Juli 2010 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamadelief3, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nee ik ben niet ziek.. ik heb het echt van de zwangerschap :)
    Misselijk en moe en sinds de laatste dagen ook beetje duizelig.
    volgens de VK normaal bij sommige zwangere vrouwen, dus heb paar tips gekregen van haar..

2. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Gaan jullie nog wat leuks doen aankomend weekend? Ik ga zondag naar shinedown in de melkweg, hebber zin in :). Ik moet alleen op een rustig plekkie gaan staan :) vorige zw stond ik zeeeer onveilig bij een disturbed concert, een stamp op mijn enkel en in mijn rug als gevolg. Hoop dat ik rechtop blijf staan iig en dat ik niet ineens inkak ofzo haha. Maaar een mooie upside; we gaan burger kingen whahahahaha :) Hebber nu al zin in!

Ik ga lekker een filmpje kijken nu! Fijne avond! Kom straks nog wel ff spieken! xxx

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Oh gedsie, ja daar ben ik nu ook een beetje bang voor ja. Dat ik straks het zuur krijg... Tot nu toe zit die burger er nog lekker :D

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    ***Inbraak***

@mamasan/buddy: Geweldig dat alles goed was en dat je een knipperlichtje hebt gezien. Hierbij nog een keertje gefeliciteerd en doe je rustig aan?

Liefs JoMi(buddy mamasan meimama's 2009).

***Uitbraak***

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    Goede avond allemaal ik zit lekker op de bank met een deken en de i phone heb het koud en zo moe ff samen film kijken en lekker na bed kom morgen weer ff aan wippen fijne avond allemaal en welteusten alvast

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Gelukkig, ja want mijn keel begint er echt zeer van te doen, steeds dat zuur iiieeeuw!
    Ow en mijn bosten zijn alleen al vandaag weer zo gegroeid dat ze zeer doen!!! auwiedepauwie, lopen en aanraken is er nu ook niet meer bij hoor, ik moet ze ondersteunen maar dat doet ook weer zeer zegmaar. Die van mij gaan er na 3 korte zw en dan hopelijk nu 9 maanden lang echt verschrikkelijk uitzien volgens mij :(:(. Er zaten nog aders van vorige x en nu een donkere rand.. Dat boeit me totaal niet hoor, maar mooi is anders :).

Hoe is dat eigenlijk bij de mama's die al kindjes hebben? Zijn ze nog een beetje hetzelfde geworden? Het was mijn mooiste lichaamsdeel, maar daar kom ik nu inmiddels wel van terug.

xxx

7. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

knapperd he? onze mini :D

Visjes, jammer dat je nog geen hartje had, ik hoop dat je de volgende echo eindelijk het knipperlichtje mag zien.

sint maarten, uhm doen ze dat nog dan ;)

Elea, nou zit jij mij lekker te maken :x

L78 , oooh wat schattig....

over het hartje en zo...zoals de gyn mij het eerder uitlegde...
    Er zijn 3 kritieke momenten bij een prille zwangerschap.
    De innesteling, daarna het moment waarop het hartje moet gaan kloppen en dan rond de 8 weken.
    Als er hartaktie is bij 6w daalt de mk kans al flink en bij een goede echo tussen de 8 en 9 weken is de kans op een mk nog maar een paar %
    Vandaag werd er ook tegen me gezegd, nog 2 weken doorkomen is je echo goed, mag je er vanuit gaan dat het goed blijft gaan.

Ow en ik moest gaan genieten, want ze vond me geen stralende zwangere :)

Bellamano, ik snap je angst heel goed hoor.
    Bij mijn jongste kon ik ook pas genieten na een goede 20w echo.
    Nu merk ik het ook weer, ondanks een goede echo.
    Als de volgende echo ook goed is ga ik het eerste pakje halen, dat heb ik bij Duncan ook gedaan om het wat echter te maken.

en daar gaan we weer...wat wou ik nou nog meer typen :(
    Mijn hemel ik ben echt verstrooid zeg ;)

8. mamasan

mamasan Fanatiek lid

nog even op het laatste reageren...

