Zooo jammer, ik was Jildou aan het verschonen en ze begon te persen ik zo moet jij poepie doen? Ja zegt ze, dus wij naar de wc.. Ze zat echt vet te persen, maar kwamen alleen scheetjes uit.. Hmm was wel erg leuk geweest als het gelukt was.. Maar we gaan maar even luierbroekjes halen en dan straks maar eens in alleen onderbroek door huis banjeren.. Want ze weet heel goed hoe het moet dus..
Oh Sam! Ik duim dat er niks is bij Jildou! Goed geluisterd Rinze, lieve jongen!!! Hier kwam schoonmam terug van vak met de mededeling dat ze n koffer vol vlooien mee naar huis hadden genomen. Het zijn geitenwollensokkendragers dus hun oplossing: bakjes water met olie en n waxinelichtje..... grrrr... Ik had ze gewaarschuwd: ik stuur de bon van de omgevingsspray en de cleaningcrew naar jou hoor, pas op, want hier heb ik geen extra tijd voor over, al die bankhoezen uitwassen en alles vd kant aftrekken stofzuigen omgeving sprayen enz. Gelukkig nergens last van gehad. volgende dag kwam ze weer op visite dus ik zeg: je bent er nogal op gebrand dat ik t hier ook krijg he? Haha wat ben ik n takkewijf zeg...
Goed van Jildou! Ze wil natuurlijk laten zien dat ZIJ GEEN baby meer is! Heel knap, dat gaat vast snel lukken!!!
jEETJE, ja daar word je ook niet blij van zeg!!! Gatver. Kan me je reactie wel voorstellen!!! Het nadeel is alleen altijd met die verhipte 'luizen' dat als ik het woord hoor, het al begint te jeuken !!
Ik ga even me best doen om te reageren.. 8) Guppie; Balen van je nacht, vermoeiend hoor.. Eline; Wat goed zeg van Kim! Super haha Petatje, wat een eigenwijsje die Laura Angel; ohh spannend, schoolkamp! Zal wel even slikken zijn.. TMN; Sterkte met de zieke, beterschap Sam; fijn dat je mams komt, en gelukkig word de BO al minder.. Dithje; Zeker meegevallen de nacht, super goed van Luca zonder puckababy!! Oh Naomi is wakker.. tot later! Sue; ook een goede nacht! heerlijk!! En leuke schoonmoeder heb jij, net zo leuk als de mijne Als k iemand vergeten ben! Sorry! Oh ja, Nancy; Als je dit leest! Hoe gaat het nu? knuff
Haha, dat heb ik met luizen maar ook met vlooien, Sam, bah getsie!!!! Ja zal ik Nancy ff n smsje sturen namens ons? zo rekeningen zijn ook weer betaald! wat n hoop geld is de deur weer uit...
hallo! hier ben ik weer ff. voel me sinds gister helemaal niet goed. ben weer erg duizelig. ga vanmiddag als ik de fut heb ff bij de huisarts mn bloeddruk laten meten. gisteravond was ook een drama met djesslyn ze wilde niet slapen. (manlief zou ze in bad doen, maar was te moe en heeft het niet gedaan. dus om 1 uur lag ze nog niet te slapen. en wilde ze ook nog eens steeds drinken. dus vanaf 10 uur 3 a 4 keer aangelegd. ruzie met mn man, omdat ik zei dat het kwam omdat ze er niks van snapt normaal gaat ze lekker in bad en dan drinken en dan slaapt ze. zegt tie dat ik het zelf ook had kunnen doen! nou sorry or, ik ben super duizelig en doe eens wat met je dochter! gister had tie het ook al niet gedaan dus deed ik het zelf maar weer. vanmorge kreeg ik dan wel weer een kus toen in sliep (dat dacht hij) toen die weg ging naar zn werk. maar ik baal er van dat tie elke keer een smoes heeft. en denkt dat ik het wel doe. hij werkt heel de dag. (ja ik doe niks zeker!) maar goed vanmorge dus zelf maar weer gedaan. en zeg het niet tegen hem. want hij moet haar gewoon vanavond lekker badderen. als hij het dan weer niet wilt dan wil ik wel eens heel duidelijk horen waarom nou niet. Nou sorry dat ik niet reageer maar moet zoveel bij lezen dat het me niet echt lukt met die rot duizeligheid sorry. dikke knuffel voor iedereen!
