Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasan

mamasan Fanatiek lid

mini staat in mijn album!

En nu ga ik eindelijk eens wat doen :D

2. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ienimini ziet er goed uit ;)

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik hoop dat mijn vriend gaat koken, want ik hoef maar iets te ruiken en ik hang boven de wc..
    gatver wat voel ik me beroerd vandaag..

De mensen die lid geworden zijn van de hyves zijn toegevoegd!!

4. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Jeetje, ik ben 2 dagen hier niet geweest en moet je zien hoeveel jullie afgekletst hebben!!
    Wij hebben vandaag de 1e echo gehad. Het zag er goed uit, nog geen hartje, ze verwacht dat ik tussen de 5/6 weken ben. Volgende week weer een echo en dan hopen we meer te zien!
    Hoe is t met jullie? Al ergens last van? Ik eigenlijk alleen zere boobs en voor de rest van het erg mee!

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    @mamasan wat super dat alles goed was fijn om te horen dat je het knippertje al hebt gezien yoehoe :D en hij staat er mooi op hoor echt al een foto genie hahahah

hier staat het eten op krijg er al zin in nu ik het ruik hahaha
    vind het wel vervelend voor die gene die misselijk zijn als ze iets ruiken hoop dat het gauw over gaat bij jullie

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

oh wat goed je eerste echo ..je staat er van versteld wat je volgende week al kan zien zie in mijn album die van afgelopen donderdag en van nu gister en toen zag je echt al een boontje met een staartje en een knipperlichtje
    succes volgende week ;)
    hier weinig klachten .. moe ...boobs .... en af en toe een rot humeur maar niet erg hoor ...

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Visjes ook een hoera voor jou! Meestal begint het hartje vanaf 6w te kloppen toch?

Ik ben eeeeecht benieuwd ik wil ook, toch weer dat ongeduld hé? Aan de andere kant koop ik er niks voor als het hartje klopt bij 7 weken helaas. Bij 7w5d ging het bij mij mis, te zwak hartje. Mjah, niet teveel stilstaan bij het verleden.

Ik eet satéburger met snijboontjes en een gekookte éérépel hahaha, heerlijk maar niet leuk in je eentje. Vlak voor het avondeten is de misselijkheid weg bij mij, komt genadeloos terug rond 12 uur hoor.. Dan komt vriend thuis en gaat hij eten hahah. Dus ik ga maar eens aanvallen. Smakelijk meiden! xxx

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Sue hoe voel je je /

9. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    dag allemaal!

10. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    prettige avond dames! had weer veel bij te lezen...
    Mamasan:proficiat met die prachtige mini :D ik mag vrijdag ook en dan hopelijk een mooi knippertje he :)
    @rest pff eten en misselijk zijn,favo topics dames? :D geen last van! alleen heb ik meer zin in vette hap dan in fruit en groenten :) komt misschien ook omdat we nu zo in die stress periode zitten en er weinig tijd/zin is om uitgebreid te koken... ;)nog 3 weekjes en dan eindelijk tot rust komen in ons nieuwe huisje! :)

11. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Mooie mini San!

Klinkt spannend Visjes, hoop dat er bij de volgende echo wel een hartje voor je te zien is.

En Sue, ook al stopte de vorige keer het hartje. Als er eenmaal wel een hartje klopt, is de kans dat het nog mis gaat, een heel stuk kleiner.

Hoop op veel knipperlichten deze weken!!!

12. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    wat een rust hier...nog druk met Sint Maarten??

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    sint maarten??? daar doen wij hier niet aan in zuid holland :p

Ik lig lekker op de bank, ik heb 2 kopjes kippensoep op, hopelijk blijft het erin..

14. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    vind het altijd wel leuk! Sam heeft ook met zijn lampion bij de buurtjes wat snoepjes opgehaald, schattig.

Ben je echt ziekig Senna of heb je dit al langer gedurende de zw schap?

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    @mamasan! wat een super nieuws!!

De laatste keer dat ik het hartje hoorde van onze vorige baby was met 13 a 14 weken! Ik denk dat ik heel de zwangerschap bang blijf eigenlijk..

16. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Hee Bella, je zal je heus wel bij vlagen zorgen maken maar hoop toch ook dat je op een gegeven moment weer wat vertrouwen gaat krijgen. Eerst maar even de nare weken doorkomen. En kan je straks niet a/d verloskundige vragen of je gewoon heel vaak langs mag komen om het hartje te horen?

17. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    hoi hoi,

Zo ik ben er ook weer. Vanmiddag lekker wezen zwemmen met de meisjes en manlief, want die was gezellig vrij vanwege 1 of andere vage Franse feestdag. Daarna manlief weten over te halen te gaan eten bij de Mac waar hij met grote ogen heeft toegekeken wat ik allemaal naar binnen wist te schuiven :$ Haha, kwam natuurlijk door al die friet-verhalen hier :D

Zit nu dus lekker op de bank uit te buiken. Ga vanavond vroeg naar bed, want ben er moe van ;)

Mooie foto van inimini trouwens San, ze staat er goed op hoor :D

En Sue, zoals L78 al zei, de kans dat het nog misgaat nadat het hartje klopt is wel enorm gedaald hoor. Maar kan me voorstellen dat je toch bang bent op herhaling. Ik zal voor je duimen! Wanneer moet je?

Liefs Elea

18. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    ja, ik moet ook naar de gyn en die zei al dat ik vaak eventueel elke week mag komen. Volgende week woensdag heb ik een telefonische afspraak met haar dus dan vertel ik het haar ook pas..
    Ik geniet ook zeker maar het is toch wel heel anders als vorige keer.. Het is ook pas kort geleden misschien dat de angst nog wat minder wordt..

19. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Bellamano, ik snap je helemaal, is gewoon best angstig en daarom heb je soms ook helemaal geen zekerheid ook al klopt het hartje (helemaal voor jou!), maar gelukkig is dat maar een uitzondering en gaan die van ons nu mooi kloppen en blijven ze dat doen tot onze kindjes zelf opa of oma zijn!!!

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Oh lekker Elea! :) Mijn sateburger kwam net weer omhoog, niet all the way gelukkig :).

Deel Deze Pagina