@Senna; dat gevoel heb ik nu ook. Ik vindt deze week misschien wel langer duren als de dagen voor NOD. Maar er zullen vast nog meer van zulke periodes komen. Nog even wachten en het is zover.
Ik vond inderdaad het wachten tot me NOD nog minder kwellend als dit Nu ik thuis zit gaan de dagen ook een stuk langzamer heb ik het idee. Dus ik probeer thuis wel veel bezig te blijven enz, maar goed dan nog..
Ik vind t juist heerlijk! Al blijf ik "broekloeren" bang voor een ongi.. hebben jullie dat ook???? En vandaag een rondje vertellen.. heb er zon zin in!!! hebben jullie dat al achter de rug?
Gefeliciteerd Pampilio! leuk dat je je ook mag aanmelden Vandaag eet E line lekker in de kantine, dus kan heerlijk rustig aan doen. Gebruik vandaag gelijk maar even om de Sintinkopen te doen. Altijd leuk Verden ben ik heel erg dizzy en wee in mijn maag. Heb vanmorgen ook alleen nog maar 2 bakkies koffie op, dus zit nu even rustig te eten. Met wat vast voedsel in mijn maag gaat het vast beter. Wij hebben vorig jaar het roer ook radicaal omgegooid. Wij zijn geemigreerd en ik ben i.p.v. minder gaan werken zelfs helemaal gestopt met werken (en had een hele goede baan hoor). Ik heb er nog geen dag spijt van gehad. Wel hoop ik na de geboorte van brusje weer part-time te kunnen gaan werken. Mijn werk is ook een beetje mijn hobby zeg maar Maar ben blij dat ik zo van die eerste tijd van mijn jongste en de peutertijd van mijn oudste heb kunnen genieten. Leuk trouwens Djaar, dat bijhouden in een dagboek. Dat heb ik voor mijn beide meiden ook gedaan en ben het nu weer van plan. Het gaat al zo snel allemaal, zo sta ik er toch wat vaker even bij stil. En het is ook nog eens heel leuk voor later! Liefs Elea
Dat broekloeren doe ik niet meer nu.. ik ben ook al 2 weken ''overtijd'' En het een rondje vertellen hebben wij ook al gedaan inderdaad, aan ouders en hele goede vrienden!
Mijn moeder heeft destijds voor mij ook een dagboek bijgehouden maar ze is het nu helaas kwijt. Ik zou het nu zo graag willen hebben om eens te zien of het een beetje gelijk loopt. Maar omdat zij nog niet weet dat ik zwanger ben kan ik het haar nu nog niet vragen. Ook al probeer ik het via een omweg dan nog zal ze gaan vissen.
Mogguh meiden, Pampapilio, welkom en feli! Vannacht als een blok geslapen, maar nu komen de zenuwen voor de intake. Net wel ff flink geschrokken, ik voelde ineens een hoop nattigheid lopen...afscheiding bah Maar geen bloed meer, dus het is gestopt. Hopelijk is er vandaag of morgen een plekkie voor een echo en kan ik eindelijk gaan genieten. Ik zal eens gaan douchen, want deze zenuwpees weet toch niks zinnigs meer uit te brengen
@san suc6 vandaag meid @Pampapilio van harte met je zwangerschap vanacht redelijk geslapen maar ik word iedere nacht om 5uur wakker....das zo frustrerend maar goed dat hoort erbij en word helaas alleen maar erger want bij dylan was ik s'nacht op een begeven moment meer wakker dan dat ik sliep. vandaag maar eens (als dylan in bed ligt) aan mijn school opdrachten werken....heb er niet veel zin in maar het moet want anders kom ik achter en dat wil ik niet.
Oef hier een brakke nacht. Onze dochter besloot van begin tot eind van de nacht zo om het uur wakker te gaan worden. Ze is snip verkouden, dus dan kom je ook niet makkelijk in slaap. En ik was al niet zo fit... Was vanmorgen ook duizelig onder de douche. Vroeg me af of dat al met de zwangerschap te maken heeft? Had het de vorige keer wel maar niet zo vroeg volgens mij... Moet overdag ook meer gaan eten. Ik eet vaak nog ruim onder de 2000 kcal en das eigenlijk te weinig met een beebje in je buik. (toch?) Broekloeren, hahaha! Doe ik ook hoor! En dan met name bij krampjes, want je weet maar nooit...
