Haha Angel... jij met je eten. Zoals al gezegd hier geen honger dus zal wel iets simpels worden. Joel, balen dat de VK er niet is. Kan mij voorstellen dat je wat onrustiger bent na een MK. Probeer positief te blijven. Ik werk 3 dagen met 2 kids en zal dat ook bij 3 blijven doen. Ik vind het een fijne verhouding tussen prive en werk. En komt bij dat 2 dagen bij mij ook geen optie is op kantoor. Ik ga aan de noodle soup denk ik... ik heb het zoooooooooooooo koud. Jullie ook?
@Angel; wij hebben et twee dagen zuurkool met rookworst gehad!! Hoef ik nu even niet meer. Vanavond zit ik te denken aan haricotverts (sp?) een aardappeltje en kipfilet. Dan doe ik het geloof ik heel erg netjes. Doe echt mijn best om gezond te eten en niet aan te komen. Lijnen doe ik dus niet!!
Djaar, haha stinkende soep is ook niet lekker. Hoop dat mijn noodle soepje wel lekker ruikt. Bij mij werk mijn geurzintuig ook optimaal. Niet altijd even handig.
hey angel ja das lekker druk huishouden maar wel gezellig toch? JA das wel lekker ja als je dan thuis kan blijven en idd 3 dagen was voor mijn baas ook enigste optie omdat er al meer waren met 2 dagen , ach ja zien wel. ga weer op bed liggen, ben zo misselijk en moe bah, hoop dat t snel over is. zoontje van vriendin word 1 en kan er neit eens heen, vind wel jammer maar zondag feestje hoera nou meiden tot snel
Veel eten lees ik nog steeds. Ben aan het duimen voor San en de echo, vind het zelfs voor jullie allemaal heel spannend! Zit sinds vanochtend weer goed a/d signalen lekker misselijk. Ging net de luier van m'n schatje verschonen...haha ik had het niet meer. Wat een lucht!! Ik werk normaal vier dagen, maar zit sinds een paar weken met klachten van overbelasting thuis. Heftig, maar het gaat wel steeds beter. Kan me voorstellen dat ik misschien wel een dagje minder zou willen werken. Maar dat ligt er ook even aan hoe het met werk van mijn man gaat (nu ff niet zo goed met het bedrijf). Ik was in ieder geval van plan om na m'n bevalling ouderschapsverlof van nieuw kindje en van m'n zoontje achter bevallingsverlof aan te plakken. Wil er helemaal van kunnen genieten en niets missen. Wie weet is het wel mijn laatste.....
Soepje is klaar!! mhhh ook voor vanavond lekker makkelijk! ik hoop dat mamasan snel wat laat horen heb speciaal de laptop weer aangezet
Mamasan is feest aan het vieren hoop ik Allemaal aan de soep. Die van mij was lekker ondanks dat het kerrie was. Ga weer aan de slag meiden. Schrijf ze!
ja idd ik met mijn eten lijkt alsof ik heel veel eet maar dat is het gelukkig niet hahah... s,morgens begin ik met een beker drinkontbijt en een uurtje later een boterham met tomaat en kaas en een roggebrood ... verder in de ochtend ook nog een boterham of een roggebrood ligt eraan waar ik zin aan heb s,middags meestal iets warm op brood of een soepje vandaag knakworst ... in de middag tomaat of wortel en dan weer avond eten en bij de koffie s,avonds een gebakje of iets anders (altijd al zo niet omdat ik zw ben ) bak meestal zelf gebak of appelflap enz vinden de jongens lekker heb ze teveel verwend denk ik hahah maar hier snoepen we eingelijk niet dus dan valt het wel mee ... en als ik dan nog trek heb neem ik meestal fruit of tomaat wortel maar ja zoals gister een frietje hahaha moet kunnne zo nu en dan @hopen dat we gauw iets van san horen echt spannend
kom ff gedag zeggen vanmiddag lekker vrij, ga zo lekker op de bank een dutje doen. ben sinds maandag behoorlijk moe aan het worden. sorry niet terug gelezen was zoveel bij geschreven.
@senna dat is niet fijn beterschap lekker op de bank meid kom zo nog ff kijken via de i phone de jongens gaan op de pc dus mag er dan niet meer op hahaha...
Zo hier weer lekker klaar met werken. Iedereen hier ook zo bezig met eten? haha... Net 2 kaasbroodjes in de oven gedaan en lekker opgesmikkeld. Net ook al een donut verorbert. Vanavond maar niks meer nemen. Heb het koud en ga lekker even in bedje liggen. Nu kan het dus ga ik er even van genieten hoor.
goeie middag pffff net thuis van het werk ben om 7uur begonnen en ik was door mijn mannetje al om 4uur wakker (hij snurkt) ik kon hem wel wat aandoen. ik ga nu nog ff 1uurtje op bed liggen dylan is toch bij opa en oma en daar eten we vanvond......voor de verandering eens ff FRIETEN mmmmm lekker.
Haai meiden, Zo, jullie hebben al weer goed jullie best gedaan vandaag met kletsen zeg Ik dacht even kijken of er al nieuws van San was, maar nog niets dus... Nou die is hopelijk naar de Mac om het te vieren Hier vanmorgen met de meiden lekker buiten gespeeld. Ik was zo dom geweest om ze hun leuke, goede kleren aan te doen en daarna in de modder met ze te rollen Tsja, dat betekent dus wassen. Haha maar het was wel leuk en daar gaat het uiteindelijk om toch! Straks gaan we zwemmen, lekker. Mijn man is vrij vandaag en dat is de eerste keer sinds een jaar, dus daar gaan we lekker van profiteren We zijn nog helemaal een beetje van slag dat er nu een derde kindje bijkomt. Ik bedoel, het is raar ben al 2 keer zwanger geweest, maar kan me er helemaal niets bij voorstellen Het was ook niet gepland nu, terwijl we er de vorige keer echt heel erg ons 'best' voor hadden gedaan en toen duurde het best wel even. Toen het dan eindelijk 'raak' was waren we zo intens gelukkig... Nu is het gewoon een beetje anders. We moeten gewoon nog een beetje aan het idee wennen denk ik, het lijkt zo onwerkelijk. Denk steeds dat ik gewoon ongesteld ga worden en dat het een vergissing was al hoop ik dat natuurlijk niet he! Doei! liefs Elea
Hey meiden, Even kort, want er moet er een de fles... We hebben een knipperlichtje gezien Een hele opluchting kan ik wel zeggen. Ik kom straks de rest vertellen en bijlezen, maar de misthoorn gaat af