Ohja, da's een goeie ja. Zal morgen ook even de kinderen in de strijd gooien om een ritje naar de Mac voor elkaar te krijgen Het is hier morgen nl een feestdag dus manlief is vrij! En dat moet gevierd worden toch?
ach meid satesaus heb ik ook nog wel hahah ja zijn van alle markten thuis hier nu ik zwanger ben hahah
nou kikkert dat is ook wel lekker .. en zeker die zurebom mmmm zit ik hier vd week te tattoeren komt manlief binnen lopen met een zurebom lekker is dat of niet dan hahah
M'n man en ik liggen helemaal dubbel over alle frieten die nu door jullie worden gebakken en de zure bommen van Kikert. Lekker stel
haha lekker San, dank! Veel succes morgen. Angel, Elea en Kikert: fijne avond, ik ga de laptop sluiten. TOT MORGEN!!
laptoppie is bijna leeg dus ik ben er vandoor lekker slapen moet morgen weer om 7uur beginnen met werken. trusten all en ook aan de mannen van de zwangere die meelezen
Wij zijn net lekker naar de mac geweest!! hmmmmmmm was lekker een Big Mac.. Ook mijn vriend zwangert mee, die eet net zoveel als ik hahaha