Dag dames Kzit hier met een beetje een ontevreden mannetje, kweet niet wat ie heeft... We gaan zometeen op visite bij een vriendinnetje van me, ik hoop dat ie daar een beetje slaapt. Ik neem de reiswieg mee. Hier trouwens nog steeds redelijk brakkies haha ik kan echt nergens meer tegen @Es, sterkte vanmiddag, BOEHOE Trouwens geweldig dat je je spijkerbroek weer past!! @Sam, ach jeetje wat een nacht weer en haha die Jildou, zal inderdaad wel rot gedroomd hebben @MoederK, sterkte met Anissa en veel plezier bij de terugkomdag van de zwangerschapsgym @Sjimmie, ik weet niet wat je bedoelt, hoop dat je je antwoord krijgt... sterkte ermee @Dithje, veel plezier bij je vriendin en goed dat je de airbag uit gaat zetten! Veel fijner als je mannetje naast je staat.. @Pippo, echt super te horen dat alles zo goed gaat! @Goldy, dat is ook wat van je broer!! Jeminee wat een tuig joh :x @Joel sterkte met de ruzie @Guppie, fijne dag, Ymke heeft het vast naar haar zin en jij hebt eveen tijd met Vigo @De rest, vergeten, knuffel!
Nancy; hier ook een ontevreden meisje vanmorgen.. Ze wil niks, niet slapen, niet bij mij liggen, en echt krijsen doet ze niet maar wel zeurend huilen..
Wat hebben jullie ukkies aan vandaag? Hier heeft Naomi een dun shirtje met lange mouwen aan een joggingsbroek en sokken (en natuurlijk een romper met korte mouwen) Ik vraag me af of het shirtje niet te dun is, het is hier 16 graden buiten. Binnen is het 21.. Binnen zal het wel goed zijn het shirtje, maar denk dat ik maar wel een vestje aan doe naar buiten straks als we naar het CB moeten..
@Es, bij jou dus ook al Luuk heeft een joggingsbroekje aan met sokken, een romper zonder mouwen en een longsleeve.. Straks als we naar buiten gaan, krijgt ie nog een vestje aan Ik ga op pad, doegie tot later! -X-
Hier hetzelfde... broekje, romper korte mouw en truitje met lange mouwen. Als ik naar buiten zou gaan krijgt ze een jasje aan. Ik probeer altijd iedere dag met Anissa te wandelen of eruit te gaan (al is het maar een blokje om) dus ik baal nu enorm van dit zeikweer!! :x Ze ligt nu vanaf 12u te slapen maar geloof dat ze toch weer echt wakker aan het worden is. Echt een wakker dametje van ons die niet veel slaap nodig heeft (heeft ze van papa denk ik )
Hier ook een romper met korte mouwen, wit 'jogging' broekje, sokjes en truitje met lange mouwen.... Als ik straks met haar naar buiten ga krijgt ze wel nog een vest aan en evt een muts (waait hier nog best flink, wel droog!!!) Weer een goede nacht en ochtend achter de rug: gisteravond om 21.30u gegeten, vannacht 4.00u en vanmorgen 7.30u. Hierna heeft ze lekker bij mij in bed geslapen tot 10.30u! Daarna weer in haar eigen bedje gelegd en ze is nog (tegen verwachting) in slaap gevallen ook! Meestal heeft ze wel een wakker moment in de ochtend! Wat ik me trouwens nog afvroeg: als ik haar 's nachts en 's morgens uit bed ga halen om te drinken dan ligt ze altijd zonder dekens! Daar is ze dan helemaal onderuit gekropen, naar boven in bed... haar handjes zijn dan net ijsklompjes en de sokken doe ik 's nachts al over de broek of een broekje mƩt voetjes anders is het daar niet anders. Ben bang dat ze het te koud krijgt en weet ook niet hoe lang ze dan al zo ligt... Hebben jullie evt al trappelzakjes of andere oplossingen hiervoor? Of hebben jullie hier nog geen last van en hebben wij een erg beweeglijk meisje??
