Guppie kan dat ook al rond 15 weken de geslachtsbepaling? Ik dacht pas vanaf 16. Moet nog 1,5 week wachten, en wachten duurt lang zeg hahaha. Echt erg. Wij hebben ook een kinderwagen gekocht, een zwarte mutsaert, met 4 wielen. xxxxx
@nancy ja he ben er ook echt blij mee....tis ook dat we hem gratis (maar wel nieuw) hebben gekregen van iemand die deze kinderwagens ontwerpt/produceert anders hadden we het gedaan met eentje van 50euro want we tweede hans gekocht hadden
@eline hier in debuurt doen ze allemaal pas geslachts bepaling vanaf 18 weken...al kan ik door plaats gebrek en een beetje liegen *schaam schaam* met 17weken terecht
Eline die hebben wij ook !! Kikkert mooie wagen!!! Verder hoi HAHA ik kan ook wel de hele dag eten, maar eet gewoon als normaal.. misschien iets meer.. Ik ben erg blij met de angelsound moet ik zeggen. Zo fanatiek dat Jildou altijd was, zo rustig is deze. Gisteravond had ik het steeds en dan zwom het weer weg. Toen ik stopte, kreeg ik een schop, zo van, HIHI ik ben er wel hoor !!
Vanaf wanneer hebben jullie de Angelsound gebruikt?? heb er hier ook 1 liggen maar durf eigenlijk nog niet omdat ik bang ben dat het hartje nog niet te horen is......
Kikkert, Stoer ding zeg die kinderwagen!!!! Ziet er ook wel lekker degelijk uit. Altijd fijn dat soort deals Eline, ben benieuwd naar je kinderwagen hoor! FOTO Fijn dat je er weer bent trouwens, had je al gemist... mamaSan, zo kijk dat is nou eens service. De service van Quinny is idd niet om over naar huis te schrijven nee. Veel gedoe gehad, maar Quinny wilde niets doen. Uiteindelijk heeft de Prenatal ons geholpen en daar had ik niet eens de wagen vandaan! Heb net even lekker plat gelegen, wordt je moe van van de hele dag niks doen Nouja... niks... heb wel 2 kinders rondlopen, maar die doe je er gewoon even bij natuurlijk Liefs Elea
Kikkert, stoere wagen! Heb je goed voor elkaar Guppie, 4 appelflappen ik wil ook! Alvast veel plezier morgen! Angelsound, ik hoorde mini al heel vroeg, maar 12 weken houden ze meestal aan, dus ik zou het proberen. Lekker veel lotion gebruiken, dan komt het beter door. Elea, oooh wat heerlijk ff plat, helaas is me dat niet gegund... De service van quinny is inderdaad bagger, maar ook van prenatal ben ik geen fan. Ik moet al 2 jaar gebeld worden voor een nieuwe zitting voor mijn quinny zap Heb ondertussen maar een ander adres opgeduikeld die betaalbare zittingen heeft. Geslachtsbepaling is hier vanaf 17 weken officieel, maar over een weekje eerder doen ze niet moeilijk. We wachten nog maar even, nog 4w en 6 dagen en nog een week of 11 en dan 3/4D echo, heb er alweer zin in, 45 min beeb kijken
@ Einneh, ik gebruik de angelsounds vanaf de 12e week. Ik kon gelukkig goed het hartje vinden. Soms heb ik nog moeite met het hartje vinden want die meid is een feestbeest maar als ik het hoor bewegen dan vind ik het ook goed. @ Pooh, meid wat ontzettend fijn dat alles goed ging met de kleine. Weer een hele geruststelling en fijn dat je nu wat eerder mag terug komen. @ All, vandaag weer wat uurtjes gewerkt. Ondanks dat ik weer slecht geslapen had afgelopen nacht is het goed gegaan. De kleine voel ik weer lekker bewegen op het moment. Ik heb maandag te horen gekregen dat de placenta aan de buikwand ligt dus ben al lang blij dat ik het uberhaupt voel nu al. Heb vandaag even flink met mijn echofoto's zitten pochen op het werk. Ik blijf er maar naar kijken.
bij ons is de geslachtsbepaling idd vanaf 15 weken. Gelukkig maar, want manlief heeft nog vakantie. Volgende week zou het een ramp worden. Met de 20 weken echo moeten we ook een heel circus organiseren! Hoop dat Ymke naar het kdv kan die ochtend dan kan IK er iig heen! En die appelflappen, op het praktijkonderwijs koken ze nogal veel hihihi. Ook wel lastig hoor, want van veel geuren word ik gewoon misselijk.
