Juli 2010 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Vogelinnetje, Jul 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    @nancy lieve lieve schat,ik snap best dat je ff hebt staan schreeuwen. :(:( het is ook zo zwaar soms he. en dan dat gemis. Gooi het er maar ff uit meid. doe rustig aan,neem je tijd. en als het huis niet aan kant staat,tja dan is het maar zo. Het is wel belangrijk dat jij je goed voelt en Luuk he. Jullie drietjes zijn belangrijk,en dat er stofvlokjes liggen onder je bed dat maakt nu ff niet uit.
    Verder kan ik je geen raad geven. Ik heb een poetsvrouw. misschien is dat nog iets voor jullie? hier komt ze elke maandag 4 uurtjes. dan isa lles grondig gepoetst en moet ik alleen stofzuigen,men was doen,strijken en koken.
    al neem je maar een tijdelijke hulp. Kan je wel ff rustig bijtanken en je foccusen op Luuk he meid. Hoef je over je huis je al geen zorgen te maken.
    Dikke knuffel in ieder geval. En sterkte. Je komt er wel :)

@es ooh arme meis,nog steeds verhoging? een kusje op der neusje van me,en een knuffeltje. Hopelijk gaat het morgen beter.

@suekes hier van pampers nummer 3.
    jij ook een knuffel. en wat guppie ook zegt: jij bent helemaal mama maar Bart is nog maar half papa. Andrew zit ook nog niet volledig in zen rol hoor. gisteren weer zoiets. Ligt ze bij hem,begint het nieuws en ja dan begint ze te huilen. Zegt die zo:kan je haar ff pakken,ik wil nieuws kijken. ;):x ach ja,achteraf komt die dan sorry zeggen en zegt die zelf dat die nog niet volledig in zen rol zit.
    Komt helemaal goed met die mannen hoor!

@dithje hmm,rood beentje na de prikjes. zou toch ff een kinderarts bellen of het cb voor advies. knuffel voor je arme schat!

@kikkert fijn dat het tussen jou en je man weer goed gaat. wat betreft je haar,kan je geen raad geven haha weet zelf nog niet wat ik met men haar ga doen :D

@sam hmm jammer dat die draagzak te laat is :(

heb zo wat diagonaal gelezen en dit is blijven hangen,sorry als ik mensen vergeet. het is allemaal ook druk druk druk.
    Heb net een cake gebakken en lekkere preisoep gemaakt. Zo het avond eten maken en dan mijn was opvouwen en strijken. ;) en zo blijven we bezig he :p

2. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Guppie, ah bah Spruw, rotding is het... Dikke knuffel!!!! En van de pampers, het scheelt idd best veel ;).

Guppie, Es, Kikkert, Angel en Dithje thanks meiden! Is zoals ik zelf al vermoedde idd erg herkenbaar voor een hoop meiden. Hier is alles koek en ei en zijn we een ijzersterk team samen en toch spelen dit soort dingen hier ook. Het is ook een megaverandering wat we doormaken.

Angel haha blij dat ik je aan t lachen maak, ik moet er zelf ook om lachen hoor, daarom staat het er ook zo lekker droog en bot.

Ik ga t echt niet rustiger aandoen haha ik ken mezelf. Maar gewoon wat meer delegeren :).

Dithje, stoere Luca!!
    Es, Naomi was ook al zo stoer gisteren!!

Sam, arme Rinze, knuffie, weer gekraakt... Thx voor de info over t slaapzakje. Ik ga t es proberen. Gewoon op de armgaten letten dus! Kan ik niet de winterversie met mouwen zonder deken gebruiken of ligt hij dan te "los"?

Hier meeer meiden van wie de kleine uk steenkoude handjes heeft na t slapen? Is echt kind van zn moeder die kleine Fynn hoor, ik ben niet voor niets de living deadgirl! Altijd steenkoude voeten en handen...

3. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jummie Petatje, jij bent goed o nee lekker bezig;):p!

Luca heeft ook ijskoude handjes Sue... En ook ik ben zo'n living dead girl;). Heb zelfs een aantal winters geleden mijn tenen bevroren gehad:$!