hier slaapt ze in een puckababy mini, dan gaan de handjes mee de zak in, snacht heeft ze een romper, truitje lange mouw en sokjes aan in de zak, daar over gaat nog een laken of een dekentje, laken om haar strak in te stoppen, dan kan ze het niet aftrappen.. hier smorgen heerlijk warme handjes..
hier trapt rinze de dekens altijd af dus slaapt sinds een week in een slaapzak. zo we hebben de honden uitgelaten, jildou ligt al in bed, rinze drinkt nog even en dan gaan wij ook een dutje doen....
Hi meiden, Hier 8.30 (10 uur slapen) - 2.00 - 7.00. Heb haar geprobeerd toen ik gisteravond haar boven in bed neerlegde naast ons om 23.00 de borst te geven maar totaal geen interesse ... ze wilde gewoon lekker slapen. Echt zo'n blik - laat mij met rust - Vanochtend bleef ze pieppen... hiet slechte mommy had niet door dat ze een mega poepbroek had. haha ik werd er sjahie van totdat ik die poepbroek doorhad. Zielig! dus eenmaal verschoond was ze helemaal happydepappy. Vroeg al kraamvisite gehad. En na de laatste voeding gekolft. Maar een kleine 40 ml. Bah wat een weer he meiden. Niet lekker wandelen met de kids. Ook hier mega koude handjes bij de kleine in de nacht / ochtend. Dit meisje vind haar puckababy niets haar broer wel. Ze slaapt beter zonder, dus wie ben ik om haar daarin te leggen. Maar ga wel een kijken of ze een gewone slaapzak wel ok vindt. Helpt wel niet voor de handjes maar dan heeft ze wel lekkere warme voetjes. Ik ga de troep opruimen. Mijn ouders komen vanmiddag langs... en vinden mij al een slecht huisvrouw haha. x
hi dames, L : De ĀLĀ van liefde, die we 9 maanden opgespaard hebben om aan jou te kunnen geven. De ĀLĀ van levenslust, zodat je steeds opgewekt door het leven kan gaan. A: De ĀAĀ van altijd vrolijk,zoĀn lachebekje! De ĀAĀ ook van adembenemend mooi kindje dat op 7/06/2010 mijn leven heeft veranderd. U : De ĀUĀ van uniek en uitzonderlijk. Jij bent uniek, voor ons heel apart. Je beneemt een uitzonderlijke plaats in ons hart. R: De ĀRĀ van rijkdom, hoe dankbaar we zijn dat jij ons leven hebt verrijkt. De ĀRĀ ook van roze, dat je toekomst rooskleurig mag zijn,en daar willen wij je bij helpen. A : De ĀAĀ van avontuur, dat je leven een avontuur mag zijn en wij je zullen gidsen. De ĀAĀ ook van appel, onze kleine oogappel. wat vinden jullie?ben nog niet tevreden over de laatste A.
Jeetje Joel dat is zeker geen leuke verjaardag op deze manier. Pfff zeg, sterkte! Heerlijk zo'n goede nacht MoederK! Gezellig vanavond naar de gym... Mbt de bolle buik durf ik niets te zeggen joh, hier in ieder geval geen bolle buik. Zo'n spiegel zit ik ook aan te denken Guppie en MoederK alhoewel je er niets aan hebt als de baby huilt, want dan kan je er nog niet bij. Oeps Nancy nog steeds brak... Hoeveel heb je zaterdag gezopen joh? Veel plezier bij je dinnetje! Kleding; romper korte mouw, shirt lange mouw, sokjes en tuinbroekje. Als ik naar buiten ga, krijgt hij nog een vestje/jasje aan. Zo goede nacht Kristel, super! Luca is wel heel beweeglijk, maar dat beperken wij door de puckababy dus hij kan zich niet los woelen. Denk dat je gerust een trappelzakje kunt gebruiken hoor... Whihihi succes met opruimen en de voorbeeldige dochter spelen Koekie! Gaaaf en super mooi Petatje! Hier; was ontzettend gezellig bij mijn vriendin! Ze heeft een mooi bescheiden buikje hoor voor 20 weken, zo lief Airbag kon dus niet uitgeschakeld worden... Gelukkig ging het op de heenweg erg goed, geen gehuil maar de terugweg begon Luca heel erg te huilen. Dan is een auto en de ruimte klein hoor en bah wat machteloos ben je dan zeg. Heb de radio maar keihard aangezet en wonder boven wonder werd ie daar rustig van!
