Ik doe mijn best Anders denk ik dat je zowel de duif als de bitterballen kwijt bent met die poezen van ons
Aaah ik ga gauw de laptop uit doen Kan dr niet meer tegen IK ga ff wat papierwerk uit zoeken Meiden, slaap lkekr
Ooooh elea, die franse mayo is juist heerlijk!!! Heb hier een paar potten op voorraad is wel makkelijk als kikkert ook komt, hoef ik niet te gooien haha ow en pittige mosterd of mosterdsaus?
Wilde nog ff op de voorkeur reageren. We hebben al een zoontje en zou een meisje heel leuk vinden, sterker nog had wel een uitgesproken voorkeur voor een meisje. Maar nu ik weer zwanger ben, maakt het me echt helemaal niets uit, als het maar goed gaat, blijft zitten en gezond ter wereld komt. Gek he hoe dat kan veranderen.... Zei al tegen Elea, heb gisteren echt schandalig bij de Mac geluncht. Niet eens mijn eigen idee, maar mijn vader vond dat leuk met ons zoontje. Nou, ik zei geen nee! En ik heb elke dag zin in patat. Eigenlijk ook elk moment van de dag!
ik kan een snackbar beginnen hier Manlief wil ook al. die zwangert gezellig mee hmmmz bezorgen in frankrijk, das errrug ver gooien, maar doe me best Noord holland moet lukken8) en voor de mostersaus wordt gezorgd, heb 2 flessen dus je kunt los. Mama chan, truste!
hahahaha hier is manlief ook aan het mee zwangeren komt net binnen vallen hebben achter in de tuin onze shop dus wel handig ..hij zegt ohhhh lekker doe mij maar een frikandel hahhah