@guppie shit meid dat jullie spruw hebben, weet er helaas alles van (nu al de 6de week aan de medicatie en tis nog niet weg) hopenlijk gaat het bij jullie wel wat sneller
angel. oh is da ook zo. mar is ze dan wel stil? en ook na laatste fles. en mooie hal sam. och meis das ook nisk nee en idd dan slaapt iedereen komt de oudste, das hier ook. eline ja al 3 x en daar moet ik morgen weer heen bellen en vrijdag dus es es hoop dat je meissie snel beter is ja kan hem wel laten doen maar kan hem niet latenhuilen, hebnog een zoontje rondlopen. maar heb een tip gekregen en die ga ik proberen en anders moest ik doorverwezen worden zei de cb. maar ja vanmorgen was t ook raak. zie dat toch veel kindjes onrustig zijn nu ga ik weg want nu ga ik lekker nar kermis ff genieten
Naomi heeft vanaf vanmorgen 9 uur nog maar 3 kwartier geslapen.. De arme trul, net nog even koorts gemeten.. ze heeft nog flinke verhoging. Als ik haar weg leg in de kinderwagen is het brullen, ze wil alleen maar bij mij liggen.. vermoeiend hoor..
He dames. Niet echt bijgelezen. Ben net uurtje thuis, heb inmiddels 1 in bed gelegd, honden snel rondje gedaan en de vloer gedweild. Wel gelezen dat er een paar het zwaar hebben!! EEN DIKKE KNUFFEL!!! Even een kort verslag van de therapeut. Wat ik al dacht en waar ik al bang voor was, was dus inderdaad zo, zn nekje zat weer 'vast'. Hij kon hem idd niet zn moeilijke kant op krijgen. Of het door de cb-arts komt liet hij in het midden, het kan ook zo gebeuren, maar wel toevallig! Hij is nu weer gekraakt zeg maar en ik mag 48 uur de oefeningen even niet doen. Verder veel info gehad over dat hij niet naar zn handjes kijkt nog. Dat is logisch want het doet zeer om zn handjes zolang omhoog te houden. Naar z'n scheve hoofdje kijkt hij volgende ewek even en vertel ik dan daar de rest wel over !!
Ooh iemand (Sue?) vroeg me over slaapzakje. Rinze heeft een badstoffen aan. Mooie nauwe armgaten zeg maar. Ik stop hem verder niet in, vind ik niet nodig ! Toen het wat warmer was een zomerslaapzakje van katoen.
Echt Sue ook jouw onderkantje komt weer goed... Ik dacht precies hetzelfde en zo op een dag werd ik wakker en was er geen pijn meer en zag het er weer normaal uit. Gooi het er maar uit hoor meis, dat is echt af en toe heeeeel erg nodig! Dikke knuffel! Ach nee toch Nancy wat een verdriet, gemis, machteloosheid en gewoon een heleboel k** lees ik uit je berichtje... Een hele dikke knuffel meis, meer weet ik even niet te zeggen. Welkom en gefeliciteerd Rianne! Fijn Pooh dat je onderkantje weer normaal bevonden is en wat een goed nieuws dat de mirena spiraal ok is bevonden, jippie! Dat scheelt zeg... super joh! Whahaha Eline... Heerlijk dat Kim slaapt! He bah Guppie, sterkte met de spruw! Hoop dat het weer mee zit en je nog even kunt wandelen zo... Jeetje Sam dus toch het nekje van Rinze weer vast! Sjonge zeg wat een bummer meis, het ging zo de goede kant op. Heeft de peut nog iets gezegd in termen van verbetering waarnemen dit keer? Hier; naar CB geweest. Onze kleine man is wederom super gegroeid, weer 250 gram in een week en 1 cm. Hij weegt nu 5450 gram en is 59 cm! Prikjes gehad ondanks z'n verkoudheid... Eerste prikje gaf ie geen kik, zo stoer maar tweede prik heeft ie zooooo hard gehuild en was ie echt ontroostbaar. Thuis lekker bij mama gelegen en om 14u een fles welke hij niet heeft leeggedronken en daarna lekker naar bedje (zonder puckababy) en meteen in slaap gevallen!
Dithje, weer net als de vorige keer.. Maar je ziet het ook echt aan hem als het goed gaat! Maar het komt vaker voor hoor dat ze even terugvallen, maar dit was wel balen. Maar het komt goed zei hij Hij heeft nog nooit 1 behandeld waarbij het niet goed kwam.. Wel komisch btw want ik vertelde over cb-arts en dat zij me naar de kinderfysio had gestuurd. Verteld hij me dat de kinderfysio deze kinderen naar hem stuurt ..
