Juli 2010 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Vogelinnetje, Jul 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    petatje oohhh jij ook al zon eigenwijsje in huis hahaha.. leuk he zon meid meid hahah...

tmn sterkte met je kleine ..

guppie dank je echt spannend ja

2. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    nou de honden worden uitgelaten.Vanmiddag komt mn moeder en verder doe ik niet veel..de bijna bo lijkt minder te worden gelukkig.Jildou heeft besloten om met pop aan haar tafeltje te eten fraai hoor hihi...ik zei bij mij is t veel gezelliger NEE zegt ze!nou jaa zeg.zou vanochtend visite krijgen maar heb ik afgebeld. Ben op.

3. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    aah die Jildou met der pop,ja mama ik vind men pop leuker hihi ooh zo lief!
    goed dat je je visite hebt afgebeld. en super dat de bijna bo al wat minder is :)

ok,ik ga voeden,douchen en naar de fysio! tot later!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Succes Petatje! Ik zal als de honden terug zijn Rinze ff badderen. Hij ligt nu heel vrolijk in de box. Wel had hij wat verhoging.. 37.7. Niet verschrikkelijk ofzo, maar misschien wel een reden dat hij vannacht zo aan het spoken was!

5. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen!

De nacht is mij heel erg meegevallen:). Luca mocht natuurlijk niet in de puckababy ivm vaccinaties en ik vreesde het ergste, maar gelukkig goed gegaan. Hij kwam om 04.00 uur en is daarna weer lekker gaan slapen. Vanochtend om 07.00 uur werd ie weer wakker en heeft ie nog lekker tot 08.00 uur bij mij in bed gelegen. Hij kreeg gisteravond nog wel verhoging maar is nu weer helemaal weg.
    Vanmiddag moet ik naar het zkh om het spiraaltje te laten plaatsen, ben benieuwd!

Jeetje Guppie en Sam, zware voedingsnacht voor jullie:(

Ah wat goed van Kim Eline! Echt super dat het zoveel beter gaat. Succes straks op het cb.

Een vroegertje voor jou dus Petatje... Succes bij de fysio!

Spannend Angel Bo op schoolkamp;)

Sterkte vandaag Lisette!

Fijn Sam dat de bo minder aan het worden is! Ahhh die Jildou, vindt haar pop belangrijker dan mama:$;)... Joh die Rinze verhoging, sjonge zeg.

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    petatje succes bij de fysio ..

sam hahah die jildou en haar pop arme mams ... fijn dat je moeder komt helpen ..arme rinze is hij nu weer vrolijker of nog niet echt?

dithje ohh spannend vanmiddag ...en wat een kanjer die luca ;)

nou bo is er vandoor snik snik snik ... hij heeft het vast heel leuk daar...sam is nu voor mij die nieuwe horror film aan het downloaden ben benieuwd haahha ze zeggen dat het de ergste sins tijden is maar wil hem echt graag zien brrrrr :D

7. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Weer even met links typen...

Weer een goede nacht en vanmorgen nog even samen in ons bed geslapen..
    Ga vandaag lekker luieren met haar en straks wel even wandelen.

Gisteren even bij mijn ouders geweest en een mooi kinderstoeltje gekregen (hebben ze gekregen van mijn tante). Is van Chico en nog redelijk nieuw.

Heb ik wekenlang moeite gedaan om Anissa aan de borst te krijgen en nu................pakt ze de fles niet meer!!! O jee, hoop dat het snel goed komt!

Gisteren kwamen een vriendin en haar moeder op bezoek en weigerde ze het flesje! (en eergisteren ook al) Ik wilde ze niet zo lang alleen laten dus heb toen toch bv gegeven waar ze bij waren. (goede oefening voor me) Gelukkig dat hun het waren want bij anderen had ik het niet gedaan waar ze bij zijn..

8. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel.. arme jij!! Hij heeft het vast heel erg leuk idd!! Rinze is net na een krijsbui in mn armen in slaap gevallen. LIgt nu in bed. Ben benieuwd hoe hij vandaag verder is, zou hem eigenlijk in bad doen, bad staat al klaar ;) !! Maar ja, nu sliep hij net ;) !!

MoederK.. hmmz dat is balen.. maar goed aan blijven bieden.. Niet voeden bij anderen? Meis, gewoon doen!!! Er is niets vreemds aan! En als mensen het vervelend vinden kijken ze maar de andere kant op :D !!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Idd sliep, hij miept alweer :( !

10. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hello lady's

Ik lees straks ff terug hoor..
    Naomi dr koorts is gezakt gelukkig, nog wel iets verhoging. Ze is alweer iets vrolijker als gisteren gelukkig.

Ik heb haar gisteravond om 11 uur laten slapen, en ze kwam pas om 5 uur vanmorgen! :) Daarna weer verder geslapen en schrok ik wakker om half 10, en sliep mevrouw nog steeds.. heb haar toen maar wel wakker gemaakt. Flesje gegeven en nu ligt ze in de kinderwagen te mutsen.. ;)

Ik ga even douchen en eten. Kom ik straks als Naomi slaapt even terug lezen!

11. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Sam, ik voel me daar zelf niet fijn bij en al helemaal niet omdat ze altijd na een paar minuten flink onrustig wordt en om zich heen gaat schoppen en slaan (ze kan dan niet meer goed aanhappen). Laat staan de gromgeluiden die ze dan maakt uit frustratie.. ;)
    Dus ik kan niet eventjes "ongemerkt" voeden helaas...

12. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Es, bij het cb hier zeiden ze dat alle symptomen na 24 uur weg moesten zijn... Omdat je zegt dat Naomi gisteren nog zo'n hoge koorts had en nu nog verhoging...? Maar als ze er verder wel goed aan is zal het wel goed zijn...

13. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier zeiden ze op het CB 36 uur.. ;) Zo zie je maar..
    Ze drinkt goed hoor, heeft veel plasluiers.. en het is nu nog een kleine verhoging, geen koorts meer. Dus we gaan vooruit :)
    Zal bij elk kindje wel verschillend zijn.. Ik was vroeger ook doodziek van de prikken..

14. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oke MoederK ja dat snap ik dan ook wel weer idd.

Es fijn zo'n nacht en fijn dat het weer beter gaat!

15. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuk MoederK dat je een kinderstoeltje hebt gekregen! Wat balen joh Anissa de fles niet meer wil pakken, succes ermee.

Fijn Es dat de koorts weg is!

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Net bij cb geweest, in een week 240 gram aangekomen, en 2,5 cm gegroeid:$ Lijkt me veel 2,5 cm. Ze is 56 cm nu.
    Verder was alles goed, moet naar een fysio, omdat ze voorkeurshouding heeft naar rechts

Ben weer een trotste mama, 11 uur fles gehad, dus 4 uur later, en niet gepiept. Net in haar bedje gelegd, en slaapt gewoon, zonder dat ik wat hoefde te doen.
    Wat gaat het toch goed met mijn meisje

xxxx

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey!!!

Pfff Sam wat een nacht! En wat een moppie die Jildou haha, met de pop gezelliger. Alsof die terugpraat. Ik hoop dat Rinze zo rustig wordt! Lekker in badje en dan lekker slapen lieve jongen!

Guppie ook al zo'n nacht pfff, zwaar. Knuffie! Is wel n fijne kolf he, vindt ik wel iig, doet goed zijn werk en geen rsi handen van n handkolf. Ik had em 2de hands voor 60 euro, raad em iedereen aan en er zijn er genoeg 2de hands. De spullen die erbijzaten heb ik boven liggen blegh! Ik kon er gewoon mijn slangetje en schelp en opvangbekers van de symphony die ik in t zkh gebruikte op gebruiken, superhandig! Dus alleen het apparaat is gebruikt.