Zo Eline wat is Kim goed gegroeid! Super dat het zo goed gaat nu met Kim... Lang leve de pepti. Jeetje, jij bent echt goed ongi... brrr Ik wil niet meer aan de pil Sue omdat ik mij zonder veel beter voel en toen raadde zowel de vk van het zkh als van de vk-praktijk de mirena spiraal aan, dus heb ik mij daar eens in verdiept en het lijkt me wel wat... Denk dat ik 'm wel een jaar of 2 a 2,5 in laat hoor voordat we gaan denken aan een tweede. Ach we zien wel. Wauw zeg, wat heeft Fynn goed gedronken gisteren en heerlijk geslapen! Toppertje! Ik heb gewoon zo'n neusspray voor Luca hoor en het gaat echt prima... Lijkt zielig maar is natuurlijk zo gepiept. Leuk om Nancy een smsje te sturen, ff een hart onder de riem! Oeps Sam! Dat zou heel erg k**** zijn zeg als Jildou luizen heeft... Duim heel hard voor je dat het niet het geval is. Anders toch maar even voor de zekerheid haar haar wassen met zo'n shampoo? Sterkte Bubsie met je duizeligheid en met je man! Zou leuk en lief van 'm zijn dat hij vanavond zijn dochter in bad gaat doen...
Hallo lieve meiden, Hier een berichtje van mij, jeetje wat is dat lang geleden. Ik ben soms wel op het forum maar heb gewoon niet erg veel tijd. Ik reageer ook bij een andere topic hier op het forum en ook daar heb ik niet veel tijd voor. Jullie schrijven hele pagina's vol op een dag en dat is zoveel om bij te houden. Ik wil jullie allereerst heel erg bedanken voor jullie steun, wijze woorden, leuke gesprekken op het andere gedeelte en tijdens de zwangerschap. Een hele bijzondere periode waar ik met heel veel plezier aan terug denk ondanks mijn kwaaltjes. Ik zal af en toe wel komen aanwippen maar zal er niet erg veel zijn, sorry daarvoor. Ik hoop ondanks dat ik er weinig ben soms nog even lekker kan mee babbelen en dingen kan vragen als ik iets wil weten. Hier gaat het verder allemaal goed. Isa groeit als kool en ze doet het zo goed. We zijn ernorm trots op haar. Ze slaapt s'nachts goed waar we heel erg blij mee zijn zodat wij ook aan onze nachtrust toekomen. Morgen moet ik naar de gyn voor controle na keizersnede. Heb vorige week gebeld ivm extreem bloedverlies en buikklachten. Het was nog even aanzien. Morgen gaan we dus verder kijken. Hopelijk is het allemaal goed en is het de laatste keer dat ik daar ben. Meiden ik hoop tot snel. Een dikke knuffel vanuit hier!
Sue; als je zou willen doen, graag! Kan Nancy wel waarderen denk ik Hier net Naomi in bad gedaan, nu zit ze in de wipper.. aan het brabbelen en om zich heen aan het kijken. Ga zo flesje maken
Leuk dat je even komt langswippen Marsim! Super dat het zo goed gaat met Isa en dat ze papa en mama een lekkere nachtrust gunt Ai, die buikklachten en bloedverlies klinkt minder meis. Hopelijk is er niets raars aan de hand, succes morgen bij de gyn. Dikke knuffel terug!
Leuk dat je ff aanwipt Marsim!! Dithje.. Zij ziet nu ook niets geks.. Preventief wassen heeft geen zin.. Dus maar ff afwachten..
Hey dames Het is me er allemaal bij in geschoten, ik heb zowat nergens tijd voor, dani was afgelopen weekend jarig en dat hebben we goed gevrierd; Met twee kids en het hele huishouden heb je het best druk.. IK zal vanaf nu weer vaker aanwippen, maar jullie tetteren echt zoveel pagina's vol ik heb niks terug gelezen(wou ik doen maar het waren bijna 80 pagia's Met zoe gaat het goed ik ga dr morgen wegen denk rond 4,5kg Ik wil even weten hoe jullie dat oplossen: Ze drinkt de fles en dan laat ze wat staan soms, dan slaapt ze en wil ze na een uur of 2 uur alweer drinken, ik geef haar dan dat wat ze heb laten staan(maak ik nieuw) maar dit kan tog geen oplossing zijn steeds? Ik heb dr wel nu echt in de puckababy als ze gaat slapen want dat heeft ze echt nodig Ze drinkt 150 dus soms op en soms niet, ik voed dr ook op haar schema, en dat wil ik eigenlijk niet. Graag jullie advies O en wat is er met nance??????? dikke knuffel van mij,
Ik kreeg een berichtje van Nancy.. T gaat ff niet zo lekker, maar ze gaan het weekend 4 dagen naar een huisje, even uitwaaien en bijtanken. hahah kijk ik achter me is Naomi in de wipper in slaap gevallen..
