Juli 2010 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Vogelinnetje, Jul 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Oei Ennineh, dat klinkt niet fijn!

Blijkbaar heeft mijn moeder opgevangen dat ik er een beetje doorheen zit, want ze heeft Ymke meegenomen! Pas om 15:00 hoor, maar toch... Vind het super lief, maar zit me nu te hele tijd in mn hoofd te halen of mn moeder zal denken dat ik het niet aankan ofzo. Oh ik ben ook zo'n typische vrouw daarin. Gaat de hele tijd langs me heen of ik ergens een fout heb gemaakt, grrr!

Heb Vigo net in slaap dus ik ga lekker op de bank! Hoop dat ik even kan blijslapen!

2. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    joehoe

hier ook puistjesd of vlekjes

3. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Even snel een berichtje;

De Maryl en Noa Lynn zijn ziek....
    Ze liggen allebei op de bank.
    Dat vraagt veel aandacht,en dan hebben we ook Carlijne&Thijmen nog eens....
    Dus hier is het druk.
    Thijmen is nu bij Opa&Oma.
    Dan kan ie even lekker spelen,want hier met 2 zieke zusjes kan je niet veel....
    Hij heeft het dr heerlijk naar zn zin!
    Verder heeft Carlijne liggen lachen naar Mij en maarten gisteravond!
    Helemaal blij!

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Einneh, ooo nee he BO, wat flink balen zeg meid :( Heel veel beterschap..

@Guppie, nee joh mallerd, je moeder weet er toch alles van? Die heeft eerder met he bijltje gehakt denk ik ;)
    En trusten en je niet druk maken he!

5. sjmmie

sjmmie Actief lid

Oct 27, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nancy, bedankt, ik geef ook bv en las ook ergens dat het drie week na de geboorte kan komen van de hormonen, ik hou het gewoon in de gaten, ze heeft er volgens mij geen last van. maar dan lees je hier en daar weer dingen over ka en dan ga ik daar wat zorgen om maken..

Sam, ik heb niet alles gelezen, maar zie dat je kindje moeilijk slaapt, heel veel sterkte hiermee, hoop dat er iemand is die je af en toe kan aflossen, het is slopend om een babytje zoveel te zien huilen..*knuffel*

Einneh; ik vorig weekend een bo en een beginnende aan de andere kant.. ook koorts, ik mocht elke 2 a drie uur een paracetamol en voor elke voeding een hele warme handdoek om je borst wikkelen en goed de harde en rode plekken tijdens het voeden masseren naar de tepel toe.. de andere borst deed ik ook met een handdoek en die kolfde ik steeds leeg, ik liet de borst met de ontsteking steeds leeg drinken.. heel veel sterkte kan ontzettend pijn doen..

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lisette, beterschap met je meisjes! En wat heerlijk dat Carlijne gelachen heeft, super! :D

7. tmnkooijmans

Nancy; Bedankt!
    Heerlijk dat je hebt uitgeslapen!
    Hier begon de morgen niet zo best.
    Eerst om 5:00 uur wakker van een huilend meisje,en een uurtje later kwam de ander....
    Carlijne heeft wel heerlijk geslapen na dr voeding van 6:30 uur.

8. tmnkooijmans

Ik moet weer vliegen,er moet er volgens mi weer eentje spugen...

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sjimmie, ik geef helaas geen BV (meer).. Melkproductie kwam minimaal tot niet op gang, dus Luuk heeft in het allerbegin enkel een paar cc BV van mij gehad. Na 10 dagen heb ik het opgegeven, er kwam echt niks uit!

@Meiden die BV geven, mag ik nog even mijn respect en waardering naar jullie uitspreken? Zoveel ellende zie ik voorbij komen met onregelmatig voeden, BO's, melkblaren en alles.. toch blijven jullie volhouden, dus CHAPEAU en dat meen ik echt :)
    Mensen die het daardoor op hebben moeten geven, ook diep respect voor hoor, soms moet je gewoon voor jezelf kiezen en kan het gewoon niet anders..

10. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    jahoe hij slaapt eindelijk.is t al maandag?

puistjes is idd hormonaal en niet erg.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    bedankt nancy!

einneh beterschap!klinkt niet fijn en idd pcm nemen.witte koolbladen erop leggen helpt ook.

hij is alweer wakker zal wel honger hebben zo...

12. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Bah Einneh wat vervelend meis dat je een beginnende bo hebt:(! Hoop dat het niet gaat doorzetten... Fijn dat de hap je hechtingen verwijderd heeft, zal vast verlichting gaan brengen.

Lief van je moeder Guppie dat ze Ymke heeft meegenomen! Niet aan jezelf twijfelen joh, je bent een top moeder die af en toe ook ff moet bijkomen. Heb je nog even kunnen slapen?

Beterschap voor de kids TMN!

Fijn dat Rinze eindelijk slaapt Sam! Op hoop van zegen dat hij dat minimaal een uurtje of 2 volhoudt! *Edit, lees net dat hij het niet zolang heeft volgehouden:(*.

Amen Nancy!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    guppie je hoeft je niet schuldig te voelen hoor.een chaggie moeder is ook niet leuk toch?dikke knuffel.maar ben zelf precies zo hoor!

nou ben benieuwd hoelang t nu stil blijft...ben kapot!

14. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Guppie, doe niet zo gek joh. Je bent bevallen en heb nog geen moment echt rust gehad!!! Mijn vader komt mijn zoontje ook elke maandagochtend en donderdagochtend ophalen. Soms gaat hij op zondagavond of woensdagavond al. Het is niet dat je het niet aankan, maar de bevalling is heel zwaar natuurlijk en dan ook nog de eerste zware weken met de baby. Dus niet denken, gekkerd!!

15. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo wij zijn weer thuis!
    Ik heb Naomi om half 3 voordat we weggingen de fles gegeven, en die heeft anderhalf uur in de kinderwagen liggen slapen toen wij over de braderie liepen :D even ergens wat gedronken en mevrouw sliep lekker door..
    Moesten op de terug weg nog even boodschappen doen, de maxi cosi in de winkelwagen gezet en rijden maar :p Toen was mevrouw wel wakker, maar heeft heerlijk overheen liggen kijken zonder mekkeren ;)

Nu thuis in bed gelegd, even heeft ze liggen miepen en jengelen, maar duurde maar 10 min en toen sliep ze..
    Hopelijk tot 7 uur, dan kunnen Vin en ik ook nu even samen eten en om 7 uur krijgt Naomi weer haar fles ;) Ik maak haar niet wakker, dus als ze later komt is het natuurlijk ook prima.. Liefste niet eerder :p

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Hier een heerlijke nacht gehad. De kleine heeft van 22.30 uur tot 05.15 geslapen! Hihi.. En Ryan heeft vandaag voor het eerst echt straf straf. We hebben hem op zijn kamer gezet en hij mag vandaag niet meer naar beneden komen. Hij was echt suuuuuuper vervelend in het winkelcentrum en wilde maar niet lopen. Daarnaast vertikt hij het om naar het toilet te gaan, terwijl hij wel weet hoe het moet.

17. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Even een vraagje. Hebben jullie ook zo een beurs gevoel in de heup? Als ik er op ga liggen, doet het pijn.. aan beide kanten!

18. sjmmie

sjmmie Actief lid

Oct 27, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor de waardering, maar laat het niet voelen als opgeven, soms gaat het gewoon niet, ik ken het gevoel wat je dan heb precies, heb het met beide andere kinderen gehad, bij de tweede had de gebruikelijke kwaaltjes en heb ik me eigenlijk laten ompraten door schoonfamilie... ik heb de laatste keer voeden echt vreselijk gehuild, het voelde echt als een afscheid... achteraf heel veel spijt gehad.... omdat het eigenlijk wel goed ging..

@sam, ik hoop dat het voor jou even stil blijft en dat je wat rust kunt bijhappen;)

ps, doen jullie wat op die pukkeltjes?

19. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Oh jullie zijn lief.

Heb wel geslapen, maar om nou te zeggen dat ik ervan opgeknapt ben... daar zijn wel meer uurtjes voor nodig haha!

Ik dacht vanmorgen dat ik Vigo zag lachen, maar dacht dat dat nog niet kon. Als ik hier zo lees zou het dus best wel kunnen...

Mijn lieve vriendje is wakker, ga hem even lekker knuffelen! Manlief is nog niet eens onderweg met onze dochter, dus iedereen wil me sparen denk ik ;)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    nou t is al een uur stil!we hebben gewoon kunnen bbqen.wel in raptempo want de kolen waren op haha maar was lekker.

Share This Page