo’s zeg!
    @ Es, een meid super leuk!

19. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    bleh,2 grote deuken in onze vaatwas...kunne ze ook gelijk weer mee nemen :x hopelijk krijgen we snel een nieuwe.

Heb de afspraak niet gemaakt,mannetje heeft wel gelijk...die van donderdag gaat echt niet en die van zaterdag is te krap in tijd :( jammer,maar het zijn nog maar 20 dagen! :p

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Leuk Es een meisje!

Deel Deze Pagina