Wij gaan vanavond naar mijn schoonouders, die wonen 4 uur rijden van hier. Manlief moet maandag naar zijn nieuwe werk in Parijs, dus we plakken een dagje aan he weekend vast. Hebben we lekker een lang weekend. Ben benieuwd hoe ik het ga verbergen dat ik zwanger ben... Mijn schoonvader maakt altijd superlekker kir voor mij met champagne en nu ga ik die niet drinken natuurlijk... liefs Elea
ik heb ook ff gereageerd op het bi-topic sommige reageren zooooo overdreven. ik ben zo misselijk bah. dylan heeft net alweer overgegeven het is echt heel raar wat verder lijkt hij nergens last van te hebben.
zeg dat je medicatie hebt gekregen van de dokter ivm een ontsteking ofzo en dat je daarom geen alcohol mag
ben ik weer even mijn dochter naar school gebracht... Ik ga even lekker in bad. Helaas nog geen nieuws van petatje?
hmm ik wilde zondag naar mijn ouders om het te vertellen, maar ze zijn er niet. Baal ik wel van, want ik wil er gewoon over kunnen praten. Vind het niks aan om een "geheim" te hebben, vooral voor m'n moeder niet...
Ha meiden, Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties. 24 november mijn 2e echo. Kan iemand hem erop zetten? Wie moet ik heel lief aankijken, haha? @ Petatje, meid ik hoop dat je het aan het vieren bent dat alles goed is. Ik ben erg benieuwd.
Ik had een zelfde iets Guppie, wilde mijn ouders dit weekend vertellen maar ze zijn er niet, en volgend weekend ook niet, dus eerste gelegenheid is nu pas 27 november als we daar heen gaan. (en ze wonen op ruim 2 uur rijden dus gaan er ook niet even op doordeweekse avond heen ) Baal ik van, vind het heel raar om over de telefoon te doen of er niets aan de hand is, maar wil het ze wel echt in persoon vertellen..
Hellow ladies,, Dat bijlezen veel @ petatje ik ben ook wel nieuwsgierig Ik heb er maandag 1 bij me huisarts.. Zal wel nie veel te zien zijn, weet iemand wat je dan ziet? Nog steeds nergens last van, behalve hoofdpijn
Bij 5 weken nog niet zo veel, vruchtzakje en vruchtje. En of deze in je baarmoeder zitten. Voor een hartje ben je wrs nog te vroeg
Ik heb ook net boodschappen gedaan, ben verdorie de helft vergeten Hoe bedoel je, zwangerschapsdementie!! Gelukkig is vriendlief lekker op tijd thuis dus moeten we samen nog maar even de spullen halen die ik ben vergeten. Ik heb vanavond geen zin om te koken dus we gaan lekker iets bestellen, nog geen idee wat! 8)
Ik heb goed m'n best gedaan....alles gehaald voor eten vanaaf, morgen en overmorgen. Tenminste ik denk dat ik nu alles heb....en geen gekke dingen meegenomen Mama chan, kom je zo op de thee en je puddingbroodje verorberen?
Lekker Senna! Waar ga je uit kiezen? Ik heb besloten vanavond groene groente met vis en dan voor het weekend wat ongezonder: uiensoep en pannenkoeken.
Ik denk dat het hier pizza wordt 8) hebben jullie trouwens ook dat je nu dingen schoon gaat maken wat je eigenlijk anders maar 1x per jaar dat ofzo Ik heb net de kieren van de badkamer zitten boenen.. ik was klaar en dacht: waar ben ik eigenlijk mee bezig hahaha Ook de keukentegels heb ik helemaal schoongeboend.. haha Nu ben ik van mezelf al een poets muts, maar zo erg..
hahaha, ja ik weet het, alleen ik ben van mezelf al een poets muts dus denk ook dat het daardoor komt. Ik zit nu ook hele dagen thuis dus je moet wat doen