Vandaag bij cb weeguurtje geweest, Bij ons is dat van 11 tot 12. Jayden weegt nu 5040 gram, dus in 12 dagen tijd 425 gram aangekomen. Hij groeit goed! Mn haar is weer geknipt en gekleurd dus ben weer helemaal happy! Ik heb sinds dat ik bevallen ben steeds meer last van mijn rug en nu trekt het ook door naar mijn nek.. echt heel vervelend! Iemand anders hier toevallig ook last van? Had het op nacontrole gezegd en moest van de vk een afspraak maken bij de fysiotherapie, en daar moet ik volgende week dinsdag naar toe. Gisteravond is een nichtje van mijn vriend bevallen van een meisje, Sienna heet ze. Dus binnenkort kan ik zelf een keer op kraamvisite . Ze had wel een zware bevalling gehad en moest nog even in het ziekenhuis blijven. Heb niet alles bij gelezen maar kzag dat Nancy wel een hele dikke knuffel kan gebruiken! En de rest ook beterschap met de zieke kindjes..
Toch lief Pooh . M'n moeder komt morgen ! Ik blij dat Rinze zoveel wil drinken als hij zich niet toppie voelt
Goldy aah jakkes, goed dat je fysio hebt geregeld!! Hier dus m'n heiligbeen wat weer vast zit. Ik moet vrijdag weer naar fysio!
Jayden ook al zo goed gegroeid Goldy! Auwie, die rug van jou klinkt pijnlijk... Hoop dat de fysio er iets aan kan doen. Gefeliciteerd en leuke naam Sienna! Super dat je moeder komt morgen Sam!
Graag gedaan Dithje! Hier zijn de haren ook gelukkig weer kort geknipt..werd wel even tijd..maar ja, ik het begin kan je moeilijk weg vind ik daar je zoveel moet voeden...maar ik weer helemaal blij ! Hier heb ik tegen de avond ook meer last in rug..en vooral mijn rechterkant aan nek...
oef ik moet ook nodig naar de kapper! Ben er ook achter waarom ik zo weinig kolf; had het slangetje niet goed in de kolf gedrukt. AaaaahhhhHHHH zo stommmmmmm!!!
Ik heb Naomi om 8 uur de laatste fles gegeven, maar ik maak haar niet meer wakker straks.. ze slaapt EINDELIJK.. is echt de hele dag wakker geweest.. dan zal ze vannacht wel komen, maar dat moet dan maar.. heb liever dat ze nu ff slaapt en ik ook vroeg naar bed kan.. En ze heeft vandaag toch al 5 flessen gehad van 150cc. dus tekort komt ze niet.. haha guppie; oopss.. ach foutje moet kunnen. Ik ga afsluiten! Ik ga me bedje in.. Welterusten!!
Slaapwel iedereen! Guppie, slangetje? Hier aventkolf dus zal een andere kolf zijn dat jij hebt ! Hier deze middag beebje om 14u gevoed en rond 14u40 is hij dan in zijn parkje gaan slapen...om 15u30 ben ik dan vertrokken met dochterlief naar de kapper (30min rijden). Ik had gisteren gekolfd voor manlief mocht ik later thuis zijn dan voorzien want ze zijn enorme werken aan het doen op de autosnelweg en ik in de file staan op de terugweg en beebje moest eten, kon manlief deze geven. Had ze in de diepvriezer gezet. Dus beebje moest rond 18u zijn volgende voeding hebben ! Ik heb wel degelijk in de file gestaan maar was nog goed te doen...ik was stipt 18u thuis...en zoontjelief sliep nog (had ik wel verwacht ) en kwam zich pas melden om 19u. Dus flesje melk staat nog steeds in de dieprvriezer...kan ik wel gebruiken voor volgende week woensdag want dan moet ik om 10u naar gyn in zh en om 11u bij mijn werkgever voor gesprek voor aanvraag van ouderschapsverlof en tijdskrediet halt time werken erna. Manlief moet dan thuisblijven want dochterlief heeft om 11u40 gedaan met school en we halen dat dan niet op tijd (mijn werk is ook 30min rijden)...dus als het moet kan hij dan het flesje gebruiken ! HAHA, manlief heeft dus rustig met peuterlief kunnen spelen !
Es, had Naomi nog koorts deze avond? Veel beebjes die vandaag prikjes hebben gehad... hopelijk reageren ze er niet te fel op en mogen ze een rustige nacht hebben...
