Zo ik ben thuis, als het goed is is alles weer up-to-date Nu ga ik lekker mijn bedje in, tot morgen!!
Haha MamaT. Wij delen wel meer dezelfde dingetjes. De cola smaakt me ook totaal niet maar ben t zo gewend. Drink de hele dag kruidenthee, water en chocomel haha. Oh gauw slapen, pas morgen de pbtjes ff aan. Xxx truste!
goedemorgen dames, even een vraagje hoor hebben jullie nog zin in klussen nu jullie zwanger zijn?? ik vind het een beetje eng om te doen, ookal weet ik dat het totaal geen probleem is. hoe kijken jullie hier naar??
Oh meiden, heb net zo ontzettend moeten spugen niet normaal... Ben nog steeds heel erg misselijk. Zat vanochtend vroeg al aan de cola
@Susanne, wat een *piep* streek van je trainster zeg! :x Kan daar zo enorm pissed om worden he.. Mijn schoonmoeder had ons het zelfde 'geflikt' vorige week, bah Twirlen? Gaaf zeg! Heb vroeger in een ver verleden aan majoretten gedaan. Nu nog steeds als ik zo'n baton in mijn handen krijg, ga ik weer. Verleer je nooit volgens mij Maar knap hoor, succes! @Luckyblue, nee even geen sex voor moi! Hoop wel dat de zin weer komt hoor @Buikies, mooi hoor allemaal! Ik heb er ook al 1 in mijn fotoalbum staan van paar weken geleden. Volgende week maar weer een nieuwe maken. @Hier, gister onenigheid met mijn baas gehad om mijn werkuren na de bevalling. Wil graag 4 x 9 uur gaan werken (veel I know, maar dit ivm financien) maar mag niet van meneer, en hij doet het zelf wel! Volgens hem was dat voor het MT besloten had dat het niet meer mocht... Vandaag dus maar het een en ander uitzoeken. Zei al tegen hem: je hoort nog van me, want niet de één wel en de ander niet. :x Heb er trouwens ook een topic over geopend op "zwangerschap en werk". Verder alles ok hoor, voel me nog geweldig, lekker op mijn roze wolkje nog steeds
jajajaj ik ben ook juli mama ik ben de 22 uitgerekent hoe voelen julli al kwaltjes ik wel heel veel maar kan rustig doen ik heb op moment geen werk me baas schopte mij er gelijk uit en krijg niet een een uit keering om dat ik daar maar 2 weken heb gewerkt maar dat is niet erg me man verdient genoeg maar zoek wel veder xxxxx
@ Nancy oow gelukkig jij hebt het dus ook mijn mannetje begrijpt het ene kant niet andere kant wel. en ik zou het ook niet gelijk pikken van je baas, evt vraag stellen bij de vakbond?
@susanne, wat een naaistreek van je trainster zeg @luckyblue, klussen hoeven we niet meer he.. we zijn al zwanger hihi maar nee zin in sex heb ik ook niet, veel te bang dat het daardoor misgaat, dus helaas voor mn ventje.. hahaha Mooie buik foto's die erbij zijn gekomen morgen ga ik de mijne weer maken... Gister weer te fysio trainen geweest, had al minder gedaan dan normaal maar wel kramp na de tijd dus dat moet ik maandag ff zeggen daar. verder nog steeds geen misselijkheid hier ofzo haha. Morgen komen ze van moeders voor moeders, dus ga zo ff een lekkere cake bakken ofzo of boterkoek.. moet ff kijken. en dan niet al het beslag op snoepen want dan heb ik nog niets voor morgen
Goeiemorgen! Sex... Gewoon niet zo'n zin in op het moment. Ben nergens bang voor. Miskraam krijg je niet door te sexen. El, balen dat je zo misselijk bent zeg! Doe maar rustig aan jij. Ik heb straks cursusmiddag van m'n nieuwe baan. Heb er zin in, maar ook wel spannend! Allemaal nieuwe collega's. Is nieuw project dus iedereen is nieuw. Ben benieuwd hoe m'n baas reageerd als ie in januari (dan begin ik) hoort dat ik zwanger ben...
