wisten jullie dat er nog twee juli mama's gaan komen vanuit het templijst-clubje?! Echt een spannend weekend geweest hihi. Ik geloof dat ik migraine aan het krijgen ben van alle spanning die zich nu aan het ontladen is na 16 maanden. Meiden ik ben er morgen weer, fijne avond!!
welkom sophie en van harte gefeliciteerd @djaar wat spannend nog meer juli mama,s erbij gezellie @senna had je vandaag ook weer getest dan? ik stop er nu ook mee hoor hahah
Hallo allemaal, Hier nog een juli mama.. 3 juli op precies te zijn.. Voor ons het eerste kindje ronde 5... zoooooooooo spannend..Ik ga morgen de VK maar even bellen... Hebben jullie ook last van afscheiding en dan een beetje waterig??
Goedemorgen!! Ik ben er weer vroeg bij vandaag. Werd weer super misselijk wakker, dus maar even een cracker gegeten, ga zo maar weer proberen te slapen..
Hey meiden, Ik kan het nog steeds niet vatten maar ik mag me ook bij jullie voegen Na 5 kid's is het eindelijk gelukt! Ik heb zelf nog geen kwaaltjes maar hoop toch dat alles oke blijft gaan. De gyn zij dat ik een redelijk lage hgc waarde had en dus wat medicatie bij moet krijgen! Proficiat ook aan alle anderen, het word een fantastische maand! Madelief: uitg. 1-07-2010 van 3e kindje (3j en 8 mnd) Bobbie: uitg.1-07-2010 van 2e kindje (2 jr) Marsim: uitg. 1-07-2010/30-06-2010 van ons 1e kindje Mamasan: uitg. 2-07-2010 van 3e kindje (bijna4&6mnd) Suekes: uitg. 3-07-2010 van ons 1e kindje Shyness: uitg. 3-07-2010 van ons 1e kindje Sabrina79: uitg. 3-07-2009 van ons 1e kindje angel74: uitg. 4-06-2010 mijn 3e en van ons het 1e kindje Djaar77:uitg. 5-07-2010 van ons 1e kindje Senna09: uitg. 6-07-2010 van ons 1e kindje Sorry had zin om wat met de kleurtjes te spelen
Madelief: uitg. 1-07-2010 van 3e kindje (3j en 8 mnd) Bobbie: uitg.1-07-2010 van 2e kindje (2 jr) Marsim: uitg. 1-07-2010/30-06-2010 van ons 1e kindje Mamasan: uitg. 2-07-2010 van 3e kindje (bijna4&6mnd) Suekes: uitg. 3-07-2010 van ons 1e kindje Shyness: uitg. 3-07-2010 van ons 1e kindje Sabrina79: uitg. 3-07-2009 van ons 1e kindje angel74: uitg. 4-07-2010 mijn 3e en van ons het 1e kindje Djaar77:uitg. 5-07-2010 van ons 1e kindje Senna09: uitg. 6-07-2010 van ons 1e kindje Even de datum veranderd van angel.. die stond op juni ipv juli
Nog meer nieuwe meiden!! Van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker van. Ook ik heb vanmorgen nog een testje gedaan en de streep was flink dikker en donkerder. Ik heb echt weinig klachten dus ik moest gewoon mezelf er weer van overtuigen, haha. Het is echt waar!! Ik mag 12 november voor mijn eerste echo. Zijn er al andere meiden die al meer weten wanneer de eerste echo was. Heb pas van 1 iemand kunnen lezen ( sorry ben even vergeten wie) wanneer ze de echo krijgen. Ben erg benieuwd!
