Pooh, helaas kan ik niet elk u op werk iets eten, is superdruk op werk en soms hebben we zelfs geen pauze in de voormiddag...tja, naar mijn gevoel valt het werken me nu zwaar ook omdat ik nog 2 kinderen heb...maar goed, midden maart stop ik al met werken...nog even volhouden zeker? En anders bespreek ik het wel met de gyn 3 febals het niet betert...
@ Nancy: hou op, schei uit... Ben heel benieuwd hoe dat tzt bij jullie zal gaan! Trouwens: met eten net zo gelachen. We hadden kippepoten, dus die kleine boef wat kippevlees gegeven. De botjes lagen apart op een bord. Op een gegeven moment wilde hij meer, maar het was op. Zegt hij: "ook de takken eten", wijzend naar de botjes...
Een vraagje, ik moet in juni naar trouw van mijn zus...aangezien ik een dikke buik zal hebben en niet in gewone zwangerschapskledij wil gaan maar iets feestelijks? Weet iemand een goede site of winkel?
Balen zeg. Aan de andere kant hebben je baas en collega's er ook niks aan als jij eerder uit zou vallen omdat je je zo beroerd voelt en niet tussendoor wat extra's kan nemen. Kun je niet wat crackertjes (kleine) in je zak stoppen, zodat je af en toe (stiekem) een hap kan nemen?
Gedsie wat vervelend dat je je zo naar voelt Pippo! Ik hoop dat je je snel beter voelt. Gekke poezebeesten, dat schijnen ze dan toch aan te voelen he. Lief... Haha Pooh, Takken eten Eline wilde vanavond Vosbruchtenthee Pfff... een 8ling Hoe is het mogelijk joh! Hier geen sbs6, dus jullie moeten maar even verslag uitbrengen mamaChan, ik heb de eerste maanden ook bijna niets binnen kunnen houden, maar toch was beebje gewoon goed gegroeid. De kleine 'parasiet' pakt gewoon wat hij nodig heeft (en vreet ondertussen zijn mama op ). Lief Eline, van je collega. Hoop datje de Angelsound snel binnen hebt. En ik wacht je foto nog even af dan Liefs Elea
Eerlijk gezegd stop ik liever geen eten in mijn zakken, is niet zo hygiënisch...ben verpleegkunige en heb nu al zo een schrik om iets op te vangen van de patiënten...Maar goed, de collega's hebben begrip als het even niet gaat, dat ik even ga zitten...maar goed, is nog niet wat het moet zijn he...
Oh wat jammer dat ik niet in NL woon. Heb nog een hele mooie Mamalicious set liggen. Vorige zw.schap gekocht 1 keer aangehad omdat het te sjiek was voor gewoon. Zonde. Maarrre Mamalicious heeft heel veel leuke zw.schapsfeestkleding. Gewoon bij de Otto of de Wehkamp hebben ze ook wel leuke jurkjes met buikruimte. Kun je alleen niet passen. Liefs Elea
Jeetje 8 kleintjes en al 6 kleintjes thuis hebben, 14 stuks dus ow en hoor net: alle kids zijn onder de 9 jaar
jeetje die 8 baby's en dan ook nog alleenstaand....volgens mij werd ik helemaal gek, begrijp me niet verkeerd vind kinderen super maar zoveel uhmmmm nee en dan die andere kinder er nog bij
@pippo: aha, dat wist ik niet. Dan zou ik daar inderdaad ook niet zo'n voorstander van zijn. Sterkte in ieder geval. Noppies heeft ook vaak mooie feestjurken. @Elea: haha Vosbruchtenthee. Heerlijk he? Ik ben maar in een schriftje al die leuke uitspraken gaan bijhouden. Ze worden veel te snel groot. Wat je trouwens nog zou kunnen proberen is of de uitzending van Octomum morgen op de uitzending gemist van SBS6 staat. (gewoon op SBS 6 - Home) Ga ik ook proberen. Hier gaan we lekker een aflevering van The West Wing kijken. (vind hubbie leuker )
Ik zal ff verder kijken en strax met mannetje ff proberen om het hartje van onze uk met de angelsound te vinden Misschien nog tot vanavond en anders tot morgen! Fijne avond en alvast lekker koese!!!
Kletskousen.. Ach dames Heb er elke dag 20 van 4 tot 6 jaar oud .. Haha ooh neej, 2 dagen in de week Neej hier hoeft dat van mij ook niet thuis !! Verder.. Beetje de balen van mn cursus met onze russel Kyra. Maar is beetje lang verhaal. Komt er nu op neer, dat ze de oudste is (7,5 maand) en super loopt, maar de vorige ronde nog niet naar de jonge honden moch (ipv pups) vervolgens langer bij de pups gelopen en nu verveel ik me dus bij de jonge honden giga, waar allemaal van die pluizebollen lopen die niet eens normaal aan een riem meelopen. Ja nou weet ik wel, Kyra heeft geen keus, die moet gewoon lopen. Ik moet met 2 honden en een kinderwagen 2x daags lopen dus ja, dan moet ze niet trekken etc... Dus ja... Maar nu hoorde ik dus dat 1 van de eerste groep even oud is als Kyra, later is begonnen met de puppycursus en die dus wel doormocht en wij dus toen niet.. En moet me dus nog 7 x doodvervelen.. Dan mogen we naar de a cursus, maar ja, dan schiet het straks ook mooi op en heb ik geen zin om met die toeter daar fanatiek te gaan rondhuppelen ! Zo moest er ff uit !!
meiden ik heb al de hele avond een soort van spanning in de buik herkennen jullie dat? terwijl ik echt rustig aan doe vanaf 7uur
ja wat een verhaal he een 6 ling en dan ook nog eens een 8 ling kan allemaal maar daar.. weet niet of je daar nou gelukkig mee moet zijn or. (begrijp me niet verkeerd)
dat was ik ook al aan t denken...maar maakte me toch iets zorgen ivm werken van vandaag dacht dat ik toch mss weer teveel had gedaan. oowww het begint te borrelen in mijn darmen dus waarschijnlijk is dat de oorzaak