Nou dat zou misschien ook wel kunnen, wanneer heb je je eerste echo? Ik zie namelijk alleen maar oude informatie in je handtekening staan. Ben benieuwd! Ik vindt het sowieso erg spanned wie van ons een tweeling krijgen! Mij lijkt het heel leuk! Dubbel plezier!
Ik heb ook de 16de een afspraak voor een echo. Ik wil geen onderschrift meer plaatsen totdat ik een positieve echo heb, hahaha. Ik vin het ook spannend!!
Hallo Dames, Wat duurt wachten lang he!! Ik moet nog anderhalve week wachten voor de eerste echo!! Spannend hoop dat alles goed is. Groetjes Bolle Buik
Whaaaaa een tweeling, nou dat hoop ik dan weer niet hoor Dan zouden we ineens een gezin met 4 kinderen hebben! Is wel een beetje heel veel van het goede. Ik ken die digitale CB-testen ook niet. Hoe werkt dat dan? Ik ga nu even aan mijn handtekening klussen... Liefs Elea
ik mag vrijdag voor een tweede echo. spannend hoor...ben benieuwd of we een mooi kloppend hartje gaan zien
Oeh spannend Patatje! Ik heb nog niet eens gebeld. Ik woon nl. niet meer in Nederland, dus weet eigenlijk niet precies hoe dat werkt hier... Ik kan het natuurlijk wel aan iemand vragen, maar we willen het nog even geheim houden, dus ja dan moet je het wel aan de goede vragen zeg maar
oeh een tweeling, dan zouden we schrikken haha! Ik zou het wel leuk vinden hoor, maar we wonen niet zo ruim en we willen in deze tijd ons huis niet te koop zetten. Hoewel de prijzen in deze wijk wel aantrekken gaan wij nog zeker een jaar wachten. Mijn man zou zich kapot schrikken hihi! Mijn 2e zwangerschapstest weer meteen positief, kon ook niet anders want ik herken de pijntjes en krampjes wel. Volgende week zondag gaan we het mn ouders vertellen. Wanneer gaan jullie dat doen? De vorige keer hebben we het meteen verteld, dus ik wil nu ook niet te lang wachten. Al had ik het ook wel wat langer voor mezelf willen houden. De 1e keer zwanger is toch heel anders, ervaren anderen dat ook zo, meiden die al een kindje hebben?
Ja de eerste keer is idd anders ja. Wij hebben de eerste keer echt gewacht tot ik 12 weken zwanger was. De 2e keer was ik een week of 10 zwanger geloof ik. Nu vertellen we het met de Sinterklaas als ik in Nederland ben aan mijn familie en aan mijn schoonfamilie weet ik nog niet, die zien we volgende week, maar dat vind mijn man nog wel een beetje vlot...
@mamaT ow das ook ff schikken van je leidinggevende zeg.... wat die digitale testen betreft sorry ik heb er geen ervaring mee. ik test trouwens ook 5 dagen voor nod dik positief waaraan dat ligt???de echo zal het ons vertellen @mex-griep sorry maar ik vind dat iedereen het een beetje heel erg aandikt (vooral media) zeker heb ik ook mijn twijfels erbij maar ik laat me niet bang maken want aan de gewone griep steven ook mensen en aan de q-koorts ook en nog aan veel meer dingen ik werk zelf in de zorg dus ik zit wel in de risicofactor en kan me dus laten inen ten maar dat doe ik niet 1 reden is de zwangerschap en rede 2 is ik wil het gewoon niet. dit is mijn mening hier over en dan nog 1 reden ik denk (weet niet zeker) dat ik hem in juli al gehad heb toen ben ik heel erg ziek geweest 2 weken en een finkel longonsteking @angel vervelend dat je zo slecht slaapt meid @L78 o leuk nog een januari2008 mama (al was ik wel februari 08 ) @senna jij ook al slecht geslapen wat sh*t zeg @koekkie van harte met je zwangerschap en welkom hier @suekes tsja tweelingen erg leuk maar ook erg pittig maar mocht het zo