Voordat ik zwanger werd at ik met moeite 2 boterhammen per dag, nu heb ik er geen moeite mee als ik 6 zou eten
Nou ik eerst ook niet, maar sinds een paar dagen ben ik weer lekker misselijk, die kleine meid is druk daarbinnen
Hier lagen de meiden ook een maand of 4/5 in de draagwieg. Maar moet eerlijk zeggen dat ik bijna altijd de Maxicosi gebruikte en dus de draagwieg ongebruikt in de hoek stond Mijn kinderen sliepen heerlijk in de Maxi Cosi... Heb nu dus bij de Phil en Teds ook wel een Maxicosi adapter bij besteld. Die zal ik zeker veel gebruiken, maar die reiswieg dus niet... Mijn jongste sliep trouwens beter in het babynestje dan in de draagwieg. Ohja ik heb ook een UV-hoes bij de kinderwagen besteld. 50 graden in Qatar in de zomer dus misschien is dat geen overbodige luxe. De regenhoes heb ik maar achterwege gelaten Als je wilt weten waar je de kinderwagen goedkoper kunt bestellen moet je me maar even laten weten, dan heb ik nog wel wat goede sites voor je. Bij die van ons scheelde het ruim 300 euro!!! Liefs Elea
Euhm........ik eet zeker 6 tot 7 boterhammen per dag. Dus ik vind 6 helemaal niet veel hoor Einneh. Ik eet er 's ochtends 3 en met de lunch ook 3 of 4, maar dat deed ik ook al voor mijn zwangerschap.
ik dus niet dus daarom is het voor mij wel veel...... maar ach het doet me goed! iedereen zegt dat ik er goed uit zie!!
@Petatje: balen van de vaatwassen en de echo. Toch nog maar even je geduld op de proef stellen. Is toch wat eigenlijk dat ze zo'n vaatwasser gewoon met schade gaan bezorgen. Hebben wij een jaartje geleden gehad met de droger. @Es: geweldige uitspraak van je zusje! Minder dat je misselijk bent joh.... moet je je meissie toch maar even vermanend toespreken. @Einneh:: fijn dat het drankje aanslaat! @Pooh: succes bij de gyn! @Hier: net in de lunchpauze even naar Babyplanet geweest. Een kadotje gekocht voor manlief. Hij vindt zo'n klein badjasje zo leuk, dus die heb ik maar even gekocht. En natuurlijk ook nog gelijk een leuke knuffel/tutdoek in het blauw. Kan het ook gewoon niet laten.
hai meiden ik heb alles gelezen hihihi knap he .... en wat heb ik onthouden uhmmmm..... @iedereen die slecht geslapen heeft, hopenlijk kun je vanmiddag wat bij slapen en anders lekker vroeg naar bed. @de rest knuffie hier net terug van het werk en heb vanochtend een gesprek gehad op het werk omdat ze vonden dat ik nog teveel deed....en nu hebben we afgesproken dat ik geen zwangere clienten meer mag verzorgen ook niet als ze erop aandringen nee is nee . vanacht heerlijk geslapen mijn man slaapt al een paar nachtjes op de bank zodat ik kan bij tanken ivm vermoeitheid omdat ik wakker word van hem (ja ja tis echt waar hihihi). straks lekker eten bij mijn ouders en daarna lekker niksen
Haha kikkert mijn mannetje slaapt soms ook op de bank vooral als hij er om 3 uur uit moet . Kan ik ook lekker blijven slapen heerlijk want hou van me slaapje hoor nu.
lekker toch ....nee wij slaan elkaar bijna de koppen in s'nachts hihihi ik kan er zooo niet tegen als ik wakker word door een snurkend iemand naast me hahaha. maar voor de rest gaat het goed hoor
Zo, weer terug uit het ziekenhuis! Het was allemaal goed!!!! Gyn snapte wel dat ik me de laatste week weer druk aan het maken was. Mag dus nu over 3 weken weer terugkomen. Beebje deed het goed en is door de gyn goed nagekeken op 1 van de afwijkingen die onze oudste had. Bloeddruk was oke (wat hoog voor mij, maar dat is dan 100/70..., maar ja, wat wil je met al die zenuwen) en ze hebben voor de zekerheid toch ff bloed geprikt om te kijken of ik antistoffen heb tegen de 5e ziekte (of het virus in m'n bloed heb) Gewoon voor de zekerheid. Voel me gelijk weer 3 kilo lichter! O ja, en de hoofdpijn kan goed door de hormonen komen. Ik ga Shelly's tip maar opvolgen: nog meer drinken Tjee Kikkert: wat heerlijk dat je al een paar nachten goed hebt geslapen! Wie had dat gedacht Es: balen dat je zo misselijk bent! Ik ga gauw bijlezen. liefs pooh
Pooh: goed nieuws gelukkig!! Jeeeeeeeeeej ze komen zo van Moeders voor moeders de laatste bussen ophalen!! ben klaar!!! Was voor een goed doel, maar ben blij dat ik er nu klaar mee ben...