Dithje/Nancy; Ja Naomi heeft last van de prikjes.. ze zet het elke keer op een krijsen en valt dan weer in slaap.. zo sneu! Ze voelt ook wel redelijk warm aan op dr voorhoofdje, dus denk toch beetje verhoging.. Ik zal vanavond ff tempen en anders geef ik haar een PCM zetpil.. Nancy; balen van je eten Luuk heeft zijn dag niet.. misschien beetje uit zijn doen van het logeren? (prikkels) YESS vanavond weer Grey's Anatomy!!! Hopelijk laat Naomi mama even kijken Gisteren heb ik ook niks kunnen volgen van So You Think You Can Dance..
ff teken van leven niet alles terug gelezen dus lees ff vanaf hier... nancy luuk een slecht humeur dus vandaag ? he bahh knuff caitlin heeft ook wel eens een rot humeur hoor hoort er helaas bij wij zijn ook niet altijd even vrolijk toch? ... las ook van je dieet ahah hier ook nog niet echt wel gewoon gezond maar en 1 koekje per dag dus valt mee hier hahaha... verder uhh knuffff...
dithje hier doet cait ook wel eens in de slaap huilen of een krijs geven zijn dan aan het dromen of zo maar niks ergs verder... luca doet het goed he?? super johhh
Info mbt de meeting: voor de geinteresseerden die alsnog willen aansluiten, de meeting vindt plaats op vrijdag 10 september in Hoevelaken! Wil je alsnog aansluiten? Geef dit dan even, voor aanstaande vrijdag, via een pb door aan Angel of mij...
ahh NEEEEEEEEEE niet 10 september! dan is mijn vader jarig en ik wilde graag meekomen met de meeting (zou dan evt met Nancy mee kunnen rijden als Nancy gaat natuurlijk..) Boehoee ik als vast klant hier had graag mee gewild met de meeting..
Koekie, ik wil eigenlijk niet doen of ik het beter weet, maar je kunt toch niet vertrouwen op je medeweggebruikers? Wie weet tref je een dronken gast... Dan zou ik liever een schreeuwend kind op de achterbank hebben dan een stille voorin, want als de airbag eruit komt stikt je kindje. Oeh ik krijg er al kippenvel van als ik eraan denk @Dithje, ah even vergeten dat de meeste baby's spenen wel lekker vinden @Eline, tuurlijk geen probleem die pink! Wie weet wil ze over een tijdje wel een speen. Hier ook een spenenweigeraar, maar ik blijf gewoon proberen hoor, met verschillende merken... Vigo slaapt 's middags ook heel moeilijk in, maar ik maak me er niet zo druk om. @meeting, 10 september wordt niks voor mij, veel te vroeg om al zover met 2 kids op stap te gaan. @hier, net koken met 2 huilende kids op de achtergond en avondeten met 1 kind aan de borst hahaha! Nu is Vigo nog steeds aan het mopperen (altijd deze tijd), maar we laten ons niet gek maken en blijven gewoon ontspannen en gezellig. Ben zo trots op mijn gezin nu
Guppie goed dat jullie ontspannen blijven, is het beste he Ik moet kim wel in slaap helpen overdag, als dat niet gebeurd, slaapt ze hele dag niet en jankt ze alleen maar. Dieet; ik eet heel weinig, 3 boterhammen op een dag en avondeten,en drink alleen maar water. Val bijna niet af. Loop ook soms 2 uur achter de kinderwagen, snap er niks van. Zo kim slaapt nu al 2 uurtjes, goddank, ik dacht daar gaan we weer
Oh mijn vader viert het 's avonds.. dus als de meeting overdag is dan kan ik wel natuurlijk!! Hoe laat is de meeting? En hoe lang zal de meeting duren? want lijkt me niet handig om uren te gaan meeten met de baby's voor evt prikkels en je zit natuurlijk ook met melk wat je mee moet nemen.. Wie gaan er tot nu toe (zeker) mee??
Nou voor mij wordt dat ook niets 137 km met 2 kleine kinderen op de achterbank in m'n uppie, neej dank je !!
Hmm hier niet zo'n topdag. Rinze weer behoorlijk huilerig/ kramperig/ niet naar z'n zin . Ik stond al brak op, maar voel me nu helemaal gevloerd !!
@Angel, yep i know maar hij is al vanaf vanmorgen vroeg bezig... was het ffies zat Hij slaapt nu @Es, denk dat die prikkels niet meer zijn van het logeren... Zou te laat zijn denk ik of zou dat nog kunnen??? @Meeting, geloof dat het overdag is, Dithje weet dat denk ik? En ik rij (met Es), al vind ik het wel doodeng... nog nooit zo ver geweest 'alleen' met de auto @Guppie, BIKKEL!! U go girl @Eline, hier gaat het ook langzaam met de kilo's, heeeeeeeeeel langzaam En prachtige foto's! Kim lijkt toch ook wel op jou hoor @Hier, Luuk slaapt!
Haha, hier is het 238km rijden...das zo'n 2u10min rijden voor me...maar liever niet...dochterlief heeft om 15u gedaan met school en manlief moet naar de tandarts om 14u30, dus die heeft de auto nodig !
Nancy; Vind je het echt niet erg om mij op te pikken dan voor de meeting? En ik betaal uiteraard mee aan de benzine geld! kan ik eindelijk mijn schoonzoon ontmoeten en Naomi haar toekomstige man
dames de meeting is overdag .. hoelaat krijgen jullie nog te horen gaan vrijdag alles vermelden hier ... wilden tot vrijdag nog ff afwachten of er nog meer bij kwamen.. tot nu toe... ik ..dithje ..joel ..nancy ..es.. petatje?... einneh?.. pooh? het is nu locatie hoevelaken geworden omdat we na de 2 meldingen geen reacties meer hadden gehad dus zijn we van deze woonplaatsen gaat plannen ... en voor de fles die men evt moet geven .,..je kan of een kant en klaar pakje mee nemen of water in de fles en de voeding appart mee want je hebt in elk cafe wel een magnetron...