zijn zijn ze beide van harte welkom bij ons @petatje oooo spannend vrijdag 2de echo @guppie hier weet iedereen al dat ik zwanger ben ik kan mijn mond niet houden en kan het qua buik ook niet heel erg lang verzwijgen . en wat 2de kindje betreft het is zeker anders tis wel spannend maar je weet al wat komen gaat zeg maar, daar had ik het van de week nog met mijn man over die vond dat ook zo. goeie middag meiden hier redenlijk geslapen heb alleen in bed z'n hitte aanvallen en door de dag heb ik het snel koud. vanochtend is mijn schoonmoeder een kopje koffie komen drinken en daarna zijn we naar een overdekt winkelcentrum geweest waar we zo weer buiten waren ik kon niet tegen de geuren,de vele mensen en de hitte dus we hebben gedaan wat we moesten doen en weer naar huis....en toen kreeg ik dus ineens een misselijkheids aanval bleggggg en die nog is ik hoop zo dat ik deze zwangerschap niet weer zo ziek ga worden als bij dylan (18weken iedere dag meerdere malen boven de pot hangen). dylan ligt nu ff in bed mannetje achter pc dus kan ik ff uitrusten op de bank....heb vandaag een klaag dag ben moe, heb rugpijn en nergens zin in.
Joehoe, ook weer eens een berichtje van mij! Het ontbreekt me gewoon aan tijd! Maar je wat wil ik met die twee koters om me heen! De oudste net 3) weet al dat ik een baby in de buik heb! Nu maar hopen dat hij nog even zijn mondje dicht houdt! We hebben het wel al aan fam verteld. En aan twee vriennetjes. Ik kon het niet laten! Moet ook eerlijk zeggen dat als het fout gaat ik het ook wel weer fijn vindt als mensen me dan kunnen steunen! 20 nov de eerste echo, als dat goed is dan mag het de wijde wereld in! Als je met 8 weken een kloppend hartje ziet is de kans dat het fout gaat nog maar klein. De borstvoeidng heb ik vernminderd. Ik geef nu alleen nog 's ochtends en ;s avonds. Hoop dat me dat wat energie gaat opleveren! En dat mijn kleine meid dan beter gaat doorslapen! Moeders voor meoders doe ik niet aan mee! Ik heb het twee maal gedaan! Nu moet ik vaak ff snel tussen de bedrijven door plassen! Dus het is me te lastig met 2 kleitnjes.
[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Vandaag voor het eerst gingen ik en mijn vriend naar een paragnost. Ik was er altijd heel erg nuchter in, maar na vanmiddag ben ik er wel heel anders over gaan denken. We kwamen binnen, we hadden die vrouw nog nooit gezien en ze zei gelijk: Jullie stralen, zijn jullie in verwachting? Ik stond perplex en mijn vriend zei gelijk: Ja dat klopt! We mochten een paar vragen stellen en dan ging die mevrouw een soort van kaarten leggen. Ik vroeg of we een meisje of een jongen zouden krijgen. De kaart van het meisje lag boven, dus volgens de kaarten krijgen we een meisje!! Ook zei ze gelijk tegen mijn vriend: jij wilt graag een meisje he, en tegen mij: jij wilt graag een jongen.. haha ja dat klopt inderdaad! Zo waren er nog een paar dingen die ik heel bijzonder vond om te horen. Ik heb in mijn hele leven al een hoop meegemaakt, en wat ik heel mooi vond dat ze zei was: Je hebt je rust gevonden in je leven met je vriend en straks je kindje. Ook betekenen mijn beesten heel veel voor mij, en ze wist ook te vertellen dat mijn hond heel dicht bij me staat en meer weet dan ik denk. Mijn hond kan mij lezen en schrijven, dat weet ik wel. Mijn hond voelt alles heel sterk aan. Mijn hond neemt heel sterk mijn prikkels over, als ik me rot voel, voelt mijn hond zich ook rot. Ben ik blij is mijn