Jomi/buddy, tnx!!!
    Ik doe rustig aan hoor, voor het zover kan met een drukke kleuter en baby in huis :D

Suekes, mijn boobs zijn niks meer :(
    Ik had ooit een mooie C, nu nog een kleine a
    Dus ik ben verslaafd aan de voorgevormde bh's :D

Dit weekend lekker druk...
    Zaterdag gaan we naar onze vakantie vrienden.
    Heel leuk om ze weer eens te zien, voor Damian ook want die vraagt nog steeds naar zijn vakantie vriendjes.
    Zondag misschien werken, maar dat hoor ik morgen als het goed is.

Angel, truste alvast!

9. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    he Sue, er is nog hoop hoor ;) Hier waren ze na de eerste keer zwanger en 7 maanden borstvoeding vooral heel erg leeg :$ Ik dacht echt, dat komt nooit meer goed! Maar het vulde zich na verloop van tijd gewoon weer met vetweefsel zeg maar. Na de tweede keer en 11 maanden bv waren ze even ver te zoeken ;), maar ook dat trok wel een beetje bij. Al zijn ze wel duidelijk een maat kleiner dan voorheen, de vorm is nog wel mooi zeg maar. Maarja wat je niet hebt kan ook niet gaan hangen hè :D

Ben ook benieuwd hoe dat nu na de derde keer gaat zijn. Ik word natuurlijk ook gewoon ouder, dus uiteindelijk zal op een dag de zwaartekracht toch wel overwinnen, haha. Maar tot nu toe valt het me dus nog heel erg mee.

10. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Meiden, tot morgen!

11. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ik ga ook naar bed! Trusten :)

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ga ook slapen...
    welterusten en tot morgen!!!

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hallooo

Even wat antwoorden op de voorgaande vragen..

T is voor ons de eerste maar ondanks we toch al een hele tijd bezig zijn wil t echt niet tot me doordringen!

op t moment dat ik die streepjes op de test zag had ik t niet meer.. maar verder? als ik er nu mee bezig ga en eraan denk is t echt een "ohja, t is nu echt!" :)

Moet zeggen dat ik ook t geluk heb niet misselijk te zijn ofzo!
    Al heb ik wel vreetbuien! ooohh.. krijg ik ineens ergens zin in.. meestal als ik t zie of eraan denk (denk aan reclame of wetend dat je t in huis hebt)

Zo heb ik vandaag al een bak fruitcocktail zitten wegeten en net een kroepia met pindasaus.. hihi

En dat we in de winkel waren MOEST en ZOU ik sinaasappelsap mee.. eenmaal thuis ook zo 2 glazen op.. zomaar zin in :D

Dus tot nu toe is t alleen maar lekker genieten en ik wil er ook sowieso gewoon helemaal vanuit gaan dat t goed gaat. er is nog geen reden waarom t niet goed zou gaan dus ik wil echt genieten!

Heb vanmiddag van mn moeder een 9 maanden dagboek gehad! erg leuk en dat wil ik wel gaan bijhouden!

Hadden/hebben jullie trouwens ook al heel vroeg t idee dat je onderbuik zich toch opblaast?? vond m ineens wel erg bol! :$

14. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    goedemorguh!!

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hallo meiden! Mag ik me ook bij jullie voegen? Vanochtend positief getest en uitgerekend op 21 juli 2010, volgens mijn eigen berekeningen dan...

Ik heb al een dochter van juni 2007.

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    en weer een goedemorgen deze regenachtige morgen!!

17. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Gefeliciteerd Manuela! Welkom hier!!

Voor toevoegen aan de lijst is het handig als je Senna een pb stuurt met gegevens.

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Hee Manuela, wat leuk! Gefeliciteerd!

Zijn er nog schokkende dingen gebeurt gisteravond?
    Ik voel me vandaag even niet zo tof, vind het toch ook wel moeilijk om vertrouwen te hebben... Misschien omdat ik al een goede zwangerschap heb gehad, dat ik nu denk dat het wel mis moet gaan. Stom he.
    Toch maar proberen het uit te schakelen, want ik had me zo voorgenomen om dat dit keer niet te doen!

Straks de vk even bellen voor een afspraak, maar dat gaat nog wel 4 weken duren...

19. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Mogguh

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145