Dithje; heb je het plekje waar de prik gezet is na het zetten nog even 5 min gemasseerd? dat heb ik wel gedaan en Naomi heeft geen dikke beentjes gekregen.. Hoop dat hij morgen niet zo is als Naomi vandaag is.. zo sneu Ze had net nog 39.5 graden koorts.. Sterkte!
Koekkie; Ja, dan snap ik die maand wel ja... Vorig jaar maart... Dithje; Nee,Carlijne heeft geen rood beentje... Ik ben weer weg,de kids moeten naar bed. Carlijne is weer aan het krijssen,dus die ga ik even oppakken.. Ze heeft maar 100cc gedronken...
dithje dacht ik ook al ..ze zullen vast wel iets verkeerd ofzo geprikt hebben ook omdat hij zo krijsde bij de 2e ..hoop dat hij snel weer de oude is de knul..en anders nog ff pcm geven (heb je vast ook al gedaan) en dan voor de nacht ook en morgen vroeg dan ondrukt het goed knapt hij denk ik wel snel op es arme naomie
Lijkt mij inderdaad onpersoonlijk maar ja je doet wat het beste is voor Fynn. Ik hoop dat het snel beter met hem gaat en dat je weer volledig borstvoeding kan geven.
@Dithje, arme Luca! Knuffel voor de kleine man! @Es, knuffel voor Naomi, wat sneu zulke koorts na de prikjes. @Nancy, een knuffel! Ik wens je heel veel sterkte en gooi het er maar gerust uit als het dwars zit. @Guppie, wat fijn dat je vanmiddag met Vigo even wat boodschappen kon doen. @Koekkie, wat een lieve foto van jullie meisje, schattig jurkje. @Einneh, wil je even succes wensen voor de echo van Mark zijn heupjes, hoop dat het uiteindelijk allemaal meevalt, ook met zijn tongriempje. Wel lekker dat hij zo goed is aangekomen. @Suekes, geweldig jouw verhaal. Moest er ook om lachen, maar is herkenbaar hoor. @Angel, lieve foto van jullie duimende meisje! Ons mannetje probeert zijn duimpje te vinden, maar vouwt zijn duimpje naar binnen in zijn knuisje en dan wordt het lastig he. @Pooh, lekker even samen weg, Haarlem lijkt mij heel oke. Geniet ervan! @hier, vanmiddag 2x kraamvisite gehad, weer lekker verwend met kleertjes. Donderdag voor het eerst naar de CB arts en wij moeten 28 sept. voor de eerste prikjes....
Sterkte Es! Het gaat al beter met Luca, hij is mijn lieverdje weer. Heb hem lekker in badje gedaan en net z'n flesje gegeven en hij ligt nu lekker te kijken en brabbelen in de box en heeft zowaar alweer naar zijn mama gelachen! Ook even gekeken of hij verhoging/koorts heeft, maar nee dus...
meiden ben zo trots op kim van half 5 tot half 8 wakker in de wieg, viel nog 45 min in slaap met speen. had kwart over 3 voeding gehad, en nu ff na half 8, lang voor haar doen als ze wakker is, en niet gehuild
meiden, ff een vraag (zit alleen met 1 huilend kind en eentje die total loss is): wat moest je ook al weer doen met smetjes? ik ontdek net tot mijn grote schrik een smetplek met verschraalde melk in een van de vele neklooitjes van juliette.
Zorgen dat het goed droog blijft en wat bepanthen??? Oké om het feest hier compleet te maken.. Net een gigantische krijsbui van Rinze gehad en ik heb een beginnende borstontsteking... Goh hoe zou dat nou komen, ben verder niet moet ofzo...
Whahaha fijn he die eensgezindheid Sam! Maar even alle gekheid op een stokje meis, wat k**** die bo ! Kan je er ook nog wel bij gebruiken zeg... Sjonge, het houdt ook niet over! Dikke knuffel
Pooh ik smeerde daar altijd sudo op. Had zo'n zere tepels vanavond (van de spruw denk ik) dat ik Rinaldo Vigo een flesje heb laten geven. Deed ie wel lang over, maar dat scheelde mij weer anderhalf uur zitten met Vigo aan de borst. Daarna nog 2 slokjes aan de borst en hij viel in slaap. Zal hij nou zo'n moeite met drinken hebben (van vermoeidheid) of is mijn voeding aan het eind van de dag gewoon op? Het is elke avond feest normaal en nu was het dus gewoon goed. Maakt me wel onzeker hoor. Ga nu ook maar wat meer kolven, liever zo dan elke avond een brullend kind.
pooh; hier ook een smetplekje gehad in de nek plooi.. was na 2 dagen weg met smeren van sudocreme! sam; ai nee he! niet ook dat nog erbij. sterkte!! ik ben op! echt al de godganse dag met naomi in de weer.. nu zit ze weer bij me. ze is zo zielig.. en wat een kacheltje, phoe zweet me rot met haar op schoot
sam wat balen, kan je nog wel erbij hebben pooh, kim heeft dat wel is onder armpjes, ik doe er talkpoeder op, en het helpt
Dithje, het prikje zal vermoedelijk een adertje geraakt hebben bij het prikken...ik zou het in het oog houden...roodheid/zwelling/warmte kan wijzen op ene ontsteking...waarschijnlijk is het ook een hard plekje?
Dank je wel meis! Ik houd het zeker in de gaten... De roodheid is gelukkig weg, maar het is nog wel iets dikkig en hard. Luca heeft gelukkig geen verhoging/koorts en is wel weer heel vrolijk!
thanx voor jullie reacties! gaan we doen. @Sam: rust, rust en nog eens rust zeggen ze dan.maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. hulptroepen inschakelen? en voor het voeden goed je borst verwarmen, dat hielp bij mij goed. (maar dat weet je vast allang!) dikke knuf!!!