@ stephanie24: ja vlot of niet, er is toch echt al een buikje Al weet ik dat het mijn darmen zijn is het toch leuk om een foto te maken Wij gaan nu een half uur in de auto zitten richting mijn vader! Tot vanavond!! Voor eventuele veranderingen, wijzigingen of nieuwe mama's!! Moeten mij maar even pb-en dan zal ik het vanavond bijwerken
ik heb ook weer wat foto's in mn album staan, zie toch wel verschil nu. kga weer hangen want ben nog steeds niet in orde. rotgriep!
Hee meiden, Vandaag ben ik er helemaal niet mee bezig dat ik zwanger ben, mijn dochter Ymke is flink ziek. Moest halsoverkop weg van mn werk. Nu gaat het wel aardigjes in zoverre dat ik niet de behoefte voel om in paniek de huisarts te bellen. Maar ben wel erg bezorgd hoor. En moet vanaaf weg en we hebben geen boodschappen meer in huis. Gats wat kan je soms in spagaat zitten als moeder! Kikkert balen zeg! Miss nu al de fysio bellen? Onze hond plakt gewoon de hele dag aan mijn kont. Verder niet irritant ofzo... Setje, ik heb de echo ook laat hoor! Bellamo, fijn dat je een goede uitslag hebt! Angelsound zou ik dus echt niet aan beginnen. Oeioei als je het hartje dan een keer niet kan vinden.... overigens is helemaal niet bewezen dat dat ding niet schadelijk is, dus dat het veilig is... Jeetje Es, wat een buik al! Chelle25, werk jij ook in het onderwijs! Welke vorm doe jij? Setje, bij ons heeft het ook lang geduurd voor ik er weer zin in had hoor. Maar meer omdat ik zwanger zijn eigenlijk niks aan vind en bevallen al helemaal niet... mamasan, oei autisme! En klassiek nog wel... Wel fijn dat hij meteen naar het speciaal onderwijs kan! Gaan jullie voor cluster 4 kiezen? Ik heb in dat onderwijs gewerkt, wel heel fijn voor autistische kindjes. Niet meteen aan de toekomst twijfelen hoor! Is er ook een IQ onderzoek gedaan? Als je er behoefte aan hebt mag je me wel pb-en. Ik heb wel wat ervaring in die richting en heb ook een jaar de jongste kindjes gehad op het cluster 4. nancy79, kan je uitleggen waarom jullie voor een vlokkentest kiezen? Ik wil ook graag testen, maar weet er nog amper iets vanaf. Ik wil iig niet de test dat ze in je bm gaan prikken, of is dat de vlokkentest?
Oh en toen drukte ik per ongeluk op verzenden hihi suekes, zoethout kan je bloeddruk verhogen. Maar die van mij was altijd zo laag de eerste 20 weken dat ik ze niet ga tellen. Maar je moet er wel voorzichtig mee zijn! zwangerschapsbroek heb ik nog niet nodig hoor. Heb ook nog geen opgezette buik. Maar ik houd mn buik wel in, mocht iemand het toch opmerken... En daarbij pas ik mn oude niet meer, omdat ik iets meer dan alleen mn zwangerschapskilo's kwijt ben!
Hiii! Volgens de testen ben ik licht zwanger, haha dat kan niet, maar goed een lichte streep dus en ze zeggen toch een streep is een streep? Ik weet het sinds vandaag. Ben er nog best wel onzeker over, of het echt zo is. Ook wel blij natuurlijk.. Maar had het nog niet verwacht. Eigenlijk mag ik niet eens zwanger worden ivm bepaalde medicijnen, daar stop ik iom de arts morgen mee. Hoop dat deze club gauw groter wordt! Alle andere juli 2010 mama's gefeliciteerd!
Zo meiden dat gaat goed met de buikjes! Ik zal vanavond ook weer proberen te klikken. Vooral 's avonds heb ik nl ineens iets wat op een 'echte' buik lijkt @Bellamano. Wat fantastisch dat de uitslagen goed waren, wat zal dat een opluchting zijn zeg. @Emmely, lichte streep of niet, zwanger is zwanger hè Gefeliciteerd!!!! Kom net terug van de koffie bij een vriendin. E line was heel lief, maar werd 'opeens' strontvervelend. Had al het idee dat ze behoorlijk moe was, maar was de straat nog niet uit of ze sliep al! Kon haar zelfs zo overdragen naar haar bed, zo moe was ze (dat is al een jaar niet meer voorgekomen geloof ik). Nu liggen ze dus allebei lekker te tukken boven. Even tijd voor mama Liefs Elea
hey meiden. mag ik ook meekletsen hier?? ik heb gisteren avond licht positief getest en vandaag goed positief getest dus als t goed is wordt ik weer een juli mama. mijn 1ste dochter Nikita Milou is van 08-07-08 (3 weken te vroeg geboren) en ben nu dus zwanger van de 2de moet nog erg aan t idee wennen maar dat gaat vast goed komen. 3 dec heb ik een termijn echo om te kijken hoe ver ik ben en om een foto te kunnen geven aan de opa en oma met sinterklaas, altijd leuk natuurlijk want dan willen we t vertellen. dan weet ik als t goed is ook de datum waarneer t verwacht wordt.
