nancy geloof dat je het ff zat bent hoor als ie al heel de dag bezig is met mopperen ... pippo waar woon jij dan als het voor jou 2u rijden is??
@Es, haha nee joh tuurlijk niet! Maarrrrr dan moet jij wel kaartlezen want hier geen tomtom En benzinegeld komt wel goed hoor gekkerd, moet er toch heen he
Nancy; voor ons is het ongeveer een uur rijden zie ik net op google maps Enne geen TomTom? dan neem ik die van Vincent wel mee, want kaartlezen kan ik niet En ja, je moet er toch heen, maar je moet dan ook mij oppikken en das toch weer een stukkie erbij he dus vandaar dat ik het vroeg of je het niet erg vind..
Es je hebt een pb hoor! Whihihi Guppie je moet toch wat he? Als mama mag eten wil Vigo ook eten natuurlijk. Wat een scheetje Eline! Sjonge Sam, wat vervelend dat Rinze huilerig is... Bah zo'n dag sloopt je dan, knuffel! Whaaaa Luuk slaapt Nancy, hulde! Enne, komt vast goed joh met jou, je autotje en de meeting.
wat een leuk foto's zijn er geplaatst! leuk rompertje eline (heb ik ook hihi) es, gelukkig viel het cb mee! stoere meid hoor! hebben jullie ook wel eens dat je kindje kraakt en knakt als je het oppakt of als ze trappelen? nou ga nog even een speentje boven in een mondje doen en dan lekker grey's anotomy kijken, nieuwe aflevering vanavond leukleukleuk! fijne avond allemaal
jaaaa een nieuwe GA zometeen! Ik zit er klaar voor hoor. Beide kids op bed, dus laat maar komen! Wat gaan jullie eigenlijk doen in Hoevelaken? Wil wel meegenieten van de voorpret hoor @Eline, wat een knapperd, flinke meid ook al! Ik help Vigo ook gerust hoor. Heb ik bij Ymke wel een maand of 6 gedaan en die is ook niet verpest
Hey meiden! Ik heb zowaar kunnen bijlezen! @ J2J: Thanx! Hij heeft een geweldige verjaardag gehad! @ Nancy: Hihi, ouwe partypopper! super dat Luuk het zo goed gedaan heeft bij opa en oma. Hihi, en zo vroeg willen halen is heel normaal! De eerste keer dat wij zonder Sebas uit eten gingen hebben we niet eens het toetje gehaald @ guppie: fijn dat je weer thuis bent. Goed dat je er weer vertrouwen in hebt. En ik begrijp je helemaal hoor, ik vind het ook pittig met 2 kids zeker als je ook zon puberende peuter erbij hebt. @ eline: fijn dat Kim het ook zo goed doet op de Pepti. Heerlijk poppie ook op de foto. Merk je bij Kim ook dat haar huidje er beter uit ziet? Dat is bij Juliette wel het zo. Wij moeten een maand Pepti gebruiken en dan met 10 ml HA-melk provoceren. Is daar bij jullie al over gesproken? Nee, hoor, je pink kan geen kwaad. Hooguit is het voor jezelf vervelend. Ik neem aan dat je al een heel leger verschillende spenen hebt geprobeerd? Dat je nog niet afvalt heeft ook met hormonen te maken. Je zult zien dat als je wat verder bent je straks ineens wel gaat afvallen. Ze zeggen niet voor niets dat je ook 9 maanden moet ontzwangeren. @ Kikkert: gelukkig ervaar jij dat ook zo. Ik vond het al een beetje soft van mezelf en kan dan alleen maar denken dat anderen het toch ook fluitend doen. @ Dithje: huh? Dit tante durft! Heb je er wat van gezegd? Wow, die Luca vannacht! Heerlijk! Was het gezellig bij je vriendin? Kun je niet zelf de airbag uitschakelen? Hier kan dat wel namelijk. @ angel: hihi, klein hongerwolfje hoor, die Caitlin! Hier is het grootste wat ik erin krijg 135 cc En voor de meeting moet ik nog even kijken. Juliette krijgt de dag ervoor haar prikjes. Als ik kom laat ik Sebas in ieder geval thuis @ goldy: gaat het nu weer beter met je broer? @ pippo: dank je! Fijn dat je nog een maandje mag wachten voor de prikjes. @ Sam: hihi, die Jildou! Dat moet wel dromen geweest zijn. Sebas heeft ook regelmatig van dat soort akties Arme Rinze! (en arme jij!) Dikke knuf! @ Bella: en? Hoe vindt Sam de psz? @ Joel: het is ook pittig met 2 kids! Kun je anders niet wat hulp krijgen van bijvoorbeeld je ouders? Dikke knuf! @ moederK: heerlijk dat het zo goed gaat met Anissa. Pas je op dat ze je tepel niet als speen gaat gebruiken? @ Sjimmie: ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Sorry. @ kristel: hier ook zon beweeglijk kind in bed! Nu ligt ze in de puckababy, een soort inbakerslaapzakje en dan gaat het goed. Maar pas hadden we haar gewoon in bed gelegd, dus zonder puckababy, en binnen 10 minuten lag ze met haar hoofdje tegen het hoofdeinde aan! Ik zou gewoon een slaapzakje proberen. De reden dat Juliette in de puckababy ligt is ook omdat ze haar speentje iedere keer uit haar mond slaat. @ koekkie: huh? Jouw ouders vinden jou een slechte huisvrouw? Omdat je geen/weinig tijd hebt om het huishouden te doen? Nou, laat ze zich maar lekker uitleven hoor! @ petatje: mooi hoor. @ Es: fijn dat Naomi het zo goed deed op het CB. @ onderweg fv geven: handige tip! Neem een flesje spa of zo mee, en een thermosflesje gekookt water (bij blokker hebben ze 0,5 l thermosflessen). Verhouding 2/3 koud en 1/3 gekookt water is precies de juiste verhouding. Zo maak ik thuis ook de flessen aan. Geen gekl*** met magnetrons die te warm maken en zo. Ideaal!
Zo, en nog even een update van hier. Het etentje gisteren was gezellig en Juliette heeft het heerlijk gehad bij opa en oma (die het ook heerlijk hadden met hun kleindochter). Sebas heeft zich (bijna) voorbeeldig gedragen in het restaurant Vanmorgen met Juliette naar het CB geweest. Weer 500 gram gegroeid in 11 dagen: nu 4480 gram en 54,8 cm (dus bijna 2 cm erbij sinds haar geboorte) De wijkverpleegkundige keek echt haar ogen uit. Toen ze Juliette op haar buik legde begon ze al verwoede pogingen te doen om vooruit te komen en toen ze haar eventjes op haar zij legde draaide ze door naar haar rug "Wat een enorm sterk kind heb je, zeg!", was de eindconclusie toen onze dame ook niet wilde gaan "zitten" zodat ze haar achterhoofdje goed kon bekijken voor haar voorkeurshouding. Kortom....yep... nog steeds een pittig ding.... Prikjes zijn vandaag uitgesteld, omdat ze net 7 weken is, maar ook strontverkouden. Nu afgesproken dat ik volgende week donderdag naar het inloopspreekuur ga om de vaccinaties in te halen. De Pepti doet in ieder geval goed z'n werk. Nu dit zo een maand volhouden en dan provoceren. Maar ik kreeg complimenten voor m'n moederinstinct, want ik had het weer goed gezien dat ze KMA heeft (bij Sebas ook al) Kijk, dat was precies de veer die mama goed kon gebruiken Ladies, ik ga nog ff lekker Grey's kijken! Fijne avond iedereen!
pooh idd is ook een handige tip voor de fles onderweg ahh die arme schat krijgt dus de 9e de prik? hier de 7e aaaiiii heb nu al traan gelaten haha.. kijk maar meid of je kan zou wel heel leuk zijn hoor maar snap het wel als je niet komt...ja hier echt een hongerlapje haha.. ach ja ken niet anders moet ik zeggen zit denk ik in de fam eline mooie foto,s meid... sam jij ook al een onrustig dagje knufff dithje sam vertelde net dat je bij somige auto,s idd de airbag zelf kunt uitschakelen...maar hoe precies ik ben daar dus niet handig in hahah..