Haha ja zou wel handig zijn als JIJ er in ieder geval bij bent Hier is het ook een heel geregel. Sowieso voor ieder gyn bezoek, want het is hier VERBODEN om kinderen mee te nemen. De eerste keer wist ik dat dus niet, dus ik had allebei bij me en daar deden ze me toch een partij moeilijk over Tsjonge jonge... Uiteindelijk heeft de assistente toen opgepast omdat de gyn er helemaal niet tegen kon als ze aan het werk was, 'al die kinderen' om haar heen... Pffff... Heb maar even voorzichtig duidelijk gemaakt dat 'even' je kinderen ergens onderbrengen niet zo makkelijk is als je net verhuisd bent en niet in je eigen land woont! Liefs Elea
Ik ben ook super opgelucht!!! De gyn nam gelukkig ook lekker de tijd. Bizar joh: hij liet ook een 3-D beeld zien waarbij hij het ruggetje goed kon bekijken. Even dacht ik te zien dat het een jongen is. Ik vroeg nog: zie ik dat nou goed, krijgen we weer een knul, of is het de navelstreng. Bleek het laatste te zijn.... Nog geen uitsluitsel hier dus. (heb er verder ook maar niet naar gevraagd, hij was zo druk bezig met alles controleren) Wel mooi plaatje van de 3D meegekregen. Nou alleen nog kijken of ik het kan inscannen. Ziet er wel bizar uit hoor, want zoveel vetjes heeft de kleine nog niet. @ Nancy: GIRLPOWERRRRRR!!!!!! @ Elea: hier ook aan de puzzel, 1500 stuks. Maar begin de moed een beetje te verliezen. Is de Speelgoedwinkel van Anton Pieck. En ik ben nu precies bij de alleen maar lichte of alleen maar donkere stukjes (en nog zo'n 500 te gaan of zo..... ) @ eten: hier nog steeds geen trek in gewone boterhammen. Gek he? Tosti's gaan prima, maar een gewone boterham met vlees, kaas of zoetigheid krijg ik echt niet weg... Vreemd.... Dan maar een broodje uit de oven of een tosti.... Over eten gesproken: het is bijna klaar. Tot later!
Pooh, wat een opluchting! En smakelijk iedereen! Aan iedereen die het geslacht weet, proficiat! Niet echt fut om op iedereen te reageren, maar bij deze wil ik het dan in grote groep doen...hopelijk hebben jullie er begrip voor... Hier helaas thuis van werk...buikgriep...gisteren overgegeven op werk (zoals gewoonlijk) maar het beterde niet...kon bijna niet eten en was erg duizelig...toch mijn dag erdoorheen gesleept op werk, maar na werk toch naar huisarts geweest. Kan nog steeds niet veel eten, alleen erg veel dorst...hoop dat beebje genoeg heeft ondanks ik niet veel kan eten Vandaag erg moe en nog niet veel eetlust...Och en gisteren een hectische dag gehad op werk...helaas 3 overledenen gehad...2 verwacht en 1 onverwacht...was wel zwaar...
enne beebje krijgt echt wel genoeg binnen als jij ziek bent hoorneemt al het goede van jouw,dus je knapt iets minder snel op,maar kan geen kwaad
pippo beterschap, vervelend zeg. Ik zal binnenkoort even een foto maken van de kinderwagen. Ik kreeg trouwens gisteren een grote knuffelbeer van prenatal,van een collega, lief he sam 8 ben heel benieuwd naar de angelsound, hoop dat ik hem morgen heb. Zo even lekker onder de douche en bankhangen. xxxx
Joehoe IK lees over boterhammen,,, ik krijg niks weg man joh wel vet eten erg erg erg.. En wel fruit en avondeten ook minimaal... zou het dan wel goed gana daarbinne???
O even TIP: vanavond komt Octomom op tv (vrouw die beviel van een 8ling ) op sbs6 Ben normaal niet zo van de sensatie maar ben hier wel benieuwd naar eigenlijk..
@ pippo: beterschap! Kun je het niet even tijdelijk iets rustiger aan doen, zodat je even kunt opknappen? Beebje neemt wel wat het nodig heeft, maar je moet natuurlijk wel goed voor jezelf blijven zorgen Waardeloos als je zo misselijk bent. Helpt het door ieder uur/anderhalf uur een heel klein beetje te eten? Wat zei je huisarts ervan? @ Eline: leuk zo'n kado! @ mama chan: hier ook trek in "vette" dingen en dus niet in brood. Avondeten wel minder dan normaal, maar nog wel genoeg trek. Fruit...tja...kan beter. De gyn zei vanmiddag dat het goed ging daarbinnen, dus het zal wel (heb het maar niet over m'n eetpatroon gehad )
O nog ff over katten: maf he, dat ze allemaal zo lief voor je worden als je zwanger bent. Ik kan me niet op de bank of in bed nestelen of mevrouw komt er gezellig bij liggen (lees, bovenop...) Maar het wordt nog veel gekker: bij m'n vorige zwangerschap merkten we op een gegeven moment aan de kat dat de bevalling begonnen was! Oke , het rommelde die ochtend al flink, maar nadat we gemerkt hadden dat waar ik ook ging onze kat aan m'n voeten (en dan echt aan m'n voeten!) bleef zitten zijn we maar gaan klokken. Zo stond ik dus tegen een deurpost weeen op te vangen met een kat naast me die me geen tel uit het oog verloor Dus ladies....