Juli 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vogelinnetje, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    pooh wat leuk zeg ff samen weg en tijd voor elkaar ...heb alleen ervaring met amersfoort je kan hier wel lekker eten en gezellie ergens zitten en winkelen ...met andere plaatsen geen ervaring ..zou het zo niet weten meis...

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @Pooh ik vind Haarlem te gek! Leuk stadje, kan je ook lekker shoppen en je zit dicht bij zee.
    Ik heb/had trouwens hetzelfde, dat andere moeders hun huishouden met 1 vinger in de neus bestieren en dat ik het niet kan. Maar geef ons een paar maanden en dan doen wij het ook zo ;) (en anders niet hoor, boeit mij het hoe anderen het doen...)

@omrollen, Vigo is ook al lekker bezig en als hij zijn hoofd kan controleren rolt hij ook terug. Ik had eigenlijk gehoopt dat Vigo niet zo'n snelle jelle zou zijn (Ymke was/is wel zo) en dat hij nog lekker lang echt baby blijft, maar het blijft afwachten natuurlijk.
    Ymke kent het halve alfabet al, maar zindelijk worden wil maar niet lukken :D

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy; Ja ik wist ook niet beter hoor.. tot dat ik het vandaag hoorde op het CB :) Komt omdat wij geen vergelijkingsmateriaal hebben denk ik ;)

Ja Naomi is echt KO.. hihi de arme schat. Hoop dat ze straks na de fles van 23:00u ook weer lekker gaat slapen. Anders mag ze een nachtje bij mama in bed op het verschoonkussen slapen :)

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Trouwens, vind het wel leuk om te lezen dat meer van jullie al een uitstapje zonder beeb hebben gedaan. Ik voelde me vorige week echt weggetrokken van mijn kroost, al snapte ik ook wel dat ik echt moest gaan ontspannen. Gelukkig was ik na een kwartiertje gewoon weer mezelf.

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Guppie; Ik kan het nog niet hoor, mijn kleine bij iemand achter laten.. maar zal me er toch een keer overheen moeten zetten ben ik bang :)
    Vincent zegt al 2 weken dat hij wat samen wil gaan doen (naar de film ofzo), maar ik stel het elke keer uit.. :)

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Guppie, nou geloof me, gaat hier niet zo snel meer gebeuren... heb hem achteraf te erg gemist en ik ben ongelofelijk uit mijn moederrol geschoten, door het enorme feestbeest uitgehangen te hebben en zit daardoor echt met een knoop in mijn maag.. Dus nee, niet meer voor herhaling vatbaar :(
    Zo dat is eruit dames ;)8)

@Es, ook gezellig, lekker hand in hand met mama ;)

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @Es, gewoon doen. Meteen een wijntje achterover slaan (of 2) en je zult merken hoeveel energie je daarvan op doet.
    Al hebben wij het grootste deel van de tijd over de kids gepraat, je hoeft iig even niet je radaren op scherp te houden omdat iemand anders even op je kind past! (en je bent daarna zoooo blij om je kleine meid weer te zien!)

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Nou wat naar nou, dat je je zo voelt... Niet te streng voor jezelf zijn hoor. Luuk was in goede hangen toch!

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy; Niet met een knoop in je maag zitten hoor.. maar ik snap je wel.. Ik ben er ook een beetje bang voor dat ik me zo ga gedragen, dus geen feestjes voor mij voorlopig, ik hou het wel bij een avondje naar de film gaan ofzo ;) Al moet ik me daar ook eerst toe zetten..

Guppie; ja ik weet het, het wordt me al 2 weken gezegd :) Maar ik ben een control freak (heel erg) en vind ik het heel erg moeilijk om dingen uit handen te geven, en nu zeker als het om Naomi gaat..
    Zelfs Vincent is de pineut en vind ik het zelfs bij hem moeilijk om hem dingen te laten doen met Naomi :) Erg he.. schaam me ook dood.
    Als ik het uit handen moet gaan geven heb ik er zelf geen controle meer over, en ben ik zelf uit mijn doen, en dan een avondje weggaan met mij is niet leuk meer, omdat ik constant met Naomi in me hoofd zal zitten en de oppas 10x op een avond zou bellen ben ik bang!

