Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    genoeg gekletst tegen mezelf... ik ga douche en naar bed

truste meiden

2. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

ja, jammer, anders mocht je het zo op komen halen! Heb ook nog heel veel babyspullen die niet meekunnen in de container. Quinny Buzz, dreamy cot, dubbele buggy, wipstoel en zo kan ik nog wel even doorgaan...

Liefs Elea

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    #7783 Elea, 20 jan 2010
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010

Ja kan ik wel doen. Manlief had het hier weken geleden al over, toen was die documentaire op tv hier in Frankrijk.

Liefs Elea

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    pff maak me weer eens druk hoor.. voel een druk op mijn onderbuik en in vlagen lichte steken, heb al zitten googlen (bandenpijn/harde buiken) en eigenlijk komt het allebei een beetje overeen..

Ik merk wel dat als ik onderuit gezakt zit of lig ik er het minste last van heb. Zoals ik nu achter de pc zit heb ik er ook last van, dan zit ik toch een beetje ineen gekropen..

iemand die het herkent?

5. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    ik heb dat ook, Es. Zal idd bandenpijn zijn ja.

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Oke! dank je wel!

Ik ga maar lekker slapen..

welterusten!!!

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Elea en Es, hier nog 1! Heb er zoveel last van eigenlijk, soms niet leuk en mijn tepels!!! Ik heb nu bepanthen en dat helpt iig voor een groot deel! Maar over die steken, soms echt vet lang achter elkaar, heb ik dan teveel gedaan ofzo?

Prettig is anders...

Oja Es, heb gisteren nog even gekeken naar wat je gb-echo had opgeleverd en een meid!!!! wat gaaf!!! Van harte gefeliciteerd hoor!!! Ikke overmorgen, tel al af! wachten duurt lang,lang,lang!

Haha net te laat.. slaap lekker!
    Ga ik even proberen wat terug te lezen!
    xxx

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hey Es, ja hier ook op meerdere plekken, nouja een groter oppervlak zegmaar. Ik hoor ook duidelijk navelstreng alleen, hartje alleen en beiden tegelijk en op 1 plek heel duidelijk de schopjes en zwembewegingen, gaaf he!

En laat ze lullen over de omvang van je buikje, lekker trots op zijn, ben ik ook! Ik moet wel zeggen dat ik nu blijf hangen afgezien van net boven mijn schaambot is er niks gegroeid, dus op een gegeven moment blijf jij miss ook wel hangen qua omvang. Iedere vrouw is anders zwanger en bij mij lijkt het op hoe mijn zusje eruit zag (mijn mams was nl een bonestaak met een buik hihi, nou dat ben ik iig niet!).

xx

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb je reactie nog net gelezen voor slapen gaan :D
    ben dus niet de enige die het heeft.. tis idd vervelend maar ook soms erg pijnlijk..
    Denk dat als we er zo'n last van hebben we het beste ff rust kunnen nemen want dan zakt het wel redelijk weg.. en het beste ff kunnen gaan liggen ipv zitten..

Slaap lekker!!

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Boobs: ik ben van 80D naar een 80E gegaan, valt nog mee vindt ik. Ik had geen grote borsten maar hele dikke borsten zegmaar, qua beugel-omvang. Nu is mijn BH meer gevuld dus :):).

Mamasan: WWWOOOWWW Wat een mooie buik al zeg!! En wat grappig (en jammer) dat acrobaatje niks liet zien, blijft nog even spannend dus! Ik hoop zo dat we het vrijdag kunnen zien aaaaah! Shit bacterie, hoop dat het meevalt..

Elea wat een mooie echo's zeg! Wat duidelijk echt een wondertje om te zien!!

Kinderkamertje: Wij krijgen em van mijn schoonvader voor ons trouwen. Budget 1000 euro AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh!
    Ik wist niet waar ik moest kijken gisteren toen we het hoorden, ons komt nooit wat in de schoot vallen, ben er helemaal zenuwachtig van!

Kikkert, fijn van Ziggo is straks miss een compensatie voor de kosten van de auto..?

Pooh wat vervelend zeg, dikke knuff!

Miri85 Welkom en gefeli!

Nog wat, hebben jullie ook zoveel vlinders? Ik ben 3 mnd terug thuis komen zitten vanwege spanningsklachten en nu voel ik de hele dag zo'n zenuwachtig gevoel, onverklaarbaar ook... Ik link die vlinders denk ik aan negatieve dingen omdat ik vaak met angst en spanningsklachten thuis heb gezeten... Hebben jullie af en toe ook last van vlinders? Mijn mama en zusje hadden het beiden ook, mijn mama vond het niet vervelend maar mijn zusje die ook vaak overspannen enzo is ervaarde het ook als een negatief gevoel... I dunno, graag jullie ervaringen?

Ik heb echt mijn best gedaan om terug te lezen maar het is echt too much.. Dus er blijft weinig hangen, sorry meiden! Maar iig weet ik hoe het met jullie gaat!

xxx

11. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Kikkert, wat een stoere waggie zeg!!!! Ik ben ook helemaal rsb :):)! Wagen wilde we daar niet van, te duur en niet te vinden tweedehands..

Einneh, ik kon hartje vinden met 10w4d, moet lukken toch? Moet wel zeggen ik heb de babysound a en die kun je vanaf 10 w gebruiken... Haha puzzelen, wordt dat nog gedaan :) sorry haha!