Nou zo zie je maar weer Sam dat je echt je eigen gevoel moet volgen en niet de regeltjes van het (stomme) cb! Enne meis, tuurlijk komt het goed... Daar moet je op vertrouwen!
Jeeeej Naomi slaapt eindelijk.. Even tijd voor mezelf.. Dithje; fijn dat alles goed was bij het CB. Hoop dat Luca morgen niet zo ziek is als Naomi van de prikken.. Naomi heeft flinke koorts en is heel huilerig en hangerig..
Joehoe Dithje wat een bikkeltje, hij d8 bij de 2e prik vast nu haal ik de schade in! Ja ik vertrouw er ook wel op hoor dat het goed komt!! Fijn Es!
Wow ik had een unicum net. Met vigo gewandeld en een paar snelle boodschapjes zonder dat hij ging huilen! Heb ondekt dat hij het niet leuk vind als hij niet naar me kan kijken, dus shoppen zit er voorlopig niet in met hem
Haarlem is een mooi oude stad en heerlijk om te winkelen. Maar omdat het 15 minuten van mijn huis is ben ik er nooit een weekend geweest. Maastricht en Brugge (B) zijn onze favo weekendjes weg. Misschien standaard maar wel heerlijk qua eten en erg gezellig. Veel plezier met een keuze maken. Ohh lijkt mij heerlijk even weg. In plaats daarvan krijg ik mijn schoonmama een maand op visite
Hi meiden, Mijn 3 kids liggen te slapen. Maar voor hoe lang nog want ze liggen er allemaal sinds 2 uur in. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk even tijd voor mijzelf. Heb net de laatste 3 afleveringen van Private Practice gekeken. (huilen - heerlijk die hormonen). Meeting: die is op mijn verjaardag maar met 3 kids en een ft werkende man was het toch geen optie. Kolfen: toch een goede tip smorgens te kolfen. ik had zowaar 140 ml. Vanmiddag maar weer 30 ml. Smorgens maakt je dus blijkbaar meer aan of ik ben minder moe Nacht: De kleine meid is heel verkouden dus een slecht nacht naja ochtend achter de rug. Sinds 5 uur kon ze amper ademen (vol neusje) en nadat ik zoutwateroplossing er op los had gelaten was ze klaar wakker. Qua voedingen was het ok, 20.30 - 1.15 - 5.00 - 8.00 - 11.00 - 14.00 Hier een piepend kind (nee niet de kleinste). Ik ga hem maar uit bed halen. Nog een foto van mijn modelletje . Fijne avond allemaal meiden. x
Jippie Guppie! Wow Koekkie, je schoonmoeder een maand over de vloer! Respect!! Ah wat een mooi meisje Hier; Luca zijn linkerbeentje is helemaal rood en dikkig van de vaccinatie, mag er ook niet aankomen want dan begint hij oorverdovend te krijsen. Iemand herkenning?
hallo!! kom ff gedag zeggen en dan weer verder met mn eten dan knippen en dan eten geven aan djesslyn en dan naar schoonouders die gaan morgen op vakantie! dus druk druk sorry niks bijgelezen.
Neej sorry Dithje, nooit gehad hier.. Arme schat!! Hmm ik had gehoopt dat ik morgen m'n nieuwe draagzak hier zou hebben. We hebben een bondolino besteld! Lijkt ons beiden fijn te dragen en geen ingewikkeld gedoe !! Maar helaas, krijg net door, bestelling wordt verwerkt.. Dus zal wel vrijdag ofzo worden... Kon m nu wel gebruiken met zo'n huilende Rinze!
Hey Kikkert, dat zou kunnen maar dan red ik het niet tot half 8 sochtends. Dan lek ik zeer kostbare melk haha. Er kan max 8 uur tussen. Om half 8 komt Fynn en dan heb ik hem om 8 uur weer in bed en kan ik kolven. Dus 12 uur begin ik meestal met kolven . Thx dat je meedenkt!!
Hmm maar Sue, zolang jij kolft, blijf je ook vragen en dus ook lekken als je niet kolft.. Maar je gebruikt de melk voor de nachtvoeding? Of heeft Fynn die niet meer, want dan had ik het wel geweten..