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hmmmm heb er echt geen lekker gevoel aan over gehouden.. :( Maarja gedane zaken! Ga voor de volle 100% voor mijn mannetje, maarrr dat deed ik al, dus nu voor 200% dan :D

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    poehhh hejjj....

hier weer een pittig avondje gehad want ik ben nog niet zolang terug met dylan van de huisartenpost. papa & dylan gingen het nieuwe bed halen en toen davy de trap op liep rende dylan achter hem aan ook de trap op met als gevolg dat davy perongeluk tegen het oog van dylan aan kwam met zijn hak (doordat hij zijn voet op tilde om de trap op te lopen) dus heeft hij een snee naast zijn oog. toen dylan en davy thuis kwamen schrok ik me rot een dik oog met bloed dus ik had het ff afgewacht maar het leek toch wel wat diep(er) dus toch maar ff de hap gebelt en ik moest ff langs komen, maar eenmaal daar en de snee te hebben schoon gemaakt viel het toch nog wel allemaal mee (gelukkig) en nu mag het ff niet nat worden en voor de rest moeten we er vanaf blijven zodat het mooi kan genezen.

ik heb verder niks gelezen want ik ben echt kapot van dit druk dagje. dadelijk moet de campina van mama nog ff aan treden en dan "lekker" slapen.

ow en trouwens dylan ligt nu lekker te slapen in zijn nieuwe bedje en is er nog niet geweest :D

ik kom morgen ff reageren

trusten

Ps: de ruzie tussen manlief en mij is weer bijgelegt gelukkig. ik kan momenteel heel weinig hebben (denk door de hormonen) maar goed waar er 2 zijn zijn er ook 2 schuld.

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    nou nog niet veel tijd over gehad vandaag,
    Op nacontrole geweest en was allemaal goed.

Jayden heeft vandaag een minder dagje en vanacht ook veel gehuild. Lijkt ook wel weer eerder honger te krijgen.. Heb vorige week donderdag nog verhoogd maar volgens mij wil hij al weer meer.. Morgen ga ik even na het weeguurtje bij cb. Ben benieuwd hoe veel hij weer is aan gekomen.

En daarna eindelijk mijn haar onder handen laten nemen, ben echt zo blij want het is echt nodig!

Nou fijne avond en goede nacht allemaal

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Angel, ik woon in België ;)!

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Kikkert, jeetje schrikken zeg! :$ Sterkte voor de kleine man...

@Goldy, fijn dat alles goed was bij de nacontrole.. Wel minder dat je mannetje wat van slag is :( Sterkte daarmee en wel veel plezier met je nieuwe haartjes alvast :D Trusten!

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @Kikkert, oei das niet leuk zeg... Rustig aan hoor, denk om jezelf!

@Es en Nancy, ik herken dat echt wel hoor. Ik ben ook zo'n controlfreak en ook dat navelstreng gevoel heb ik heel sterk. Maar ik ben er ook bijna aan onderdoor gegaan. Mijn vader, moeder en mijn man hebben hard moeten werken om me weer met de voetjes op de aarde te krijgen en nu moet ik zelf zorgen dat het zo blijft. Wil niet meteen zeggen dat jullie er ook zo aan toe zijn, maar die gevoelens kunnen wel killing zijn en je zelfs gaan beperken te genieten van het leven. Is niet nodig. Je bent een mens met zoveel rollen en de symbiose tussen moeder en kind is waanzinnig sterk. Volgens mij stamt dat nog uit de oertijd, want dat kan dus ook benauwen. Tegenwoordig kan de man ook prima voor het kind zorgen en ook andere mensen kunnen dat vaak prima.
    En dat je kind altijd in je gedachten blijft is normaal. Maar maak jezelf niet gek, jullie doen het al zo goed, goed is ook goed genoeg!

Lekker zeg, dat nieuwe programma van Paul de Leeuw. Zal je zien dat ik straks elke avond zo laat naar bed ga... Wel fijn dat er eindelijk weer iets op tv is!

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!

Zit te lezen over bv, conpressen en tsr. Waar het de 29ste over ging.

Ik heb bij elke voeding tsr en vaak ook tussendoor. Ook als Bart eraan durft te zitten. Laatst waren we aant knuffelen en ineens voel ik nat. Nou echt 2 stralen tot t plafond. Ik heb overdag 4 paar compr nodig en snachts 2 over elkaar en dan nog lekken. Ik had n proefverpakking van nuby compressen en die werken echt anti lek! Ik kolf per keer 130-150ml per borst en ook dan tsr.
    Gelukkig gaat t goed dus.

Nou Fynn heeft vandaag n moeilijk dagje, veel huilen en veel honger...
    Ben dan ook doodop en bijna klaar met kolven dus ik ga mn mandje in. Lees morgen weer wel verder bij! Xxx

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Morgen meiden

Pooh, haarlem is leuk, daar woon ik:D Leuke winkeltjes ook
    Wat fijn dat het met je meisje beter gaat.
    Kim had wel veel rode bultjes op wangen,d acht pukkeltjes toen, maar nu is het wel weg.
    Moet over een maand weer de omneo proberen, om te zien of het wel kma is.
    Ik heb daar niet zon zin in, denk namelijk dat ze het wel heeft.
    Sinds ik die pepti geef, trapt ze ook niet meer met haar benen, en slaapt overdag bij elkaar wel 4 uurtjes, ipv niets

Kikkert jeetje schrikken zeg,gaat het?