Even mopperen hoor, Vigo heeft anderhalf uur aan de borst gehangen (wederom steeds in slaap vallen) en kan nu nog niet goed in slaap vallen. Hij huilt niet zo hard als eerder, maar echt gezellig klinkt het ook niet Ik ga straks een pak flesvoeding halen, gewoon omdat ik wil weten of hij na een flesje wel in slaap kan vallen. Wat ik er dan mee ga doen weet ik nog niet, maar het speelt constant door mijn hoofd, dus ik wil het gewoon weten! @dithje, ben benieuwd hoe jij dat ervaart zo'n spiraaltje! @moederK, ik kan ook niet ongemerkt voeden omdat Vigo ook steeds loslaat, maar ik doe het toch wel gewoon hoor. Hij moet toch eten! @Eline, lekker hoor! fijn jou te horen zeggen dat je meisje het zo goed doet @sue, lees ik nou goed dat je geen borst meer geeft? Heb ik dat gemist? Hoe dat zo? Toch niks aan de hand? Verstandig van Nancy dat ze even lekker gaan uitwaaien! Vigo in inmiddels wel aan het brullen, dus ik ga hem nog even aanleggen *zucht*
goeie middag... ik kom dadelijk ff terug lezen eerst moet dylan nog naar bed en de hond uitgelaten. mijn haar dilemma is op gelost ......ik heb ze gewoon af laten knippen (bob-lijn).
Gelukkig dat er niets te zien is Sam! Alsnog gefeliciteerd met Dani Mamma Chan! Luca drinkt vaak 1 a 2 keer per dag z'n fles ook niet leeg zoals vanochtend, toen heeft ie maar 100cc gedronken. Er komt dus altijd een moment op de dag, vaak bij de fles rond 15 a 16 uur, dat hij extra wil hebben en dat krijgt hij dan. Hoop dat je er wat aan hebt! Thanks voor het doorgeven Es! Lastig Guppie dat Vigo zo lang wil drinken. Als jij je er goed bij voelt en rust in je hoofd wil hebben dan moet je het gewoon doen meis... Ben heel benieuwd hoe Vigo erop gaat reageren, succes! Hier; ga even de spulletjes voor Luca bij elkaar rapen want die gaat even naar mijn moeder als ik naar het ziekenhuis moet. En daarna dus naar het ziekenhuis, wish me luck
@Dithje, succes!! @Es, lekker dat Naomi eventjes slaapt in de wipper. @Nancy, een hele dikke knuffel en goed van jullie om even te gaan uitwaaien/bijtanken, geniet geniet!! @Mamma Chan, nog gefeliciteerd met de verjaardag van Dani, goed verwend zeker? Hier komt het ook soms voor dat hij zijn flesje op 40 na leeg drinkt en die 40 dan later wil hebben. Maar het CB adviseerde toch om de fles met 1 tussenstop (verschonen luiertje) te laten leeg drinken, omdat anders het ritme verloren gaat. Moet zeggen dat het luiertje hier vaak uitkomst biedt, maar soms slaapt hij hier zelfs bijna doorheen. @hier, gisterenavond was ons mannetje onrustig van krampjes, zo sneu. Maar na de fles van 23.00 uur is hij in slaap gevallen (ingebakerd weliswaar) en meldde zich toen pas om 05.00 uur. Daarna om 08.30 uur, nu ligt hij lekker te slapen in de box, terwijl ons mam aan het stofzuigen is boven. Ze komt elke dag even naar ons mannetje kijken, trotse opa en oma, het zijn schatten! Ze vraagt iedere keer of ze iets moet helpen, de lieverd. Probeer zoveel mogelijk zelf te doen hoor, maar dit is wel even fijn.