Heey Hallo!! Ik wil mee ook aanmelden voor de juli 2010 mamma's ben op 3-7-09 uitgerekend! Het word de 1ste heel spannend! Aan alle andere juli 2010 mamma's gefeliciteerd! Groetjes
Hoi Bonus! Leuk dat je ook mee komt schrijven. Idd spannend hoor. Hier is het niet de eerste meer, maar blijft spannend Mooie uitgerekende datum trouwens, dat was ook de uitgerekende datum van mijn 2e en nog de datum dat ze kwam ook! Moet van jou ook wel een prachtig kind worden dus Liefs Elea
Ik ga weer afsluiten, duik mijn mandje in. Tot morgen ps @ Guppie: ik was ook niet van plan een duowagen te kopen. Ons zoontje loopt goed en tegen die tijd helemaal. Misschien wel zo'n plankje voor bij de wagen.
Bonus, welkom en Feli!! Ik vind de wagens ook errug gaaf,vooral de zoom. Maar ook errug duur, dus ik hoop er een 2ehands te vinden. Lukt het niet, dan laat ik de zoom uit Duitsland komen, scheelt toch weer 200/250 euro. De phil en teds vind ik akelig, sorry Ik vind het net of je kindje in het boodschappenmandje ligt. Daarbij ook geluiden gehoord dat je met lopen makkelijk tegen dat ding aankomt en hubbie ergert zich nu al aan de buzzbox die aan de wagen hangt Guppie, je hebt toch ook van die plankjes met een zitje voor de bugaboo? Kidsit heet dat ding geloof ik? Kan ze ook zitten als ze wat hangerig is. Manlief is trouwens ook in zijn nopjes, met 3 kids en 2 kids uit zijn vorig huwelijk hebben we een grotere auto nodig. Hij loopt al een tijd te zeuren dat hij een andere wil, nu moeten we wel En hij vind die mpv voor 7 pers geweldig, dus we hebben nu 2 auto's op het oog, maarrrrr eerst nog maar even sparen
hellos lady's! ik kom ook ff me gezicht laten zien. Wij zijn de hele dag druk in de weer geweest, ben nu echt helemaal afgedraaid en ga zo lekker mijn bedje in..
Zo, mijn oudste zit al op school, mijn jongste ligt nog in bed en ik even op de bank met een bakkie koffie (jaja ik heb er nog trek in!) en een pain au chocolat. Tsja je woont niet voor niets in Frankrijk hè Dat je ertegenaanschopt daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Ben wel behoorlijk lang nl. Het is vooral de bedoeling dat ik 'm als enkele kinderwagen ga gebruiken, het is een handige extra 'feature' dat hij ook voor beide kinderen kan worden gebruikt. Vind het zelf niet zo storend als ze onderin liggen. Lekker beschermd. Vond het eerst ook een raar gezicht hoor, maar het went, haha. En soms moet handigheid het nu eenmaal even winnen van de esthetiek Haha hier had manlief het ook al over, 'dat gaat vast niet passen met 3 kinderzitjes achterin'. Hij was volgens mij een beetje teleurgesteld toen ik hem vertelde dat ik de baby van mijn vriendin en mijn zus er al meerdere keren bij had gehad en dat dat prima paste Nou krijgt hij sowieso een nieuwe leaseauto in januari, dus heeft ie gelijk een nieuw criterium Heb vannacht heerlijk geslapen en werd voor het eerst niet meer verkouden wakker! Dat is lekker dus. Verder heb ik van het weekend 3 shirtjes bij RBB (rainbowbabies) besteld. Om aan de familie te vertellen dat we er een kleintje bij krijgen. 1... (met handjes eronder) voor E line 2... (zelfde afdruk) voor C élya 3! (weer handjes eronder) voor brusje De eerste shirts trek ik ze aan en het 3e shirtje pak ik in als Sinterklaascadeautje. Ik hoop dat ze 'm vatten Kon het niet met woorden doen, want zo kan ik ze ook nog voor Stef zijn familie gebruiken en die spreken geen Nederlands. Liefs Elea
goedemorgen meiden! Wat is hier veel gekletst in het weekend zeg. Ik heb het zo druk gehad dat ik geen internet gezien heb (check het forum meestal ook op mijn werk). Ik zou nu nog kunnen slapen zodruk heb ik het gehad maar wel erg fijn. Hopelijk gaat deze week net zo snel als het weekend want ik kan niet meer wachten tot 16 november. Het vertrouwen dat het goed zit is er gek genoeg nog steeds niet echt maar dat komt doordat ik behalve moe niets merk. Fijne dag vandaag meiden.
Hi Djaar77: hoop ook dat de tijd snel gaat. Mijn vertrouwen gaat heel erg op en neer. Het ene moment rotsvast en het andere weer zo onzeker als wat. Hi Elea, waar woon je in Frankrijk? En wat is de link voor die shirtjes? Wil ze ff online bekijken!
goede morgen dames! alles goed hier? Pff blijf zo lekker onzeker,zal blij zijn als ik vrijdag het hartje zie kloppen hoor!