Zo wij zijn weer thuis Wat ben ik trots op mijn kanjer! Met de prikjes zetten maar eventjes gehuild.. ze heeft zich sterker gehouden als mama Eenmaal in de maxi-cosi sliep ze gelijk, en nu thuis in bed gelegd en ze slaapt gewoon door.. Als ze nu doorslaapt tot 7 uur is dat niet erg zeiden ze, gewoon lekker laten slapen.. Hoef haar dus niet wakker te maken voor de middag voeding. Nou komt mooi uit want om half 1 heeft ze de fles helemaal leeg gedronken, dus tekort komt ze niet Ze weegt nu 5160 gram en is 57 cm! Ze groeit super, en is iets boven het gemiddelde.. Ook vond ze haar een wijsneusje, omdat ze echt al haar handjes bekijkt en alles en iedereen aan het volgen is. Ook deed ze het prima op haar buikje.. terwijl we dat thuis niet heel veel doen omdat ze er een hekel aan heeft, maar heb er geen commentaar op gehad. Met voeding doe ik het ook prima, dus verder geen gekkigheid. Ik zei alleen, ja ze slaapt niet meer door 's nachts.. zegt ze; van hoe laat tot hoe laat slaapt ze.. Ja 23:00u laatste fles, tot 5:00u.. nou zegt ze dat is toch ongeveer 6 uurtjes, en slaapt ze dus door.. (voor een baby is dat doorslapen) haha ik lachen.. ow dat wist ik niet
Es mooi zo meis, ja doorslapen is net wat je onder doorslapen verstaat !! Maar 6 uur voor een baby is idd mooi!!! Persoonlijk vind ik doorslapen dat ze echt de hele nacht slapen, dus iets van 8 uurtjes slapen hoor !!
Dithje, ja vervelend is dat he?? Daarom wil ik alleen ook niet ver weg.. Je zult maar 2 krijsende kids op de achterbank hebben !!
Es, zo Naomi heeft de 1ste prikjes doorstaan ! Althans de mama ook ! Nancy, alles goed daar meid? En in je hoofdje ? Dithje, nou heb je lekker mogen slapen zeg...en raar dat de airbag niet op off kan. Hier kan ik manueel de airbag vooraan in dashbord dan uitschakelen met de sleutel in het handschoenkastje.
dithje, in onze auto kan ook de air bag niet per stuk af, of allemaal aan of allemaal uit. Toch heb ik de kleine naast mij want achter mij vind ik nog gevaarlijker hoor. Als de kids allemaal huilen zet ik altijd de auto langs de kant want ik kan mij slecht concentreren anders. Echt lange stukken zit ik nooit alleen met de kids moet ik eerlijk bekennen. Ik heb net een afspraak met mijn werk gemaakt voor woensdag. Dan moet ik dus met de kleine best een tijdje alleen in de toet (40 km) en ze heeft nog niet in haar maxi cosi gezeten. Dus de grote test
@Es, ook weer achter de rug! Fijn dat ze het zo goed doet! @Dithje, wat kan je wel doen als hij naast je staat in de auto dan? Ik doe sowieso niks als Vigo huilt in de auto, dat is dan even niet anders. Hazenslaapje is weer voorbij hoor ik, ga even lekker knuffelen!