Ik heb mijn eerste echo en intake gesprek bij de VK op 24 November.. over 4 weken, dan ben ik 8 weken zwanger.. ben heel erg benieuwd, en hoop dat het snel 24 nov is
@ Shyness...welkom en we lopen precies gelijk....leuk leuk .Van harte gefeliciteerd??????? @ Senna..wat vervelend dat je je zo misselijk voelt, het is voor een goed doel dat wel, maar je eten binnenhouden is ook wel fijn. @ Marsim...spannend hoor de 12e en wat is dat al vroeg. Heeft dat een speciale reden? Ik ga straks de VK bellen, dat vind ik al spannend, haha...
goedemorgen allemaal, nieuwe meiden, gefeliciteerd en welkom hier!!. Leuk hoor dat het lijstje nu een beetje vol begint te raken. Ik ben benieuwd of ik het ook allemaal bij kan houden. Ik ben niet zo goed in het meekletsen met iedereen. Qua kwaaltjes heb ik nog helemaal nergens last van!!??!! Toch was mijn test van gisteren (op NOD) duidelijker en heeft het ziekenhuis ook bevestigd dat ik zwanger ben. Ik merk nog helemaal niets maar ik wil ook niet te vroeg juichen. Fijne dag meiden, ik ga aan het werk!!
Goede morgen allemaal Nog meer juli erbij gezellie Van harte gefeliciteerd en welkom. Hier ook weer onrustig geslapen en vroeg wakker Moest er vannacht ook uit om te plassen pff hebben jullie daar ook al last van? ? Hier vandaag mijn 2e klant echt super spannend is best een bewerkelijke tattoo pff hoop dat het lukt
@Angel; ik was vanmorgen al om 4.50 wakker !! en normaal slaap ik totdat de wekker gaat om 6.15. Denk dat het nog steeds het ongeloof is!!
@djaar dus jij hebt er ook last van erg is dat hè denk idd dat het nog meerongeloof is ja .... En eten mmmm kan alles wel eten hahah
kan altijd eigenlijk wel alles eten, moet nu echt gaan opletten dat ik dat niet ga doen!! En bedankt voor je reactie op de foto! Ik denk inderdaad dat we zwanger zijn hahaha. Gebruik jij supplementen of zoiets? Ik heb wel folium geslikt natuurlijk, maar vraag me nu af welke ik nu het beste kan gaan nemen. Wat een keuzes allemaal. Er komt best veel op je af zo ineens.
@ Djaar... ik heb ook foliumzuur geslikt. Ik slik nu materna van centrum. Lijken wel zetpillen zo groot zijn die dingen, haha.. @Angel..dus jij tatoeerd? Gaaaaaaaf zeg... Ik slaap ook minder goed dan normaal hoor..vind het allemaal zo spannend.. Heb net de verloskundige gebeld.. Ik mag 26 november voor de eerste keer heen..wat duurt dat nog lang...pfff Hebben jullie dat ook, dat je nog meer bevestiging wilt??
Ik ben er weer!! heb toch nog even kunnen slapen gelukkig! Heb gelijk even de huisarts gebeld.. die feliciteerde me gelijk helemaal uitbundig aan de telefoon! haha leuk is dat.
@djaar ik ga nu denk ik de multi voor zwangeren gebruiken van davitamon of gravitamon weet ff zo gauw niet hoe ze precies heten .. wil hier ook niet aan alles toegeven wat eten betrefd maar ja of ik nu veel of weinig eet aankomen doe ik toch ben bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook zo aangekomen en had echt een flinke buik begon al vanaf de 8e week en de 2e de 6e .. moet zeggen krijg nu de broeken al niet meer goed dicht @sabrina ja klopt wij tattooeren mijn man doet het al wat langer ik ben net begonnen met klanten .. nog wel voor de oefenen echt super leuk heb er echt weer zin in vandaag .. @sennna gelukkig dat je nog ff heb kunnen slapen heb je ook wel nodig ... en hoe is het met de misselijkheid??
Ja nu gaat het wel weer met de misselijkheid, het komt en gaat.. Gelukkig voel ik me nu ff een moment lekker dan kan ik toch wat gaan doen in huis, want gisteren is daar ook niks van gekomen.. haha Ik slik trouwens van VSM puur mama, echte zwangerschaps vitamines, ik slikte ze al voordat ik zwanger was. zit alles in, ook foliumzuur enz..