Petatje, dat is al hartstikke snel, maar nog wel heel spannende dagen! Ik moet trouwens erg lachen om je onderschrift...hihi
wat is er dan zo grappig aan? en heel snel,ik was vorige week maandag geweest en ben toen 5 dagen terug gezet en dat was ff schrikken dus nu zien of alles nog wel goed zit he
Kan me voorstellen dat het terugzetten schrikken was, maar ik hoor/lees dat echt heel erg vaak. Houd vertrouwen hoor! Moest erg lachen om je Pamela Anderson-opmerking over boobies
haha ha ja die...hihi,en men pa gisteren:seg,ga je pamela anderson achterna ofwa? 8) ik helemaal zo van
1 van de voordelen van zwanger zijn (voor degene die niet zulke grote boobies hebben althans) Blijf het hier rustig vinden hoor!
Morge meiden, Vandaag voor het eerst een beetje misselijk. Ik hoop dat het met de zw heeft te maken en niet met dat de helft van kantoor thuis is met de griep. Zijn hier mama's die kleine kids hebben onder 5. Gaan jullie jullie kids inenten met de mexicaansegriep-prik? Borsten ... ik merk alleen dat ze soepeler zijn. Dat is voor mij wel het teken had ik bij de andere ook. Helaas nooit dat ze mooi steviger of groter worden tijdens de zw of bv. Maar het voordeel is wel dat ze er bijna nog hetzelfde uitzien als daarvoor. Ik las dat sommige al de eerste echo's hebben. Spannend.. succes. Ik heb nog geen vk gebeld. Ik wacht het allemaal nog eventjes een weekje of 2 af. Je mag vaak pas rond de 8 weken komen dus geen haast. Succes allemaal
Goedemorgen!! Ik heb geslapen als een blok, jeetje wat was ik moe gisteravond. Ik ga nu op het gemakkie maar eens wat eten en dan aan het huishouden beginnen!
Hoi Senna en Koekie, Ik ga zo lekker naar buiten, weer ziet er goed uit! Mijn zoontje is bijna 2, we zitten nu nog op de lijn van goed in de gaten houden en meteen aan de bel trekken zodra hij ziek wordt en niet inenten. Gyn adviseerde ons ivm prille zwangerschap niet in te enten. Proberen niet ziek te worden, zei ze. Maar ja, met zo'n kleine hummel kun je dat nauwelijks voorkomen. We zijn dus scherp op hygiëne. Als je toch ziek wordt, moest ik veel drinken en a/d paracetamol. Die vroege echo's ligt a/d voorgeschiedenis, denk ik. Wij hadden afgelopen vrijdag een afspraak bij gyn ivm onderzoeken die gedaan zijn omdat ik een aantal miskramen heb gehad. Dus toen we vertelden dat we die dag een test hadden gedaan die positief was, werd er direct een afspraak voor een eerste echo gemaakt bij 6 wkn. Bij m'n vorige zwangerschappen was dat elke keer ook redelijk vroeg (maar dan bij de verloskundige) vanwege de eerdere miskramen, zo tussen de 7 en 9 weken.
L78,Mooi weer? haha waar woon je hier zit ik 10 hoog en zie amper iets naar buiten door de mist. Ook in mijn woonplaats zal ik amper een hand voor ogen. Logisch dat jij een vroege echo krijgt. Wel super dat je precies de dag dat je een afspraak had ook een positieve test had en de dr er gelijk op kon inspringen. Ik hoop dat het dit keer allemaal goed gaat. Ik heb zelf 2 mk gehad. Van de eerste (voor mijn kids) heb ik heel veel last gehad (geestelijk) en het duurde heel lang daarna dat ik zwanger werd. Nu ben ik gelijk zwanger na mijn vmk (was pas 6 weken de vorige keer 10). Ik vind het ook spannend en durf nog niet op de zaken vooruit te lopen. Ben nog erg nuchter eronder. Ik wacht het af. Ik twijfel nog qua intenten. Als ze ziek zijn ben je toch al te laat? Of kan je dan gewoon medicijnen krijgen? Ik moet een keer in de materie duiken. Senna, ik slaap ook mega vast. En ben vroeg ik de avond echt moe. Zeg tegen anderen dat het door het weer komt. Goed excuus. Weten jullie families al dat jullie zwanger zijn? Ik lees hier over mensen die het met sinterklaas gaan vertellen maar dat vind ik te vroeg. Ik denk Kerst... aangezien ik dan niet aan de borrel ben en het een mooi moment is. Ik ga weer even wat doen... werken haha.
Alweer juli 2010 mama's ... Van harte gefeliciteerd allemaal, en hopenlijk gaan jullie allemaal genieten deze periode want voor je het weet is ie alweer voorbij en ligt het kleine mannetje/vrouwtje in jullie armen! Ik ben o.a een juli 2008 mama ( en een juni 2000, een oktober 2001, en een oktober 2009 mama ). Allemaal supermaanden om te bevallen dus