nog niks van angel? Of ben ik nou zo ongeduldig suekes, bedankt voor het er bij zetten! ennuh je hebt ook nog kindertoeslag van de belasting Guppie, gyn is ook prima, krijg ik tenminste iedere x een echo Maar de vk is wel lekker dichtbij,voor de gyn moet ik een half uur met de bus en ik en bussen gaan niet samen als ik zwanger ben. *zucht* ik zal ook eens gaan koken, heb geen zin :x Loop je in de supermarkt krijg je spontaan zin in witte bonen met tomatensaus en nu bweeegh Wil een big mac
Haha bij mijn oudste dochter was ik helemaal niet misselijk en bij de tweede was ik de eerste drie maanden alleen maar ziek En het zijn toch echt 2 meiden Hebben jullie trouwens nog een 'stiekeme' voorkeur voor een jongen of een meisje? Liefs Elea
dag dames de echo was goed hartje klopte mooi yoehoeeeeeeee lees dadelijk ff bij oke ga nu ff gauw eten en dan zet ik straks ook ff mijn echo in mijn album ben nu 6en half weken tot zo dames liefs
zo ff bij gelezen jee wat wordt er toch gekletst hahah.. gezellie hoor ja zijn echt super blij dat we het knippertje zagen pfff blijft toch spannend zon moment en er kan nu toch nog steeds vanalls mis gaan maar toch ben ik nu wel gerustgesteld en dat is het belangrijkste en we gaan er gewoon voor en volop genieten .. 30 nov weer een echo @mamasan oh wat spannend voor jullie morgen de echo ..duim voor je alvast een dikke knuf van hier... @sue jullie hebben een goed loon hoor niks mis mee wij zitten net iets hogen niet veel hoor maar wel een hoge huur en 4 mannen waarvan 1 om de 14dagen hier is maar toch en we redden ons prima hoor ..en fijn dat je intake goed ging de 1e stap is gezet @senna jou echo komt gauw komt helemaal goed duim voor je en die hormonen nou laat ze maar lekker gieren mag best haahahh... mex griep tja een kennis heeft hem nu dus ik blijf er maar ff uit de buurt voorkom het liever dan dat ik het ga opzoeken al wordt ik niet gauw ziek maar toch ... wel sneu want ze hebben 3 kids in huis 4 - 2 en 7wk oud en zelf zijn ze een beetje laks eronder vind ik wel jammer zeker met zulke kleine kids .... mijn man heeft hem af gelopen zat gehad inv met zijn corhn en ik weet nog niet hoor zie ik dan wel tegen die tijd ...
Hoi meiden, Mag ik me bij jullie aanmelden? Ben eline, 25 jaar. Mijn vriend en ik zijn er sinds afgelopen zaterdag achter dat ik zwanger ben. Ons 1 e kindje, en gelijk in de 1 e ronde, was 2 oktober nog maar gestopt met de pil. Ben ongeveer 13 juli uitgerekent. Ik heb verder nog niet echt klachten, alleen moeier, en wat meer afscheiding, soms bij afvegen ook, sorry( vies praatje) hebben jullie dit ook? Wanneer krijgen jullie de 1 e echo? xxxx
****breek in***** @Angel: Ik zie dat jullie een echo gehad hebben vandaag en een kloppend hartje!! Gefeliciteerd ****breek out****
@kikkert Hee die opleiding heb ik vorig jaar afgesloten!! Leuk.. Heb je ook wisselende diensten?? Ik vind dat erg zwaar, jij?
@angel!! GEFELICITEERD!! super een kloppend hartje!! Ik was bij allebei mijn zwangerschappen behoorlijk misselijk en het waren allebei jongens! Nu ben ik nog helemaal niet misselijk geweest. Mex griep word ik ook maar moe van en mijn man liet zich gisteren na die persconferentie helemaal meeslepen in de hype en wilde perse dat Sam ingent zou worden. Vandaag weer niet dus hij is alweer wat bijgedraaid..
Hoi Eline! Gefeliciteerd! Lekker hoor in de eerste ronde al raak! Mooie naam heb je trouwens Er is een lijstje waar alle uitgerekende data op staan en ook de echo- en vk-afspraken. Kun je even spieken wie, wat, waar! Liefs Elea
angel wow een kloppend hartje! Heerlijk zeg! Stiekeme voorkeur heb ik niet echt. 2 meiden lijkt me heerlijk, maar een jongetje lijkt me ook leuk voor de afwisseling Ik wil het wel zeker weten van te voren hoor! Shoppen is veel leuker dan hahaha! Ik ben moe! Al voor de 2e avond achter elkaar in slaap gevallen op de bank. Mijn vorige zwangerschap heb ik zeker voor de helft slapend doorgebracht... Vroeg naar bed voortaan!
@ELINE van harte met je zwangerschap @angel super meid!!!! @voorkeur een meisje zou leuk zijn maar een echte voorkeur nee als het maar gezond is @bellamano ja ik draai alle dienste alleen geen nachtdienst. ik vind het wel pittig (vooral de ochtendiensten) maar opzicht is het wel te doen.
Haaaai, Angel, geweldig een knipperlichtje!! Hopelijk mogen wij die morgen ook zien. Eline, welkom en Feli!! Meer afscheiding hoort er bij vrees ik, soms zelfs waterdun. Voorkeur heb ik niet, maar een meid zou wel leuk zijn na 2 knullen. Manlief wil heeeeeel graag een meid. hmmm zit nu toch al 5 min te bedenken wat ik ook alweer wil typen IRRI die dementie:x
@ angel Mooie echo Ik mag maandag ook Pfff ik lees en lees hier maar ik kan niks onthouden , wil dan ff iedereen wat zeggen maar kan dr ma 1 of 2 onthouden