Gefeliciteerd tante angel!! Zo de site en de lijst even zitten vergelijken, alles is weer up to date.. sommige mensen stonden wel op de lijst en niet op de site of wel op de site en niet op de lijst gelukkig heb ik hier een dagtaak aan nu ik niet werk heb ik toch wat te doen
dank je wel ben nu voor de 5e keer tante geworden echt leuk en wordt begin dec nog een keer tante en volgend jaar zelf weer mams echt super heb er zon zin in
Ik wordt voorlopig nog geen tante (hoop ik!!), mijn zusje is 15 Mijn zusje vind het wel helemaal geweldig dat ze zo jong tante word!
nee dat is niet te hopen zou toch wat wezen maar is wel leuk dat zij al tante wordt leuk joh ....wij hebben best een grote fam ik ben de oudste en dan heb ik 3zussen en 2broers de jongste is nu 18 en de oudste is nu 29 mijn broertje was 5 toen hij oom werd hahah heel appart
pfff begin wel btje nerveus te worden voor maandag enige wat ze kunne zien is dooier zak? dan week nog niks toch
Voor degene die ook zere borsten hebben heb ik een tip.. Zachtjes masseren met Zwitsal mama borsten creme. Owww is zoo lekker om te smeren, het ruikt lekker en het helpt je huid soepel te houden Ook heb ik van Zwitsal mama de body gel-creme gekocht voor het hele lichaam.. Ohwww heerlijk! En de mannen vinden het vast niet erg om te helpen masseren/smeren
dat is waar maar je weet wel of het goed zit in je baarmoeder of bbz ...veel succes maandag heb vertrouwen
Hoi allemaal ! Ik wilde iedereen even feliciteren ! Jeetje wat gaat de tijd snel ! Liefs een Juli 2009 mama !
Even snel moet zo E weer van school halen. Ben vanmiddag lekker in bad geweest. Heerlijk, maar ben er alleen zo loom van geworden... Heb daarom maar een zak m&m's opgegeten krijg je energie van Heb bijna alle tassen ingepakt, nog een paar dingen en we kunnen lekker gaan.
Dat mocht ie willen Heb net een glas appelsap over mijn laptop gegooid, dus even kijken offie het nog wel doet. Mn dochter (bijna 2) roept al 2 dagen "mama dom". Dus.... Net ook boodschapjes gedaan, t/m woensdag en bij de visboer geweest, dus die vette vis komt wel goed Was eigenlijk op zoek naar gerookte makreel, maar dat mag niet vacuum verpakt toch? Iemand tips? Ik heb nu gegrilde makreel genomen. Angel gefeliciteerd! Ik word voorlopig ook geen tante. Mijn zusje is 17 en mijn broertje moet eerst carrierejagen. Nieuwe mama's ook gefeliciteerd! Mijn zusje komt zo eten en daarna gaan we sporten. Hoe ga ik dit nou allemaal verbergen, zij is echt zo iemand die het meteen doorheeft...
Hoi allemaal! Wow 41 alweer, gefeliciteerd aan de nieuwe dames! Djaar; ik heb ook soms buikpijn, zijn echt mijn darmen die moeilijk doen. Heb ook al weken af en toe diarree. Ik geloof niet dat het een slecht iets is iig. Joel; Toen ik met 6w1d een echo liet maken werd ik teruggezet naar 5w3d, er was een vruchtzak met een dooierzak te zien en een kleine verdikking waar het beebje zou zitten. Pas na 8 weken kunnen ze je termijn bepalen, voor die tijd groeit elke zwangerschap op zijn eigen tempo. Wil dus helemaal niets zeggen! Verder laat ik de echo toch doorgaan, mannetje wil liefst z.s.m. en heeft geen geduld. Met mijn geduld zit het wel goed en ik voel me ook goed. Mijn hele lijf is alweer veranderd. Ik ben echt zo strontmisselijk elke dag dat ik niet anders kan dan geloven dat het wel goed zit. Inderdaad L78, het schommelt zo van goed naar slecht, waaaaaah. Ik hoop gewoon dat we geen slecht nieuws meer horen hier! Petatjeeeeeeee, waar ben je, we willen goed nieuws! Senna, als het je teveel wordt mag je ook pb's doorsturen hoor, ik krijg niks binnen nl, haha. Vinnik nie erg heb mijn handen al vol aan mezelf. Heb jij trouwens iets van emafasene gekregen van de doc ofzo? Ik denk dat ik maandag ook maar ga bellen, aan de andere kant vindt ik het heerlijk om me zo te voelen, geeft een veilig gevoel raar genoeg. Angel gefeliciteerd!!! Ik ben 3 weken geleden voor het eerst tante geworden van de kleine meid van mijn kleine zusje . Keileuk! Ik ga ze even bellen trouwens. Weekend; ik ga naar Shinedown in de melkweg (en ff shoppen) met Bart, mam, stiefvader en tante. En er kwam nog iets... Soil en Counterpoint, maar die ken ik niet goed. En vanaaf uit eten met beste vriendinnetje bij de chinees, dat ga ik morgen weer bezuren hahaha.
Trouwens, ik was net een bh cup omlaag gegaan door het afvallen, maar ik draag nu mijn oude bh's weer en die zitten strak! Ruim een cup erbij dus! Ben toch niet de enige mag ik hopen?
@Sue: Ik vind het nog niet teveel worden hoor.. no problem, heb toch niks beters te doen Ik heb idd emafasene gekregen van de doc.. ik kon gewoon niks binnenhouden door de misselijkheid, dat werd me toch ff iets te gek
Nee guppie zeker niet! Ze puilen bij mij uit mijn grootste BH helaas. Ik heb nog een zw bh liggen maar die geeft mijn borsten zo'n stomme vorm dus die trek ik toch niet aan.
O ja het weekend.. vanavond even een nieuwe bh kopen hier zitten al mijn bh´s te strak en dat gaat echt zeer doen.. Morgen overdag boodschappen en ´s avonds gaan de mannen stappen en komen de meiden bij mij thuis lekker filmpje kijken en kletsen 8) Zondag komen mijn schoonouders eten
hoi meiden, heb niet bijgelezen. ben kapot vandaag het er 8 uur werk opzitten. viel ff tegen een hele dag. rest van de week maar halve gehad. en nu heb ik pijn in mn heupen ofzo geen idee wat er nou eigenlijk pijn doet. aan de zijkant zeg maar mn heup doorstralend naar mn rug. bah. voelt niet echt lekker. maar ja. en verder doodmoe! gister was ik zo onzeker dat het niet goed zou zitten dat ik er zelf gek van werd. kreeg pijn in mn lies zeg maar, en dacht ojee, stel je voor dat hij bijv, in mn eierstok zit. dus buitenbaarmoederlijk. was zo bang. sorry moest t ff kwijt.