4. tmnkooijmans

tmnkooijmans Niet meer actief

Rianne: Welkom!
    Koekkie, je schoonmoeder een maand over de vloer!
    Leuke foto!

Hier; Vandaag kreeg Carlijne dr eerste prikjes..
    Maarten&ik gingen samen met Carlijne.
    De andere kids waren thuis met hun lieve Oma!
    Maarten heeft dr uitgekleed,en kreeg natuurlijk weer een smile van Carlijne!
    Carlijne was echt aan het krijssen....
    Arm kind.
    In de kinderwagen heeft ze lekker liggen slapen,en toen we thuis waren heb ik dr in dr bed gelegd,en een uurtje later werd ze krijsend wakker...
    Ze heeft de hele middag liggen krijsen,alleen als ze bij mij lag was het goed...
    De ligt nu ff bij Maarten,want de hele middag met dr op schoot is ook geen optie...

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tilburg
    Sam, ik geef elke druppel melk die ik kolf. Heel af en toe loopt t zo lekker dat ik ff doorga en het invries, maar da's eens per week hoogstens.

even ter verduidelijking:

Ik kolf 3 x daags 2 boobs en dan tot max 150 ml (hij drinkt er 130 ml per keer. Dit doe ik nu 3 dagen omdat Fynn echt heel erg spuugt maar met nutriton gaat het wel goed. Dus dan maar n flesje gekolfde melk want dat spul er voor en na de voeding in lepelen gaat echt niet, het ligt binnen 2 minuten op zn kleren of in de box of waar hij dan ook is. En vervolgens kotst hij nog alles onder...

Op deze manier controleer ik ook gelijk mijn productie want ik lekte vanmorgen ook niet. Bijkomend voordeeltje :).

Gisteren gaf ik hem de borst om hem te troosten en 5 minuten na de boertjes lag alles weer onder de kots, dus ik laat het even zoals ik nu doe. Ik voel me er best ellendig door want ik mis echt die bv momenten met Fynn, kijk zit ik weer te grienen... tis niet anders even...

en dankjewel dat je meedenkt, jullie zijn allemaal van goud meiden!

xxx

6. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zielig he Lisette die prikjes en het verdriet dat ze daarna hebben?:(
    Heeft Carlijne ook een rood beentje?

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort

dithje miss hebben ze iets verkeerd geprikt en heeft hij daarom een rood en dik beentje? heb je al een nat koud navel bandje geprobeerd erop te doen of een luier en omheen wikkelen als je geen navel bandje heb...arme knull geef hem maar een dikke knuff van nic

8. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

Sep 30, 2009
    1,269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dithje: Wat zielig van kleine Luca, Gaat het al wat beter?

Mijn schoonmoeder heb ik sinds vorig jaar maart niet meer gezien dus dat scheelt weer he :D Dat is het voordeel/nadeel als je schoonfamilie in het buitenland woont

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    sue hahaha ja vond het echt super om zo te lezen (al is het niet leuk) maar idd lekker droog hou er wel van hhaha..zag je al helemaal voor me staan vertellen hahaha....
    hier ook koude handjes die meid van ons ..net als mams die heeft het ook altijd koud haha... loop al heel de dag in een dikke vest zo koud dat ik het heb bahhh.. dat heeft caitlin ook echt van mams die heeft af en toe ook een bibberlipje terwijl ze op temp is en lekker warm is gekleed hahah...zo moeder zo dochter :D

10. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

Sep 30, 2009
    1,269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sue: nu begrijp ik het eindelijk.... jij kolft in principe alleen. je kolft niet naast het geven van de borst. Daarom haal jij er zoveel uit. Sorry dat ik zo traag van begrip ben haha. Beetje drukkies hier op het forum en hier in huis.

hier ook mega koude handjes het is dat ik haar hoor huilen wanneer ik haar smorgens uit bed haal anders zou ik hele nare ideeen krijgen. Voelt zo doods aan. Zelf heb ik het ook altijd koud (ook tijdens mijn zwangerschappen) dus tja ze heeft het ook niet van een vreemde ;)

Eet smakelijk en een fijne avond meiden.

11. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    @sue hier ook koude handjes. vooral 's nachts.
    ach ja,hier ook zo'n koukleum hihi,moet van Andrew altijd sokken dragen tot ik in bed stap,of ik mag niet tegen hem liggen hihi

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    ooh ja,ik kom,ik ga mee meeten! ook al vind ik het best eng. Misschien vinden jullie me wel raar :)

13. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tilburg
    Koekkie, nu sinds 3 dagen idd alleen kolven. Daarvoor deed ik sochtend 130 ml per borst en savonds zon 100 ml totaal. En dan 5 keer borstvoeding geven verder.

Ik heb de eerste 2 weken na de geboorte ook totaal gekolft en met fles gegeven. Daardoor gaat kolven erg goed bij mij.

Jij geeft idd volledig uit de borst en daarnaast kolf je voor voorraad dus is helemaal niet gek als je er uberhaupt wat uit krijgt dus nogmaals petje af!

Ik hoop dat t snel beter gaat met Fynn en t spugen want ik wil erg graag weer gewoon uit de borst voeden, dit kolven is zoooo onpersoonlijk, bah...

14. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tilburg
    Ah dus die koude handjes moet ik me geen zorgen om maken dus pfew...

Jullie ook allemaal eet smakelijk meiden! Dikke xxx

Vanaaf visite dus ws geen tijd meer. Vandaag heb ik hier ook alleen maar gezeten terwijl ik kolf, werkt wel goed eigenlijk :) Is meteen een stuk minder erg om te kolven.

xx

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tilburg
    oh en koekkie wat een schattig jurkje heeft je kleine meid aan op die foto en wat goed dat je zoveel gekolft hebt, Yay!!! Super!!!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Suekes, maar heb je hem nog wel aan de borst dan? Anders heb je kans dat hij straks niet meer goed wil aanhappen!! Wel balen dat hij zo spuugt zeg :( !! Heeft hij er ook last van?? Wat betreft de slaapzak.. Je moet er vooral goed om denken dat hij goed om de armpjes sluit en niet te groot want dan kunnen ze erin 'verstikken' .. Je zou een winterslaapzak kunnen doen, maar dan zou ik niet meer dan een romper eronder aandoen..

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    leuke foto koekkie

petatje je bent helemaal niet raar hoor ...is ook eng toch na maanden kletsen zie je elkaar in het eggie :D

sue veel plezier vanavond

18. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    nancy snap dat je erdoorheen kan zitten meis, knuffel

Suekes lijkt me ook zwaar, met dat kolven, knuffel

Koekkie, mooie foto zeg, waar woon jij als ik vragen mag, omdat je vlakbij haarlem woont

xxx

19. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik kom even snel buurten, Naomi is niet te genieten! ze huilt al de hele dag, en heeft nog steeds flinke koorts :(
    En nu ben ik vanavond en morgen ook nog eens alleen met haar 's avonds. Vincent gaat vanavond Quizzen en morgen kaarten.. :( ppfff
    Hopelijk slaapt ze vanavond goed, want de hele dag is het al balle.
    Tis sneu voor haar dat ze zo beroerd is hoor, maar ik wordt hier ook beetje moe van.

Ik heb me net wel even uitgeleefd op de noppies website :) Leuke kleertjes besteld (maat 62) mevrouw is zo gegroeid in de lengte dat ze van maatje 56 de broekjes niet meer past (te kort) en de mouwen van de shirtjes te kort zijn. hihi. In princiepe past maat 56 nog wel is niet te krap ofzo, alleen is alles te kort ;)
    Maatje 62 past ze ook goed, alleen moet ik sommige mouwtjes even omslaan.. ach duurt ook vast niet lang!

Koude handen; Hier ook een baby die altijd met haar handen omhoog slaapt, armen langs haar gezicht ;) en dus ook altijd koude handjes!

20. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Navelbandje heb ik zeker al gedaan Angel! Je krijgt een knuffie terug;)

De roodheid is gelukkig weggetrokken Koekkie maar z´n beentje is nog wel erg dik en hij doet ook niets anders dan slapen en huilen...

Whaaaa Petatje, gezellig dat je komt meeten:D:D! Enne meis, ik bijt niet hoor;)... Nee joh, tuurlijk is het spannend maar komt goed...

Gelukkig verzacht zp het leed dat kolven heet Sue;)!

Share This Page