Es, gelukkig gaat t met Naomi al beter en jullie hebben goed geslapen zo te zien!

Dithje, succes zometeen! Ik hem n koperen spiraal gehad toen ik 18 was en dus nog geen kids had gehad en dat ging goed! No worries! Hoe kwam je tot het besluit n spiraal te nemen, als ik mag vragen?

Ik laat er geen zetten, vindt t de moeite niet, zon ding neem ik pas als ik zeker 5 jr geen kids wil. Mijn koperen ging zo goed dat ik em 7 jaar heb gebruikt (zonder hormonen). Daarna kort de pil vanwege acné en toen condooms tot Bart voor kinderen wilde gaan. Nu ga ik toch maar aan een minipil denk ik, voor n jaar of 1,5 hoogstens en dan gaan we denk ik voor nummer 2. Condooms te duur en spiraal te kort.

Angel, ach arme jij, lijkt me ook erg als je kind n tijdje weg is. knuffel!!!

MoederK dat snap ik, hier was Fynn ook zon schopper en grommen ook al en dan spugen. Heb 1x zo op n verjaardag gezeten 23 aug en toen had ie heel hun hoofdkussen ondergespuugt, schaaamde me dood! Toen heb ik ook nog tegen Bart gesnauwd, echt nooit meer, ik doe wel flesjes op een ander hoor!!

Nancy, ik hoop dat het weer wat beter met je gaat! Knuff!!!

Hier: gisteren om 19.00u was ie t niet eens met de inhoud van zn fles. Ik 50 ml extra gegeven en die klokt ie zo weg, dus 180ml. Vervolgens heeft ie tot 23.30 in coma gelegen en toen heb ik hem 150ml gegeven. Die heeft ie half slapend gedronken en toen op bed gelegd, hij ging verder slapen thank god niet nog zon nacht!!! Hij kwam pas weer om 05.30! Supergoed en maar 5 voedingen weer uit zichzelf! Net kwam hij pas weer 10.00 dus ik heb goed geslapen voor de verandering! Ligt nu weer tegen zijn rode draakje te klessebessen in de box en gaat zo ook in bad want dat is er gisteren dus bij in geschoten :).

Verder heb ik Nisykind van VSM voor Fynn gehaald voor zijn keel neus en luchtwegen en nu maar hopen dat dat helpt!Ze hadden ze niet eens n normale zoutoplossing, alleen maar zo'n huge spray en dat vindt ik zielig. n pipet met druppels wil ik wel doen maar zo'n spray... nee..

Zo borst 1 is uitgekolfd (ik ben echt heel laat vandaag zeg...) Als dat maar goedkomt. Ik heb wederom niet gelekt maar toen ik Fynn een fles gaf had ik tsr en toen zat mijn coffeepad zo vol hahaha!

xxx

18. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Eline wat fijn meid!!!

19. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Angel spannend 1 e schoolreisje, gaat vast helemaal goed

Dithje succes vanmiddag voor spiraaltje.

Sue fijn dat je nacht ook is goed ging zeg

Hier erg ongesteld zeg, na 2 uur tampon helemaal verzadigd plus een maandverband( sorry voor dit onsmakelijke bericht:D)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sue doe wild kleine Fynn :D !! Lekker hoor! En Rinze heeft naar je geluisterd, na badje gevoed (ja 4e x vanochtend al... vanaf 6 uur...) en slaapt nu in z'n bedje! Hopelijk duurt het nog even.. Vriendin van me belde gisteravond dat ze luizen had (is kapster) en haar dochter ook... Dus dat is flink kl*te... Zoals ik het kan zien heeft Jildou het niet, maar zal er nog even iemand naar laten kijken.. Hoop dat dat leed ons bespaard blijft zeg! Dat is wel het laatste wat ik nu kan gebruiken!

Share This Page