@Marsim, fijn om te horen dat Isa het goed doet!! Geniet er lekker van! @Sue, vlooien.....alleen van dit woord gaan mijn haren al overeind en begint de jeuk spontaan, laat staan dat ze echt in je huis zitten. Zou er ook niet op zitten wachten op zo'n vlooiencircus brrr @Bubsie, rustig aan hoor, verstandig om even je bloeddruk te gaan laten meten. @Sam, Jildou geeft het goede voorbeeld aan haar kleine broertje, de WC! Knap, zet 'm op Jildou!
nee (nog) niet. zat eens te denken ja als ik nu af en toe wil gaan kolven om haar aan een flesje te laten wennen. moet ik wel weten hoe je het verwarmd en zag dat magnetron niet goed was. dus dacht vraag eens hoe jullie het doen. kga nu ff de kolf schoonmaken voor het 1e gebruik vandaag of morgen.
Sam, dikke knuffel meid! Ik duim dat je nachten voortaan beter verlopen... Nancy, een hele dikke knuffel meid! Es, wat fijn dat alles beter is met Naomi! Marsim, wat fijn dat je effen bent komen aanwippen ! Weten we gelijk ook even hoe het met jullie gaat! Mama chan, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van dani! Angel, dikke knuffel...Bo zal het wel naar zijn zin hebben maar hij zal je ook wel missen hoor. Eline, wat fijn dat het nu beter gaat met Kim. Dithje, zo Luca heeft het nog goed gedaan deze nacht? Heeft hij nog last van zijn billetjes als je ze aanraakt? Is de roodheid wat afgenomen? Guppie, jeetje zware nacht gehad...en ook zo lang moeten voeden..dikke knuffel! Zo, hier is dochterlief gestart op school vandaag (wel maar halve dag). Ze is nu gestart in de 3de kleuterklas! Pff, als ik zo bedenk dat ze volgend schooljaar al naar het 1ste leerjaar gaat... Ze wordt groot!
ja zou ook kunnen ja. las het net. zal eens kijken wat goede fleswarmers zijn en hoe duur ze zijn. lees ook zoveel verschillende verhalen over de magnetron kga ff naar de dokter. misschien tot straks vanavond zijn we weer weg. en morgen ochtend naar de kinderarts terug. dus anders tot morgenavond misschien.
Nou heb Vigo net een fles gegeven en wat ik meestal bij BV moeders lees, had ik dus met de fles. Zo'n gevoel "ah! dat is gezellig voeden". Hij dronk 100 cc, terwijl hij kort daarvoor dus nog aan de borst had gelegen. Nu ligt ie in de box te knorren. Ben benieuwd, want hij was wel huilerig hiervoor. Heb ook de medicijnen voor de spruw, hoop dat het snel helpt want mn tepels doen flink zeer!
bubsie ik heb een hele simpele flessenwarmer van de prenatal. Kunnen ook potjes in dus wel handig hoor! Ook voor als je op vakantie gaat.
meiden het bijlezen zit er niet in want dylan wilde niet slapen vraagt vandaag weer erg veel aandacht.
