Goedemorgen dames!! @ Gruppie: ik zou wel bellen bij een klein bedrijf en niet bellen bij een groot bedrijf, leuk kadotje @ (.)(.): ik ben van kleine B-cup naar volle C-cup gegaan, mannetje vind het wel mooi, ik wat minder want ze zijn pijnlijk en ik kan bijna niet meer op mijn buik slapen . Heb al sinds week 8 meegroeibh's aan @ Mamasan: wat een mooie buik!!, als ik dat zo zie heb ik nog helemaal geen buik @ PamPillo: hier ook een Ragdoll, echt een lieverd!! (ook een beetje dom.... ). De onze wil alleen maar op schoot zitten en het liefst tegen je hoofd aan zodat je alleen maar haren aan het eten bent En succes met het halen van een nieuwe auto!!! Duim voor je @ Es: superleuke kleertjes!! wat dat aangaat zou ik ook wel willen weten wat het wordt, maar we doen het niet!!! @ Petatje: hmmzzz jammer van je vaatwasser, hopelijk krijg je snel een nieuwe (ik kan niet meer zonder ). @ hier: kan weer koffie drinken zonder maagzuur te krijgen! JOEPIE drankje slaat dus aan!!! hopelijk dat ik dan vannacht in 1 x (nou ja met plaspauze ) doorslaap, dan ga ik morgen weer aan werk.... vannacht nog niet echt lekker geslapen (ik denk 3 uurtjes ofzo...... )
Mogguh! Petatje, balen van de echo en de vaat! Ik kan ook niet zonder dat ding, vond het ook een drama toen de oude van de zomer sneuvelde. pampapillio, al nieuws over de nieuwe auto? Dithje, soms is zwanger zijn een geweldig excuus einneh, fijn dat het werkt!! dat spul van mij smaakt ook naar krijt, maar ja als het maar werkt. Babydozen, doe maar geen moeite voor de kruidvat doos meiden. Ik mocht hem gaan halen, maar ze stoppen met die dozen en hij is nergens meer te krijgen. Baal wel, want bij Duncan was hij er ook al iedere keer niet :x Die van Etos heb ik niet aangevraagd, zat de vorige keer wel een avent fles bij, maar de dame die daarna met de 2e doos komt was minder geslaagd. Dus we houden het maar op de prenatal doos, die blijft mooi.
Nou ik heb de kruidvat doos gehad bij Jildou en ik neem de moeite niet eens meer.. Vond er niets aan!! Ik ga alleen voor de prenatal en de babydump
Ik had die van Kruitvat ook aangevraagd, kon em afgelopen vrijdag halen maar de dozen waren op, ze bellen me wanneer ze er weer zijn maar dat zal dus wel niet gebeuren , ach ja, heb er nog meer besteld dan daar maar op wachten! Je kunt trouwens ook bij de Plus en C1000 een geboortekaartje inleveren, die beide dozen zijn ook erg leuk!!
hahaha ik moest zo lachen om me zusje gisteren, die was zo zenuwachtig zegt ze tegen die vrouw die de echo deed: Oww weet ik straks eindelijk of ik tante of oom word Heb echt dubbel gelegen van het lachen.. Ik zo: euhm je bedoeld toch hopelijk dat je benieuwd bent of het een meisje of een jongetje wordt, tante wordt je echt wel, maar als je oom wilt worden heb je een hele dure operatie nodig!
morge dames @es,wat leuk een meid!!!!! @petatje,,vervelend van de echo en de vaatwasser:x:x:x @einneh.super dat het drankje aanslaat en voor de rest ben ik het ff kwijtwel voor iedereen een knuf heb zo'n rotnacht achter de rug:x:xelk uur vd klok gezien en uiteindelijk in slaap gevallen om 6 uur,,,,,is de jongste uit haar bedje gevallendus huilen natuurlijk en ik huilde ff met haar mee,,ben zo moe heb wel me bekkenband binnen en gelijk om gedaan,dus dat is dan wel weer lekker man vanmiddag 4 prikken halenen ik een plan maken voor de volgende weekelke avond de tv voor mij alleen!!!!!!!!joepie!!wat een luxe
He meiden, ff snel een berichtje: moet zo naar het zh voor controle bij de gyn. ben weer lekker zenuwachtig.... vanmorgen dus verder ook niet kunnen slapen, maar wel lekker ff rustig op bed gelegen. zodra ik thuis ben meld ik me weer. Wie was dat ook al weer met die enorme buik? Mamasan? Wow, geweldig! Einneh: lekker dat je drankje werkt Es: geweldige uitspraak van je zus. De rest ben ik in de zenuwen al weer vergeten. Sorry! liefs, pooh
Pooh succes.. Es wat geweldig HAHAHA Zo hier ff stofzuigen, honden uitlaten, dweilen, en naar t werk ff overleg met collega. Tot vanmiddag /avond ergens.
Elea,nu heb je me weer doen twijfelen he...Mannetje zag de foto van jullie phil en teds waar jullie dochtertje in ligt en twijfelt nu toch ook... hoe lang liggen baby's in een draagmand?maandje of 3?
Pooh succes zo! Es, geweldig Nummer4, wat een luxe! Petatje, de jongens hebben hier tot ong 4 maanden in de wiegbak gelegen, maar die zijn allebei lang. Gaan jullie trouwens vanavond naar die docu over die 8ling kijken? Manlief heb ik al gezegd dat hij de tv vanavond aan mij mag afstaan, wil het toch ff zien. En nu ga ik mijn honger stillen
he meiden ff een vraagje? Kan je misselijk worden van het vele bewegen in je buik wat die kleine doet? Ik voel onze meid de laatste dagen flink bewegen daar binnen en ben ook sinds paar dagen weer misselijk ppff denk je ervan af te zijn.. verdikkie!!
ze lag op de echo gisteren ook omhoog te schoppen zag je Net de VK gebeld.. kan idd goed dat ik daarvan misselijk wordt..