hond ook blij, ben ik verdrietig komt de hond me troosten. Nu dat ik zwanger ben is dat 100x versterkt, ze is niet bij me weg te slaan. Ze beschermd me echt. Als mijn vriend een grote mond tegen mij geeft gaat ze voor me staan en wijkt ze niet van mijn zijde. Ik vond het heel bijzonder dat die vrouw dat zo wist te vertellen. Zo waren er nog een aantal dingen die in mijn verleden een grote rol gespeeld hebben die ik nu naast me neer kan leggen en verder kan gaan met mijn toekomst. Ik vond het een hele bijzondere ervaring...[/FONT]
Klinkt idd bijzonder ja. Ik vraag me toch altijd af in hoeverre die mensen dat echt 'weten/voelen' of dat het meer een soort 'lezen' van lichaamstaal is zeg maar... Hoe dan ook het blijft knap en speciaal. Hihi Madelief, jij ook je 3e. Hier wordt idd ook meer tussen de bedrijven door geplast ja. En die flessen van moeders voor moeders stinken ook zo. Hier in Fr doen ze dat niet, in ieder geval ik ken het hier niet, dus dit keer mag ik gewoon plassen hoe ik wil Ben net wezen zwemmen met mijn man en meiden. Lekker hoor, zal vast goed gaan slapen. Nou, ga even naar mijn eten in de oven kijken. Eet smakelijk allemaal!
Vanavond komt het broertje van mijn vriend met zijn vriendin op visite en gaan we het hun vertellen dat ze oom en tante worden. We hebben slabbetjes laten maken met de tekst: Jij wordt mijn oom, en jij wordt mijn tante Ben benieuwd hoe ze gaan reageren...
In frankrijk,lijkt me leuk Men ventje gaat niet graag naar frankrijk omdat hij niet zo goed frans spreekt. Maar ik zou zo graag eens naar het zuiden gaan op vakantie. Hier ook geen MvM,wel MvM maar geen plasgedoe haha. Een 3e kindje,wij willen er ook graag 3! Ben heel benieuwd naar ons eerste kindje. Sowieso is er al gezegd dat eht 2e snel mag komen (als alles goed loopt natuurlijk he)
Hallo, Als ik zo de lijst bekijk met Juli mama's,uitgerekende datum,en 1e echo,valt mij op dat ik mijn 1ste echo wel heel laat krijg? Ik ben uitgerekend op 10 Juli en heb mijn eerste afspraak bij VK en echo op 9 December. Vinden jullie dat ook laat?
Goedenavond!! Wow wat is er alweer veel geschreven!! Wat vervelend dat sommige misselijk zijn maar wel bevestigend toch?! Bij mijn vorige zwangerschap at ik meestal een rijstewafel of zoiets lichts en dan verminderde het wel. Ik heb nergens last van soms een beetje een zeurend gevoel onderin mijn buik en dat maakt me eigenlijk alleen maar ongerust.. Ik heb nog geen contact opgenomen met arts o.i.d. Ik krijg 18 nov te horen of het kindje van mijn miskraam een chromosoon afwijking had en denk dat ik het dan gelijk tegen mijn gynaceloog zeg. Ik krijg wel extra controle de eerste paar maanden en mag misschien zelfs elke week komen zei ze na de bevalling van ons overleden kindje.. Ik heb het vanmiddag ook tegen een collega gezegd ze was zo blij voor ons, zo lief vind ik dat dan weer Tegen onze familie zeggen we nog even niks ik durf het nog niet helemaal te geloven, haha Morgen weer werken Fijne avond!
dat ligt puur aan de vk of gyno maar je moet eigenlijk van tussen de 10-12 weken uitgaan das toch echt normaal hoor . de meeste meiden hebben of een medische indicatie of weten het termijn niet precies enz... vandaar de vroege echo's. en qua vk hier bijna altijd rond de 6de week van de zwangerschap
@bellamano lijkt me idd wel moeilijk voor jou en je man/vriend. hoe ver was je toen het gebeurde sorry als je het hier liever niet over hebt (alvast oprechte excuus)