Hey meiden! Bubsie, ik verwarm de afgekolfde melk au bain marie. Waterkoker -> schaaltje -> fles erin en binnen 3 minuten is je fles klaar! Ik vindt een flessenwarmer onzin persoonlijk. Als ik op een terrasje zit vraag ik altijd een kom heet water en als ze dat niet willen geven vraag ik om een bakje thee in een breed glas . Maar tot nu toe wilde iedereen meehelpen. Magnetron is slecht daar maak je de voedingsstoffen en molekulen mee kapot!! Ik heb enkel een magnetron om 2 wekelijks de flessen mee te steriliseren. Verder was ik 2 keer per dag de flessen af. En dat heeft dan een vaatwasser maar daar doe ik die spullen niet in hoor! Guppie, nee ik geef wel BV maar dan afgekolfd he! Even rust voor Fynn en mij want hij spuugde dus alles onder. Ik had regelmatig tijdens het voeden een lading kots over mijn borsten en daarna ging hij ook nog verder spugen in de box of in bed. Nu gebruik ik flesjes met nutriton en afgekolfde melk! Ik zou persoonlijk doen wat je gevoel je zegt, maar van flesvoeding krijgen ze 9 van de 10 krampjes dus ik zou het persoonlijk niet doen. Gevolg is namelijk een wild trappelende van pijn vertrokken babytje... Ik heb hier op dag 1, 2 en 3 FV moeten gebruiken omdat mijn BV nog niet helemaal op gang was, hij kreeg zoveel mogelijk maar was gewoon niet voldoende. Gevolg was dat Fynn veel huilde en dat we met handen in het haar hebben gezeten, buikje masseren, voetjes als n kikkertje houden, fietsen met de beentjes. Ik hoop BV te geven zolang als dat hij melk nodig heeft, dus als ik straks werk ook gewoon sochtends en savonds BV en dan evt kolven. Ik hoef pas met 5-6 maanden aan het werk, dus tijd zat! En dan komen er andere voedingen bij zoals die fruit en groentehapjes. Zijn er nog meer meiden die straks zelf eten gaan bereiden voor de kleine? En wie gaat olvarit gebruiken? Goh als ik alles zo eens terugkijk heb ik eigenlijk best een gedoe gehad met BV... Maar meer dan waard tuurlijk en gelukkig ondanks dat ik zelf candida heb nog geen spruw gehad... (klopt af ). Es thx voor het berichtje van Nancy, ik ga haar nu smssen namens ons veel sterkte en dikke knuffies! xxx Hier; Fynn heeft lekker geslapen en lekker gehuild terwijl ik met de was bezig was. Daarna lekker flesje en een goeie boer en zijn we naar boven gegaan. Ik heb hem weeer lekker in zijn blote kont laten kraaien en spartelen en geoefend met zijn hoofdje omhoog houden, gaat goed. Meneer kruipt weer een cm of 20 niet normaal haha! Nu ligt ie tevreden in de box te poepen en te kletsen tegen.... jawel... de rode draak! Ik zal er es een foto van maken haha! xxx
Sue, hier zal ik elke dag vers eten maken voor beebje...pas na 1 jaar als we dan eens weg moeten, koop ik dat hooguit eens...maar meestal maak ik het dan ook klaar om het dan mee te nemen..alleen dat de zin er niet is of op het laatste nog iets beslist is en ik net geen groente meer heb ik huis...tja dna heb ik eventueel een potje in geval van nood !
Top Sam dat Rinze zo lang achter elkaar heeft geslapen! Een goede nacht voor jullie J2J! Wat lief zeg van je mams dat ze elke dag even komt en je helpt in huis... Luca is weer helemaal op en top Pippo, nergens meer last van! Heeft dochterlief het leuk gehad op school? Hoe is het gegaan Guppie met Vigo na zijn flesje, is hij lekker gaan slapen? Ben inmiddels erg benieuwd naar die rode draak Sue! Denk dat wij straks zoveel mogelijk zelf eten gaan bereiden voor Luca en maar een enkele keer een potje... Hier; mirena is geplaatst! Viel mij 100% mee moet ik zeggen. Deed geen pijn, enkel een ongemakkelijk gevoel bij het inbrengen van de spiraal. Nu wat licht ongi-achtig gevoel in mijn buik en wel flink bloedverlies, maar that's all. Gyn had al gewaarschuwd voor flink bloedverlies omdat ze mijn baarmoeder eerst goed moest kantelen voor het inbrengen... Al met al voor de dames die nog moeten/gaan, maak je niet druk!
dithje fijn dat alles zo is meegevallen.. met luca nog alles oke?? sue hier ga ik ook zelf eten maken gewoon met de pot mee ..ik pers vind een potje niet echt iets hooguit voor een x als het niet anders kan.. zelf klaar maken heeft 1 voordeel ze proefen veel meer de smaken en zo leren ze alles eten... fruit maak ik ook zelf klaar...en potje fruit voor onderweg ... hier vandaag de boel gedaan en nog ff bezig met de hal zal straks ff foto plaatsen ...
Hier hetzelfde wat betreft groente en fruit als wat angel beschrijft, maar dat duurt hier nog wel even.
nou ik heb net geprobeerd te kolven...... is inderdaad niet zomaar gedaan.... heb wel 2 druppels gezien. dus lukt hier nog niet. zal eens ff internet afspeuren voor tips. en jullie kunnen me vast ook wel helpen?...........
oja en nog iets djesslyn wil steed haar duim pakken en dat lukt haar nog niet waardoor ze weer kwaad wordt. zou ik haar ook een speentje kunnen geven nu ze zo'n zuigbehoefte heeft. en borstvoeding geef?