@ mamaT Maandag is een mooie dag voor een echo Hier moe moe moe , volgensmij komen de kwalen nu bij mij.. hoofdpijn en ontstoken tandvlees Hier ook al een buik(is van de eerste of van de darmen)
Zo probeer ik ook te denken hoor. Dat het nu goed zit en ik 9 december een mooi kloppend hartje zie en een bewegelijk minimensje. Maar toch die rugpijn maakt me aldoor zo onzeker? Terwijl het toch anders voelt dan de vorige keer. Ook omdat ik bijna geen kwaaltjes heb. Maar positief blijven hou ik mezelf voor.
Ik heb maandag echo bij huisarts om te kijken hoe ver,, met 8 weken heb ik er 1 bij de gyn maar ik denk dak ga vrgane of ik eind van de 6 de week nog ff mag komen voor het hartje bij me huisarts.. zou ik dat kunne vragen denken jullie??
Hi Lizz, misschien is het juist wel goed dat het anders voelt dan de laatste keer?! En rugpijn hoeft toch helemaal geen voorbode te zijn van dat het mis gaat? Hoop toch dat je ergens wat vertrouwen uit weet te halen, dat is fijner, denk ik.
Rugpijn kan een teken zijn dat de baarmoeder groeit. Daar hou ik het dan ook op hoor. In juli beval ik gewoon van een mooi gezond kindje. Maar het is meer gewoon echt zo vervelend en je kan/mag er niks voor nemen. Als het te erg wordt ga ik eens vragen wat ik er aan kan doen om de pijn te verlichten.
ik heb gister een ibuprofen genomen Had tandpijn:S ik las dr na dat er op staat dat je t nie kan nemen nu??
meiden, ik ga lkr voetbal kijken en boek lezen over zwanger worden. Ja lijkt misschien een beetje laat, maar vind het erg leuk om te lezen over bevruchting en de eerste weken...Dit boek is bedoeld als handboek voor mensen met een kinderwens of juist de twijfelaars, geschreven door Mariel Croon. En het staat echt boordevol informatie, erg interessant.
Fijne avond verder Liz. Lekker lezen! En die zwitsal daar ga ik maandag dan even voor kijken. Goed idee...!!
Ik ga er ook vandoor. Even plat op de bank. Lekker even Ik hou van Holland kijken. Iedereen fijne avond. Tot morgen.
Iboprofen kan je idd beter niet nemen. Ik had dat ook gedaan de 1e keer toen zij mijn tandarts dat het wel mocht. Oeh wat was ik toen onzeker. Heb toen zelfs een pretecho laten maken om te laten kijken of alles oke was, wat de vk niet wilde doen. Maar goed, dat was ook een beetje overdreven denk ik... Wij hebben het vanavond mn ouders verteld, dus dat is er ook weer uit. Ze vonden het erg leuk, maar mn moeder vroeg of ik nou ga stoppen met werken... dus... Ik dacht dat ik een moderne moeder had hahaha! Verder geen verwijten ofzo hoor, ze vind het gewoon knap dat ik wil blijven werken.
Het is niet erg dat je dat hebt gedaan, maar gewoon niet meer doen. Ik heb bij de eerste zelfs diclofenac (ofzoiets) gekregen voor 3 dagen.. en daarna 3 dagen een nog sterkere. Ik ging gewoon dood van de zwangerschapsischias. Daarna kon ik er nog voor kiezen om de rest van mijn zw in het ziekenhuis te worden opgenomen, want dan zou ik aan het infuus moeten.. die keuze heb ik nie gemaakt omdat ik nog moest afstuderen. Ging na een tijd wel weer weg, maar kwam terug na de bevalling!! Moet eerlijk zeggen dat ik toen helemaal niets wist van de zwangerschap. Ik nam bijv gerust paracetemol, dat probeer ik nu ook niet te doen.. tenzij het heel erg is.
Ik heb maandag 10.50 de echo. Ik werk smorgens thuis, maar moet smiddags wel naar kantoor want heb een meeting met een klant en daar moet ik per sé bij zijn.
Hoi! Ik kom ook nog even spieken, de wedstrijd van NL is maar schraal haha. Ik heb maandag mijn echo om 17:15. Ik ga em toch doen, klaar. Is wel een drukke echo-dag, allemaal goed nieuws, weet ik zeker! MamaT: Ik snap je hoor, ik kamp er ook mee. Ik probeer posi te blijven tot het tegendeel is bewezen, maar ik wapen me wel alvast voor een klap. Ja grappig dat hier zoveel van onze mannen ploegen draaien . Wel/niet eten: Ik had gisteren rijstepap gemaakt en daar flink kaneel ingedaan, daarvoor had ik ook al aan de pepernoten gezeten.. Blijkt dat kaneel niet goed is tijdens de eerste 3 maanden. Dus meiden, niet teveel pepernoten snoepen. Eten: Ik denk ik ook veel aan eten, zodra de misselijkheid wegtrekt. Gelukkig is het vandaag af en toe weggetrokken, gewoon geen vette hap meer, dan voel ik me een stuk beter. Heb wel gezondigd, een euroknaller hamburgertje van de Mac. Maar dat is niet echt vet, toch? Zo ik ga weer terug naar de bank, lekker chillen. Val nu alweer bijna in slaap, zzzzz... Oja, vandaag heb ik bij prenatal een zilver met witte knuffel-ster gekocht waar muziek uit komt, dan moet je aan de kleinere ster draaien, past goed bij de rammelaar die ik 1,5 maand geleden al had gekocht. Zo schattig! Is het eerste wat ik deze keer heb gekocht, ben toch weer even een beetje overstag gegaan . xxx Sue
Nou, wij zijn weer thuis.... Zouden 2 dagen in een hotel in Drenthe met een bevriend stel gaan zitten (zij hebben een zoontje van bijna 5), maar als je dacht dat Emma daar wilde slapen, nee dus. Drama, echt paniek elke keer als ik de kamer uit ging. Erbij blijven zitten werket ook niet, zodra ze sliep en ik de deur dicht wilde doen werd ze wakker (was een rotdeur). Niets gezellig eten met z'n 4en beneden in het restaurant dus. We hadden het zo gehad dat we maar naar huis zijn gegaan. Mevrouw heeft in de auto heerlijk geslapen en kon haar thuis zo slapend overleggen in haar bed... Raar hoor, ze slaapt anders altijd heel braaf, ook op andere plekken. Over buikje: dat was bij mij na de eerste ook nog niet helemaal weg.. Ik hoop dat ie de komende weken nog niet erg veel dikker wordt
Nou dames.. ik zit braaf aan een sinaasappeltje in de hoop dat dat mn trek weer eventjes stilt.. hihi