Hey meiden! Guppie heb jij ook de swing van medela? Vanwege t slangetje nl. Wat rot van de spruw zeg! Pooh he wat kl*** van die smetplek. Ik ga hier met dat gespuug ook eens betere controles houden. Hier niet veel plooitjes gelukkig. Knuff! Sam sterkte met je bo. Wat rot zeg dat kun je er nog wel bijhebben ook zeg. Sjonge wat n pech allemaal. Maar van iedereen sla jij je er wel doorheen! Sterke vrouw! Thx voor de tips mbt slaapzakjes! Eline wat goed van Kim! Goldy, ik heb sinds de bevalling ook rugpijn. Bij mij komt t door n slechte houding tijden t voeden haha, dinsdag voor t eerst sporten, meteen mn rugspieren aanpakken! Hier n rustige Fynn. Zal morgen wat meer uitgebreid vertellen. Heeft vandaag zelfs n fles van 180ml weggelurkt! Vervolgens 5u in coma gelegen de schat. Es sterkte met Naomi en haar prikplek! Knuff voor jullie! Slaap lekker! Xxx
sue wat een topkind!! pippo ook al zon topper!! hier ook een topkind maar helaas gaat t niet zo lekker met m.ben de hele nacht al in de weer met korte dutjes tussendoor...om 2 uur, 3 uur en 5 uur gedronken en tussendoor speendienst.ik hoor kor weggaan en jildou wordt ook nog wakker..,hopelijk kan ik die daar nog ff houden..
*gaap*! Sjemig ik kan ook nergens tegen. Vannacht best een tijdje bezig geweest met Vigo, steeds weer in slaap vallen tijdens drinken en er dan in bed achterkomen dat het niet genoeg was, dus wakker. Om half 6 was hij weer wakker en daar werd Ymke ook wakker van, lekker dan! Vigo ligt er wel weer in, maar ik ben best moe. Straks nog maar even tukken. Zal Vigo er wel uit moeten plukken zo want Ymke gaat naar het KDV. Sue, heb idd de swing. Zo stom dat ik het slangetje nooit verder geduwd heb, dacht dat het aan mij lag. Ik vond ook al dat de hardste stand niet echt hard was hahahaha!
Sam, jeetje wat zwaar, vind het knap dat je het volhoudt zeg Guppie, dus je moest hem steeds weer pakken om aan te leggen, pfff Hier, Kim kreeg half 11 de fles, hoorde haar eerst om 4 uur, is weer weggezakt tot half 6, toen haar speentje gegeven, en tot 7 uur geslapen. ben trots op haar. Straks naar cb, voor een extra controle xxx
@Es hoe gaat het nu met naomi? heeft ze nog verhoging! ooh leef je uit haha ik heb me vorige week laten gaan leuk he dat kleedjes shoppen @sam wat kl*te seg,nu ook nog een BO. phoe je hebt het maar zwaar. Zoals Pooh zegt,kan je geen hulp troepen inschakelen? je moet het wel zelf blijven trekken he meis! heel veel sterkte en een dikke knuffel! zware nacht ook he! ooh meis,probeer je toch te rusten vandaag? @goldy gefeliciteerd met je nichtje. en rug/nek,ik ga straks ook naar de fysio. Heb al dagen knallende hoofdpijn en het komt vanuit me nek. knuffel voor jou,hoop dat je je snel beter voelt. en leuk he,zo lekker naar de kapper. Denk dat ik volgende week ga,is weeral 2 maand geleden hier is Laura de laatste dagen na haar voeding van 6u veel te wakker en dan wil ze niet meer in haar wiegje slapen. Dan maar opstaan. Leg ik ze in der wrapper in de box en wat denk je,ze slaapt ach heb al rustig ontbeten. sebiet nog een wasje vouwen en dan naar de fysio.
goedemorgen allemaal sue wat een kanjer die knul van je ... goldy aaiii zon last van je rug en nek goed dat je biij de fysio terecht kan ..en wat fijn dat je knul zo goed gegroeit is zeg... pippo ook al zon knap kind... sam pfff petje af voor jou .. dithje hoe is het met luca gegaan vanacht?? eline kim gaat super zeg fijn hoor... hier goed geslapen nu zo ff bo uitzwaaien die gaat op schoolkamp brrr (voor het eerst) verder de boel doen vandaag na de off dag van gister ...
Goldy; Gefeliciteerd! Hier; Een rot nacht gehad. Carlijne kwam om het uur,en tussendoor kwam ook Thijmen nog eens die is flink ziek.... 2x zijn bedje onder gespuugd.. Ik heb Carlijne op het laatst maar even op dr eigen kamertje gelegd,want ze moet het toch leren... Ik ga er weer vandoor,want ben alleen met de kids. En een zieke en een meisje wat alleen bij mij wilt zijn..
@tmn sterkte meid! wat een nacht seg! en beterschap voor je kleine knulletje! knuf @angel voor jou ook een knuf! zal wel moeilijk zijn zo die eerste keer,ach hij amuseert zich vast rot
Petatje zal je altijd zien he... Eline, fijn zo'n goede nacht! Angel, wow eerste schookamp. Spannuuunnd!!!! Ik ga zo Vigo aan de borst leggen, dan in bed kieperen en dan ga ik zelf ook nog even slapen. Wel een beetje vroeg voor Vigo, maar zie wel hoe de dag loopt hoor! Heb ook niet zo'n zin om hem nu wakker te houden zodat hij straks later wakker is...
petatje ja echt spannend al is het niet eens mijn bio zoon maar toch voelt het net zo brrrr.... zijn eigen mams kan niet uitzwaaien ach ze is ziek he tja dan kan je beter maar niet gaan:x maar hij vermaakt zich zeker hoop ik