Beterschap aan de zieken!

Ow en ik zag al dat het weer goed nieuws was Pooh!

En wat een service mamasan!!!!! Was wel spannend met die achtervolging zeker?

haha, hier 13 jaar samen en ook nog steeds lekker klef, niet te zien of we nu 1 maand of 13 jaar samen zijn (behalve aan mijn buik in dit geval hahahaha!

Zo dat was em hoor, haha nachtwerk hier :)!

Dikke kus slaap lekker en tot morgen!
    xxx Sue

12. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Even snel posten.. lees zo weer verder

Pooh wat sneu voor je kleine man! En balen dat je amper slaap hebt gehad..

Pampalilio katten te grappig.. oh check dit filmpje.. is TE schattig: YouTube - Surprised Kitty (Original)

Es wat leuk dat je haar kleertjes mag overnemen :) En ze zijn super cute. Haha en je zusje wat een grappige opmerking tante of oom :) lol

Aww Petatje :( 20 dagen is wel uit te houden ;)

Dithje actief hoor naar de sportschool.

Marsim dat is een behoorlijke doos vol geschenken!

Einneh yayy geen maagzuur meer :) goed man!

Nummer4
    wat een nacht! Maar wel lekker dat je straks de tv voor jezelf hebt! :D

Guppie houden die Ipod!

13. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Laatste:

Es jeetje wat een boefje! Mama misselijk maken!

Pooh wat goed om te horen dat alles goed is met de kleine. Wat cool van je kat :D Natuurlijk instinct.

Eh wat doet Moeders voor Moeders?

Elea beter klef dan elkaar negeren of andere negatieve dingen :)

Yay Nancy powerwoman :) hehe

Mamasan dat is inderdaad super service van Mutsy!

Eline mijn man is bang dat als ik het hartje niet hoor in paniek raak, dus ik mag die angelsound geneens kopen :) hehe Ik hoop dat jij ervan zult genieten!

Mooie wagen Kikkert en relaxt dat je het voor niets hebt gekregen.

Elea wat grappig dat je zo'n cultuurverschil al direct hebt meegemaakt!

Pippo balen van je buikgriep! :( En wat een nieuws zeg van je werk :( *hug*

Octomam is hier een mega sensatie geweest in Amerika.. die is echt gek in haar hoofd.. denkt Angelina Jolie te zijn...

Sam balen van je hondencursus!

Suekes wat leuk dat je een kinderkamer van je schoonvader krijgt!!! Geweldig

Hier alles goed... Vandaag met mijn vriendin en haar dochtertje cupcakes gegeten, dus ik heb een behoorlijke sugarrush op dit moment :) We waren ook in een super leuk babywinkeltje met de cooooolste kleren... heb echt mijn portomonnee dicht moeten houden.. was zeeeer moeilijk, maar we hebben echt al te veel kleren :) hehe

Ok dat was het, ik zal proberen morgen vroeg weer mee te kletsen, maar we hebben nogal wat op ons schema staan deze dagen.

xoxo
    Shelly

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames!
    Nou wel bijgelezen, maar moet zo weg, dus even snel ;) Willen jullie niet te veel kletsen?? ;) Vandaag weer werken :p !!
    Hier lang niet fit: Was er al wat bang voor. Weken in de stress gezeten, Jildou nu verkouden dus de kans was vrij groot.. Ach mag ook niet zeuren, verkouden ben ik al ruim een jaar niet geweest, dus wat dat betreft.. Heb het het dus heel sociaal van Jildou overgenomen ;) !! Zometeen ook nog de directeur in m'n klas te kijken.. pfff.. Beetje onzinnig want ik heb nog niet eens 10x na het vorige bezoek voor de klas gestaan, maar goed, dat meld ik ook wel even ;) !! Verder vandaag dus niet aanwezig ;) ..
    Fijne dag iedereen (voor zover mogelijk)...

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Suekes, 1000 euri's lekker man! Kregen wij ook van mijn vader inderdaad, echt veelste te gek 8)
    Ik ken je spanningsgevoel wel.. Heb ook echt weer die moodswings (lees mijn vorige berichtje) de ene keer voel ik me powerwoman en de andere keer kan ik wel wegkruipen. Ik denk dat het de hormonen zijn maar soms bekruipt me die angst inderdaad weer :( En daarbij helpt de situatie op mijn werk ook niet mee..
    Sterkte meis ken je gevoel dus!!

@Angelsound, ik hoor nu van Suekes bijv dat je de navelstreng kan horen, huuuuh hoe hoor je dat :(

@Sam, succes vandaag. En loop je jezelf niet voorbij meissie?? :(

@Shelly, mmmmmmmmm cupcakes! :) En wat goed dat je je portemonee dicht hebt gehouden, lukt mij (nog) niet hihi ;)

@Hier, vandaag laatste dagje werken en dan morgen voor een nachtje naar Belgie, Oostende bij de kust. Leuk heb er zin in! :) Gaan met tweelingzus van mijn vriend, mijn vriend natuurlijk en zwagertje. Leuk stel ook
    Fijne dag meiden!

16. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ok dames,we zullen maar best een nieuw deeltje openen. Deze wordt mss straks toch gesloten...Ik open alvast een nieuw deeltje: Juli 2010 mama's deel 2...tot daar! :D

Deel Deze Pagina