Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Jaaaaaaaaa MVM is geweest, laatste bussen zijn gehaald!! :D:D:D

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    yeah ik was ook zo blij dat het de laatste week was haha

3. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Pooh,goed nieuws! fijn dat je alweer snel terug mag.

Kikkert,fijn wat ontlasting op je werk.
    fijn dat je kunt bijtanken, hier is het geen optie, we hebben maar 2zitsbankjes.

Es, weer een mijlpaal :)

We hadden hier net spectakel in de straat:D
    Een volgepropte audi met daarachter een sliert politiewagens met gillende sirenes die voorbij kwamen scheuren.
    Zoonlief zat met zijn neus tegen het raam geplakt :D

4. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Pooh, wat een geruststelling weer! Gelukkig zag alles er goed uit en die extra controle is ook fijn. :)

Es, heerlijk dat je daar van af bent. Was stiekem een beetje blij dat ik nu in Frankrijk woonde, had ik een goed excuus om niet met die stinkflessen aan de gang te gaan :) Maar het is idd wel voor het goede doel, dus wat dat betreft is het ook wel weer jammer.

Kikkert, fijn dat je zo weer aan je nachtrust toekomt. Is ook belangrijk. Mijn man zaagt ook behoorlijk, maar geef net zo lang porren in zijn zij tot hij lang genoeg stil is voor mij om in slaap te vallen :D Kan ook zonder hem lang niet zo goed slapen als met, veel te koud en ongezellig zo'n groot bed voor mezelf alleen :) Mijn man heeft precies hetzelfde. Mijn man komt altijd nog 's nachts terug van meetings ook al zijn die heel ver weg, zolang dat maar een beetje mogelijk is, want ander mist hij me zo (en ik hem...). Hij gaat soms op 1 dag heen en weer met het vliegtuig zodat hij nog thuis kan slapen :) Haha en dat na al die jaren, blech wat zijn we nog klef he ;) :D

Liefs Elea

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

whaaww... en dat idd na een aantal jaren hier is dat klef gedoe er echt niet meer bij we zijn nu dik 7jaar samen en ik was eerst echt heel erg van dat knuffelen maar hij niet en nu wilt hij knuffelen en ik niet haha ik vind het zowiezo nu niet fijn als iemand aan me zit :( hoezo last van de hormonene

6. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Whaaaa 6 boterhammen! En ik vond 2 boterhammen met 2 uitsmijters vanmiddag al een behoorlijk zwaar maal :D Maar daarentegen werk ik wel 2 Twixen en een zak Haribo per dag naar binnen hoor ;)

Liefs Elea

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Oef lekker twixen, die heb ik ook nog liggen ;) en nog zure snoepjes :D

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    zal nog ff verder met puzzelen, net een puzzel van 2000 stukje afgemaakt, heb op St.Klaas een nieuwe gekregen van 1000 stukjes es kijken of ik die vandaag nog af krijg :D

Bekijk bijlage 44849

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, goed zeg dat het zo in orde was allemaal! Super meis, moest het ff lezen hoor!

@Knuffelen, ik ben een echte knuffel en vriendje ook gelukkig. Na 8 jaar soms nog steeds klef en bef :$

@Kikkert, zo hey dat is de omgekeerde wereld zeg maar wel fijn! Houden zo op je werk joh!

@Es, o wat suuuuperschattig die kleertjes en geweldig wat je zus zei hihihi
    Soms mis ik mijn zusje ineens wel hoor, maarja het is niet anders :(

@Hier, zo rot voelde ik me van de week zo een power heb ik vandaag! Voel me echt de men op het werk en het gevoel alsof ik de hele wereld aan kan :D Leve de hormonen ;)

10. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    POOH super meis dat alles ok is:D:Dkan begrijpen dat je enorm opgelucht bent;)

Kikkert,,,gggrrr snurken,,het zou verboden moeten worden:x:x:xslaap met van die gele oordoppen in,al een paar jaar,,,maar soms helpen ze niet eens:x:xen ben blij dat ik niet de enige ben die aanraking nu niet kan velen:D:D:D:Dzal dit stukje straks even aan mannetje laten lezen:p:p

vor alle andere dames,,een fijne woensdagmiddag verder,,ga zo even fietsen met de jongst,het is nu eindelijk mooi weertje hier;)

11. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    nancy,,YOU GO GIRL:D:D:D:D:Dlang leve de hormonen;);)

12. mamasan

mamasan Fanatiek lid

lees ik daar twix? *kwijl*
    Ik wil oohook ;)
    Zelf werk ik ook zonder moeite 8 boterhammen per dag weg.
    Ik heb ook constant honger.

Trouwens net een leuk pakketje binnengekregen.
    Het wiegdekje van mijn mutsy was kwijt, dus ik had ze gemaild of die ergens los te koop waren.
    Ik wilde eigenlijk al bellen omdat ik maar niks hoorde,komen ze net een nieuw dekje bezorgen :)
    Was helemaal verbaasd omdat ik eigenlijk een standaard reactie verwachtte zoals bij quinny, ga maar naar prenatal of iets dergelijks.
    Echt een superservice van mutsy :D

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nummer4 hihihi....laat maar lezen ;)

@eten en lekkere dingen ik eet niet veel meer dan normaal en probeer me hier ook echt aan te houden want bij dylan was ik zoveel bijgekomen en dat kwam niet alleen door het vocht ;) ik stond midden in de nacht op voor een boterham ik had echt continu honger.

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamasan super toch

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    wij hebben voor de baby (nu voor dylan) de kinderwagen van rockstar baby echt super ding wel groot maar wel heel stevig we zijn alleen aan t wachten op een nieuw onderstel en nieuw handvat waar je aan vastpakt....

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    het onderstel is alleen een stuk anders en handvaten ook ;)

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    pooh wat fijn dat alles goed was zeg, super.
    Ik kan ook de hele dag eten, tis echt verschrikkelijk.
    Maar heb zowel trek in hartige dingen als zoete.
    Ben als de dood dat ik straks heel veel aankom.

Ik heb net alsnog de angelsound besteld, wilde er eerst niet aan beginnen, maar lijkt me toch leuk en een geruststelling om te horen.
    Ik merk verder op moment niks van mijn zwangerschap, voel me net als voor die tijd.
    Heb wel steeds een soort spierpijn in buik, hebben meer dit?

xxxx

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dit is het goeie onderstel en dan die zwarte bak erop van die vorige foto ;)

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hier nog zo'n vreetzak hoor. Hebn vandaag al 4 boterhammen, pistoletje gezond en 4 appelflappen op. Erg he! Ik blijf eten hoor...

Elea wij zijn nog ook zo klef hoor, we missen elkaar ook veeeeeel te erg als 1 van ons weg is. Mijn man zegt zelfs nog dat hij mij mist als we aan het werk zijn.

Pooh gelukkig is alles goed!

Oh morgen de echo, kan niet meer wachten!!!!!!!!!

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Nummer4, superrrrrrrrr woman! whahaha :D

@Mamasan, wat een service echt super! :$ Zie je niet vaak meer

@Kikkert, gave wagen zeg!

@Guppie, en ben je er al uit wat je doet met bol.com??

@Eline, ik vind de Angelsound geweldig een hele geruststelling ook als je het hartje weer hoort. Have fun! :)

Deel Deze Pagina