Hier kim sliep vanaf gistermiddag kwart over 5, half 10 wakker gemaakt voor de fles, en sliep weer tot 4 vanncht.
    Nu hoor ik haar beetje piepen, maar even kijken

xxxx

18. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    sorry maar ik zit er ff echt door heen zlefs mijn man liet gister tranen zien en dat doet hij nooit. jaimy heeft huiluurtje ok maar na fles is t nog niet goed, we zijn elke avond van 9 tot 12 bezig, niks is goed. kinderwagen wiegen na fles want van te voren zijn t hazen slaapjes. wat moet ik doen. van doker zantac gehad maar of nou de avond daar minder mee word. overdag heeft hij nergens last van en slaapt hij redelijk goed. wat is dat toch. ze kunen me dalijk echt met een hoop¨je oprapen. d eruzie is goed en hij zei gister ook van is elke avond gezeik en da vreet op ons maar ja help. help help. weet t echt niet meer

inbakeren, slaapzak wiegen en dan te bed, niks helpt.
    iemand tips. bel wijk maar weer, heb daar abb. lopen haha

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen

pippo belgie ja dat is dan wel een stukje rijden:D..

sue lekkage bij jou dus:D ik kan je er niet mee helpen haha..

joel pfff moeilijk zal het niet weten je hebt al veel geprobeerd ..kan je alleen zeggen dat caitlin hier s,avonds na de fles van 7u ook niet meer slaapt en bij me op de arm wil ...

nancy ohh meid toch niet zo streng voor jezelf zijn .. luuk heeft het goed gedaan en jij hebt ff bij kunnen thanken zo moet je het maar ff bekijken ...is niks mis mee maar kan me voorstellen dat je je zo voelt maar niet doen hoor je bent een pracht en goede moeder;) knufff..

pooh toch kma? jehh zo zie je maar he moederinstinkt laat je nooit in de steek...

eline gaat echt al een stuk beter zo te horen met kim he?? en zeker kwa slapen? fijn meid...

kikkert jehhh dat is schrikken zeg arme knull hoe is het nu met hem??

dithje en hoe heeft luca het nu gedaan weer zo goed???

goldy weer helemaal goedgekeurd fijn he? ..bij jou ook al zon hongerlapje in huis? haha.. en je haartjes weer mooi heerlijk is dat he...

es hoe was de nacht met naomie? nog last van de prikjes gehad?

hier een rustig dagje ingepland pff ff geen zin vandaag ..het zonnetje schijnt heerlijk :D nou caitlin drinkt nu bijna alle flessen 180 (bijna 200 voeding) dacht dat ik het nog wel ff kon rekken met die 180 maar nee hoor mevr komt echt om de 3-3,5 u als ze 150 krijgt en is daarna ook echt niet meer tevreden...verder wil mevr het liefs al vooruit kruipen hahha als ze op der buik ligt trekt ze de knieen op en probeert ze aan alle kanten zich vooruit te gooien alleen gaat ze achteruit zon leuk gezicht weer hahaha..

de foto,s zijn gemaakt van de hal ...dus kom ze zo ff plaatsen ...

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier is het ook elke avond/ nacht bijna raak Joel.. Het ging heel goed, maar sinds afgelopen donderdag is het weer mis. Ben zelf bang dat de cb-arts weer wat 'terug-geschoten heeft' met haar fijne actie om zijn hoofd gewoon naar z'n moeilijke kant te duwen. 1 of 2 dagen last van de prik, oké maar 4 dagen, neej dat geloof ik niet. Ben ook erg benieuwd wat de peut straks zegt! Ik weet wel dat de arts de volgende keer van hem afblijft! Verder was het hier gisteravond dus drama, maar vannacht op zich redelijk. Hij heeft van 9 tot 2 geslapen, nou ja half 2, heb het eerst met een speen geprobeerd.. Toen van 2 tot 5 en om 7 uur alweer.. En half 6 kwam Jildou.. Heel fijn dus ;) !! De vermoeidheid begint hier nu toe te slaan moet ik zeggen. Al m'n spieren doen zeer en m'n linkerarm zit een soort kramperig gevoel in.. Ben gewoon kapot!

Deel Deze Pagina