San: veel succes meid. Ik zal aan je denken, hoop dat je gewoon meteen voor een echo terecht kunt! Pampapilio: joepie nog een zwangere er bij: gefeliciteerd! Och meiden, was weer zo in de stress geschoten. Had dat stomme testje gedaan en het streepje was nog zo dun. En plotseling voelde ik me ook minder zwanger, niet meer misselijk, geen pijn in mijn borsten. Dus weer erg onzeker. Nu gaat het gelukkig weer iets beter, maar deze komende weken blijven gewoon ontzettend spannend. Maar het broekloeren blijft voor mij nog wel ff, vrees ik.
je maakt jezelf helemaal gek, dat heb ik de eerste tijd ook gedaan, ik bleef maar testen.. Niet doen hoor, krijg je echt spijt van
Ja, ben gestopt met testen Zei nog tegen m'n man: ik kan wel zo'n zelfde test kopen als waarmee ik de eerste keer testte, dan kunnen we echt vergelijken. En toen zei hij: je kunt ook gewoon niet meer testen en proberen vertrouwen te houden. Verstandig he?! Dat ga ik dus nu doen, willen jullie me helpen?!
gewoon niet meer testen . ik vind zelf dat testen toch die onzekerheid niet weg nemen. ik ben bij dylan tot week 27 onzeker geweest maar dit had als reden dat een vriendin van me bevallen is met 27 weken van een dood kindje .
de misselijkheid word met de dag erger ...... ik mag tot nu toe niet klagen maar ben zo bang weer iedere dag meerdere malen boven de pot te hangen zoals ik bij dylan had 18 weken lang
hallo allemaal jee wat is er veel gekletst heb niet alles terug kunnen lezen iets te veel .. maar wel fijn dat er al zoveel gekletst wordt volgens mij zijn er nieuwe mama,s bijgekomen bij deze van harte meiden lekker genieten van de zwangerschap en van harte welkom hier ... @all ... hoe is het hier zo ?? zijn er nog nieuwe dingen ??? wie heeft er nog meer een echo of intake gehad ben echt benieuwd de vk had gebeld of ik vanmiddag al kon komen was iemand uitgevallen dus heb inplaat de 17e vandaag om kwart v 2 mijn intake ..en vanmiddag om half 5 mijn echo zo spannend weer hopen dat we nu een knippperlichtje kunnen zien zou toch leuk zijn maar hou er rekening mee dat er nog niet veel te zien is dan valt het altijd mee ....verder alles oke hier wel veel last van mijn hormonen maar heb een lieve man in huis die het begrijpt en dan maakt hij meestal ff een grap en dan krijg ik gelijk weer een smile op mijn gezicht heerlijk voel ik me gelijk al weer iets beter ...
Inderdaad niet meer testen, het neemt de onzekerheid toch niet weg! Ik las van de week dat onzekerheid bij alle vrouwen voorkomt die zwanger zijn, dus we zijn echt niet de enige, het is eigenlijk bijna normaal Hier wordt ook de misselijkheid weer erger ben nu best beroerd dus ga zo ff lekker een uurtje liggen..
Zo, de sinterklaasinkopen zitten er weer op. Kunnen E line en C élya volgende week lekker hun schoen zetten. Ik heb voor E line een Barbie (wil ze heel graag) met een baby in de buik Vond ik wel toepasselijk Nu ben ik moe en dochterlief ligt op bed, dus ff lekker chillen met een broodje kip. Het gaat behoorlijk goed met de misselijkheid zolang ik maar blijf eten... Reed daarnet trouwens langs de Mac en had opeens zo'n zin om daar te eten. Dat heb ik echt alleen maar als ik zwanger ben! Toen ik zwanger was van E line heb ik daar eens in mijn eentje 2 McBacon weg zitten te werken En normaal gesproken vind je mij daar echt niet hoor. Haha Spannend Angel, dan zit je als het goed is nu bij de vk voor je intake! En straks ook lekker een echo Kijk dat heb je goed geregeld! Liefs Elea