Nieuwe mama's welkom en van harte gefeliciteerd!! Kikkert, als het goed is heb je nu je echo. Veel plezier. Ik hoop dat je een mooie echo hebt! Hier vannacht heerlijk geslapen. Vanaf een uurtje of 4 weer regelmatig naar de wc. Ach even snel en dan weer mijn bedje in. Voel me vandaag weer wat beter. Vanavond een afscheidsfeestje, er gaan 4 collega's van me weg. Zaterdag gaan we een beetje rondkijken voor een kamertje. Is wel leuk om je af en toe zo te kietelen, haha.
goede morgend dames! Hoop dat kikkert een hele mooie echo komt showen sebiet moet nu gaan,kom straks nog wel kijken
Ook goedemorgen! Heb af en toe wel wat vlagen misselijkheid, maar eigenlijk vooral als ik te weinig heb gegeten. Jammer genoeg heb ik dat gevoel (dat ik te weinig heb gegeten) zowat de hele dag door hahaha. Ben benieuwd naar de echo van Kikkert!! xx Satori
Afspraken November '09: Re81: intake VK 23-11-2009 Es09: intake VK/1e echo 24-11-2009 Marsim: 2e echo 24-11-2009 Bubsie: bezoek Gyn 25-11-2009 Joel: 1e echo 25-11-2009 Felicia1986: Bezoek VK 25-11-2009 Sabrina79: bezoek VK 26-11-2009 Abeltje: bezoek VK/1e echo 26-11-2009 Mama Chan: 2e echo 27-11-2009 Kikkert: bezoek VK 30-11-2009 Angel74: echo 30-11-2009 December '09: Lilly1983: eerste echo 01-12-2009 PamPapilio: intake VK 01-12-2009 Nalaatje: 1e echo 01-12-2009 Lilly1983: intake vk 02-12-2009 Mama Chan: echo 02-12-2009 Hellie: intake VK 02-12-2009 Manny211: 1e echo 03-12-2009 Suekes: echo 07-12-2009 Joel: bezoek vk en echo 07-12-2009 Petatje: echo 08-12-2009 Stephanie: termijnecho 09-12-2009 Eline25: intake VK 09-12-2009 Babyke: 1e echo 09-12-2009 Setje: intake VK 09-12-2009 Lizz1: eerste echo en bezoek VK 09-12-2009 Guppie81: eerste echo en bezoek VK 14-12-2009 Caraemma: 1e echo en intake VK 14-12-2009 Mamasan2001: intake VK/1e echo 14-12-2009 Eline25: 1e echo 14-12-2009 Satori: intake VK 21-12-2009 Re81 1e echo 22-12-2009 Satori: 1e echo 23-12-2009 Setje: 1e echo 30-12-2009
Kikkert heel veel succes bij je echo!! Ben benieuwd!! Ik ga vanavond op kraamvisite bij vrienden, kindje is net een week oud Moet vanmiddag alleen nog ff een kadootje kopen.. En dan ben ik toch in de baby winkel en kan ik gelijk ff ideeën opdoen voor mezelf
Heyhey, Pfffff ben weer een beetje bijgetrokken al zou ik het liefst naar mijn bedje gaan. Maarja er scharrelt hier nog een kaboutertje rond he, dus hopelijk lukt het vanmiddag om even te gaan liggen als zij slaapt. Ik hoop dat Kikkert nu haar mooie echofoto's zit te bewonderen. Ben benieuwd! Wij moeten morgen voor de intake hier. Toch nog best spannend...
@ mamasan ik weet dat het niet voor een mk kan zorgen, maar vind het toch een beetj eng dus mijn mannetje moet maar geduld hebben tot ik daar overheen ben @stephanie ik ben nu anderhalve maand aan het werk bij mijn nieuwe werkgever. heb een halfjaar contract en ben benieuwd of ze mijn een nieuw contract geven als ze weten dat ik zwanger ben.
wow sportklimmen. dat lijkt me ook echt zo gaaf. ik heb zelf behoorlijk hoogte vrees dus ik ga t niet proberen maar ik zou wel de lef willen hebben hoor. respect. in jan 2007 wasik net 12 weken zwanger van Nikita en toen stond ik dus ook op t NK op de vloer met mijn solo en ben toen 2de geworden. daarna tot 26 weken door gegaan maar door de bekkeninstabiliteit ging t niet meer lukken. ik ben toen in de vakantie bevallen en heb 8 weken na de bevalling ales weer opgepakt. ik weet ook nog niet of ik mee ga naar schotland. misschien als reserve dat als ze me echt nodig hebben dat ik er wel bij ben. daarnaast wil ik mijn teamgenoten wel steunen maar dat zie ik nog wel. moeten nog een paar nachtjes over geslapen worden
zo mooi buikie hoor. begint al echt te komen zie ik ben benieuwd hoe lang t gaat duren voordat je je broeken niet meer past en op zoek mag naar de positiebroeken