Juli 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Eline! Echt goed meis dat het beter gaat met Kim, lekker genieten! Wat een prachtige foto's, 'n scheetje:D!

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    wat een mooi meisje is Kim seg!

hier:Laura heeft daarstraks 2 keer gelachen naar Andrew. Heb het zelf niet gezien maar het gaat dus de goede kant op :D

wij zijn aan de poets,Andrew is de lederen salon aan het poetsen,ik ben wat speelgoed aan het poetsen en de was aan het doen.
    Straks bbq op het werk jummie!

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jahoo Petatje een lachende Laura:D! Veel plezier bij de bbq, altijd lekker en leuk!

4. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Dithje: ja ik heb dr beneden staan omdat ze me anders alles bij mekaar schreeuwt,en dani wakker heb, kijk als ze nu doorslaapt dan doe ik haar lkker in dr bedje na de laatste fles;)
    overdag slaapt ze ook in dr bed,

Es: jee meid, wij vrouwen draaien wel de meeste tijd ervoor op idd..

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Dag dames!

Ik ga zo even reageren op iedereen!
    Een latertje hier.. Gister films gedownload en waarschijnlijk virus binnengehaald, damn alles van slag! :$ Hopelijk nu alles weer in orde ;)
    Bas deed de nachtvoeding en ik de ochtend en heeft hij hem mee naar beneden genomen en toen werd ik pas om half 11 wakker :$:$:$ Durfde het bijna niet te zeggen hier ;) Ik schaamde me rot tov Bas maar die vond dat ik het verdient had ;)
    Bas had 'm in bad gedaan en daar kwam deze foto uit toen we hem af gingen drogen. Is dat schattig of is dat schattig! Leuke foto voor mijn toekomstige schoondochter whihi :p

Bekijk bijlage 93790

Ik haal deze foto wel straks weg omdat ik altijd bang ben dat dit soort foto's voor verkeerde doeleinden ergens worden gebruikt....

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, ja wat een aso's heb je toch, kan daar ook heeeeeel slecht tegen :x:x
    Lekker relaxdagje thuis vandaag voor de rest?

@Guppie, wat een supernacht voor jou! Balen van je mans wekker :(

@Es, ach meis meen je niet? :(:( Blijven praten hoor, dat is echt het beste (moeilijk I know) maar is echt de remedie.. sterkte!

@Sam, jeetje, weer zo een *piep*nacht voor jou... :( sterkte meis :(

@Einneh, wow klinkt niet best! Hopelijk biedt de hap uitkomst, beterschap! :(

@Mamma chan, ik denk dat ze doorgeslapen heeft hoor, anders had je haar zeker gehoord.. lekker van genieten ;)

@Petatje, jeeeeeeh ze heeft gelachen, top! Hier ook niet zo een lachebekje hoor, alleen als hij wakker is en ik hem uit bed kom halen. Voor de rest vertikt ie het meestal...
    Druk dagje voor jullie!

@Eline, wat een heeeeeeeerlijke foto's :D En top dat ze zo weinig huilt en heeft gehuild, houwen zo! :)

@De rest, knuffel! Niet onthouden :(

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    ahhhh Nancy, wat een schatje!!!

9. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Nancy: aaah wat een wereld man heb jij zeg!!!
    lieve foto van je binkie,

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Wat zal ik doen?
    Wij willen even naar een braderie, maar Naomi slaapt..
    Nu moet ze ongeveer om 3 uur de fles, maar zal ik haar nu wakker maken en hem nu geven en dan weggaan. Of zal ik haar nu meenemen en bv haar flesje daar geven ergens in een restaurantje? :(:(
    (11 uur was haar laatste fles)

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ohhhh Nancy toch tot half 11 geslapen, schaam je:p! Whihihi nee hoor meis, heerlijk toch? Heel erg lief zelfs van Bas dat ie je heeft laten liggen. Wauw zeg wat een ontzettend mooie foto's van Luuk! Een scheetje is het:D!
    Hier een thuis dagje vandaag, maar niet echt relaxed. Heb stapels was liggen wat ik nu aan het wegwerken ben;)... Blegh, ik haat strijken:x:(!
    Jullie nog plannen voor vandaag?

Ik zou Naomi rond half 3 de fles geven Es en dan lekker naar de braderie gaan! Of ligt ze nu al in de kinderwagenbak? Dan zou ik d'r laten liggen en om 3 uur geven.

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Aan zoiets zat ik toevallig van de week ook te denken! Ik zou je flesje meenemen. Heb je en thermoskannetje? Dan kan je daar bv ook warm (gekookt) water in doen en dan bijv op een bankje geven ofzo. Ben je niet zo gebonden aan een restaurant. Veel plezier! En vooral inderdaad leuke dingen blijven doen met z'n 3tjes, ook belangrijk!

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    haha ja erg he :p
    Ja hihi hij was vanmiddag erg fotogeniek ons pikkie :D
    heh baaaaaaaaaaaaaaaah hier staat ook de 1e was aan van de 4 dus daar zal ook wel aardig wat strijkgoed uitkomen ;):(
    Nee geen concrete plannen, Bas gaat om uurtje of 4 richting Ajax en ik ga lekker tutten met Luuk en vrouwenfilmpie kijken, als ik nog durf te downloaden ;)
    Nou strijkse bah 8)

14. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

hebben jullie kindjes ook last van puistjes? mijn dochtertje had gister ineens wat pukkeltjes op haar wangen? ik vroeg me af of jullie dat ook hadden... heb mijn zoontje ook gehad maar volgens mij was hij ouder ik kreeg er toen gel voor van de ha, ze dachten toen eerst aan ka, maar dat is alweer een tijdje geleden...

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heerlijk tutten met Luuk Nancy! Enne, ik zou gewoon downloaden hoor... Risico van prut binnen halen zal toch altijd blijven, hoewel het wel k**** is8).

Luca heeft 2 kleine puistjes Sjimmie en that's it... Misschien anderen die het herkennen?

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sjimmie, hier had Luuk het ook in het begin vd borstvoeding.. Zijn het puistjes met een geel puntje erin? Kinderarts zei dat het inderdaad van de BV was en ze noemen het babyacné. Kan geen kwaad

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou het was niet alleen een piepnacht.. Inmiddels heeft hij misschien 2 uur geslapen vanaf 5 uur vanochtend...

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, dus de dag ook nog eens, pffffffffffffffffff :(:( sterkte wijfie

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sterkte Sam en een hele dikke knuffel! Maandag toch afspraak?

20. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Eline: wat een mooie meid!

@ Petatje: geweldig een lachende Laura :D, veel plezier bij de bbq

@ Nancy: heerlijk, lekker uitslapen! wat een geweldig kereltje!

@ Sam: jeej das nog niet veel... stekte meid!

@ hier: komen net bij de hap vandaan: buitenste hechtingen zijn verwijderd, onderkantje zag er nog vurig rood uit..... maar heb ook een beginnende bo :( daar komt waarschijnlijk de koorts ook vandaan. Maar omdat ik nog geen last heb tijdens het voeden nog geen ab meegekregen. Moet het in de gaten houden, als de koorts hoger wordt meteen bellen en dan krijg ik alsnog ab. Voor eerst borst goed koelen, masseren en leeg laten drinken..... bah :(

Deel Deze Pagina