@Es, komt goed meis @Sam, AI dubbelop voor jou dus he jakkie @Sjimmie, ik merk soms dat Luuk zijn schoudertjes kraken als ik 'm oppak... @Pooh, goeie tip, thanx!! Fijn dat het etentje bevallen is en dat Juliette en Sebas zich zo goed gedragen hebben! En goed nieuws bij het CB! Zeker sterk dametje! En die veren zijn top voor ons onzekere moedertjes, helemaal top! Jammer van de prikjes want nu moet je er weer tegenop zien of valt dat wel mee? En hoera voor de Pepti! @ff vraagje, Pooh heeft het net over op de rug draaien van Juliette.. Nu doet Luuk ook zoiets. Als hij op zijn buikje ligt, helt hij een stukje naar opzij en draait zo op zijn rug. Dacht dat dat normaal was, maar eigenlijk is dit dus best wel snel??
Haha Nancy dat is heel snel hoor!!! Jildou was bij 5 maanden dat aan het doen Hier rolt rinze wel vanaf zn zij naar zn rug.
Nancy; Naomi rolde vanmiddag bij het CB ook van haar buik op haar zij.. en zo op haar rug, toen zei die vrouw ook al; wooh dat is wel erg snel.. Nu is Naomi met alles erg snel.. ze kijkt al uitvoerend naar haar handen, ze heeft haar handen al heel vaak open. Ze brabbelt al terug als je haar na doet.. ze lacht heel veel als je geluidjes maakt of gekke bekken trekt.. Ook kijkt ze overal naar en volgt alles uitvoerend Ze zeiden al op het CB; wijsneusje is het..
We hebben bedacht om gezellig te gaan beppen in Hoevelaken Guppie onder het genot van een drankje en een lunch... Jeetje Pooh wat is Juliette goed gegroeid zeg en heerlijk he complimenten over je meisje? Airbag; zelf uitschakelen heb ik (en garage) naar gekeken en dat gaat dus niet bij de Honda... Volgende week met de meeting kom ik wel met de Peugeot en moet manlief maar met de Honda... Ik weet het eerlijk gezegd niet Nancy. Weet alleen dat Luca het (nog) niet doet... Denk dat Luuk dan wel vroeg is...
Nancy; die Luuk en Naomi passen nu al goed bij elkaar.. ze lijken al op elkaar wordt dan toch uithuwelijken we zullen de 10e zien of ze elkaar wel lief vinden
@ Nancy: valt wel mee hoor. Ik zie er niet heel erg tegenop. Moet gewoon gebeuren Even vraagje: manlief en ik willen nog een dagje+nachtje weg naar een stad, lekker winkelen, uit eten, uitslapen en dan weer terug. De stede die nu de revue passeren zijn Haarlem (gene idee of dat leuk is), Amersfoort, Breda, Den Bosch, Maastricht (beetje standaard), .... Iemand tips?
Naomi slaapt al vanaf 5 uur.. de arme trul met dr prikjes.. Geef haar wel de fles van 11 uur vanavond.. dan neem ik gelijk koorts op en kan ik als nodig nog een PCM geven.. Of hoeft dat niet?
Haarlem, Amersfoort en Breda ken ik niet goed genoeg om een oordeel over te geven Pooh, maar Den Bosch en Maastricht vind ik allebei erg leuk. Maastricht is zeker wat standaard als weekendjeweg-stad... Den Bosch erg leuk qua restaurantjes!
@Es, nou dan is Luukie ook snel hihi Echt nooit gerealiseerd.. Zal het dan woensdag wel bevestigd krijgen bij het CB hihi En ja kunnen ze elkaar eindelijk ontmoeten, de geliefden hihihi Dus Naomi is echt knock out.. na ja beter zo, want dat betekent dat ze er niet zoveel last van heeft @Pooh, ja het is standaard maar ik vond Maastricht toch erg leuk. Eindhoven vond ik ook wel leuk, leuk winkelen en gezellige terrasjes