Afspraken November '09: Manonie: 1e echo 19-11-2009 Kikkert: 1e echo 19-11-2009 Re81: intake VK 23-11-2009 Es09: intake VK/1e echo 24-11-2009 Marsim: 2e echo 24-11-2009 Bubsie: bezoek Gyn 25-11-2009 Joel: 1e echo 25-11-2009 Felicia1986: Bezoek VK 25-11-2009 Sabrina79: bezoek VK 26-11-2009 Abeltje: bezoek VK/1e echo 26-11-2009 Mama Chan: 2e echo 27-11-2009 Kikkert: bezoek VK 30-11-2009 Angel74: echo 30-11-2009 December '09: Lilly1983: eerste echo 01-12-2009 PamPapilio: intake VK 01-12-2009 Nalaatje: 1e echo 01-12-2009 Lilly1983: intake vk 02-12-2009 Mama Chan: echo 02-12-2009 Hellie: intake VK 02-12-2009 Manny211: 1e echo 03-12-2009 Suekes: echo 07-12-2009 Joel: bezoek vk en echo 07-12-2009 Petatje: echo 08-12-2009 Eline25: intake VK 09-12-2009 Babyke: 1e echo 09-12-2009 Setje: intake VK 09-12-2009 Lizz1: eerste echo en bezoek VK 09-12-2009 Guppie81: eerste echo en bezoek VK 14-12-2009 Caraemma: 1e echo en intake VK 14-12-2009 Mamasan2001: intake VK/1e echo 14-12-2009 Eline25: 1e echo 14-12-2009 Satori: intake VK 21-12-2009 Re81 1e echo 22-12-2009 Satori: 1e echo 23-12-2009 Setje: 1e echo 30-12-2009
We kiezen ervoor omdat we zeker willen zijn dat het kindje niet gehandicapt is... Want (O jee, nu krijg ik misschien een hoop meiden op mijn dak) mocht dat zo zijn, dan kiezen we er waarschijnlijk voor om het weg te laten halen we willen dat zo'n wurmpje niet aandoen en heel eerlijk, onszelf eigenlijk ook niet.. We krijgen eerst een nekplooimeting en ons is verteld dat ALS daar wat uitkomt dan pas krijg je een vlokkentest (inderdaad prikken in de bm volgens mij) anders niet. Vlokkentest is best wel risico voor het kindje dus daar zouden we nog 1 2 3 over nadenken denk ik... Phoe wat sta je dan voor een hoop keuzes ineens he...
Nieuwe mama's WELKOM!!! Ik heb jullie een pb gestuurd. Ik zet jullie vanavond erbij op de lijst en op de site!! Ik ben nu niet thuis..
ja gewoon regulier basisonderwijs...heb groep 7, nu al voor mijn derde jaar. @ nieuwe mama's....gefeli en welkom. @ mamasan...poeh hee klassiek autisme...das nie niks nee. Maar met de juiste aanpassingen en aanpak kan hij nog best ver komen hoor. @ de rest, eh ik weet het allemaal niet meer. Ben meer dan de helft al weer vergeten. sorry.....! gr Chelle
hey meiden,heb een hele hoop moeten bij lezen. @geslacht hoe sneller we het weten hoe liever hihi @tests geen trippletest,geen vlokkentest,geen vruchtwaterpunctie alleen maar een nekplooimeting.Als die slecht is dan zien we wel verder. Mijn gyne wil op 9 weken de tripple test doen en ik wil die niet. We zien wel. @mamasan pfff das inderdaad eventjes een klap. maar zoals chelle zegt:met de juiste begeleiding kom je inderdaad al heel ver. ga straks nog wel eens men buikje trekken. We hebben het heel druk nu met de verhuis. Ik moet dan wel veel rusten met men BI maar probeer wel wat te helpen. Ben gisteren naar een kinderdagverblijf gaan zien. De opvang zou vanaf februari 2011 zijn en ze belden vandaag terug om te zeggen dat ze geen plaats hebben dat wordt nog wat om opvang te vinden
Wat een kletsmajoren zijn jullie zeg hahaha, ben bek af en heel moe dus ga niet opveral op reageren. nieuwe mama's gefeliciteerd ik voel me echt een opgeblazen balon, mn darmen zijn flink in de weer. vandaag ook weer naar fysio training geweest en had na de tijd best wat kramp dus als ik maandag weer moet zal ik dat melden ook.
wow die buikjes van jullie gaaf zeg heb ook nog buikje overgehouden van vorige x maar mer k idd wel dat t niet meer makkelijk kan inhouden en vorige keer had ik met 6 wken al positiekleding aan dus ben beniewd want wil t niet snel vertellen deze keer maar ja ben zelf ook niet de magerste dus nieuwe meiden gefeliciteerd er is veel bijgeschreven en heb met franse slag gelezen maar ook weer een vlinder bij helaa. meis succes. wij willen ook weten wat t word, vorige x manlief en ikke niet maar dan lig je daar en wilde ik toch weten en nu ook. gewoon makkelijk heid want denk weer jongen mar zeggen toch pendels meisje en man maar ja we zien wel vandaag naar dokter geweest, jason had koorts, hoest en oorpïjn. gelukkig geen m griep maar slijm op luchtpijpen,. longen schoon en opgezette bloed vaten in oren(nooit van gehoord) maar ja komt goed. nog 1 dagje vrij en dan weer 2 dagen werken bah. maar ja wat moet moet he nou meiden ga weer en zal morgen weer verder lezen
als ik die buikfoto's zo zie moet ik ook maar is wat gaan maken op dit moment is er nog niet echt veel te zien bij mij, maar wel leuk om elke week bij te houden